Kävin katsomassa omia ulosotto tietoja ja minulla näkyy siellä kaksi velkaa, jotka on palautettu takaisin velkojalle. Toisessa on merkintä "suppean ulosoton este" ja toisessa "varattomuuseste". Kysymys kuuluukin, että mitä eroa näillä merkinnöillä on, kun lopputulos on kuitenkin sama. Kummankin velan kohdalla tilanteeni on ollut täysin sama, mutta erilainen merkintä laitettu.
Omat ulosotto tiedot
1
1335
Vastaukset
- Anonyymi
Sama homma. Se on vaan ulosottomiehen mielivaltaista vittuilua. Mulla laitettu UMS ja UMV viiden päivän erotuksella kun tilanne ollut ihan sama. UMS lähtee velan maksettua mutta varalta laitetaan varattomuus merkintä perään että kärsimys jatkuu toisen luokan kansalaisena vielä sen jälkeen kun kaikki maksettu. Näitä molempia tietysti jatketaan vielä sinne neljään vuoteen UMP:llä kärsimyksen maksimoimiseksi. Kuka tuonkin UMP:n on edes keksinyt? Rangaistaan siitä että maksat 3 vuodessa 30 tuhatta velkaas pois jotta sais elämän takasin raiteilleen. Ja ei nuokaan toimet ole vielä tarpeeksi noille mulkuille. Poistetaan taulukkomaksusta vapautuminen 2v maksamisen jälkeen jonkun saatanan talon sisäisen "ohjeen" mukaan. Finlexistä ei noita ohjeita tietysti voi lukea koska niitä ei ole olemassa. Ulosoton taulukkomaksutkin laskee kuulemma tietokone automaattisesti veloille jolloin esimerkiksi yksi velka saatetaan maksetaan kokonaan pois mutta kahdessa erässä samalla kuitilla jotta saadaan isompi taulukkomaksun osuus kyseiselle velalle. Kirjan vois pian kirjoittaa tuosta laitoksesta ja niitten toimista. Kyllä Karpolle ois asiaa 2021 myös.
Olkaa ihmiset tarkkana jotka vielä ulosotossa olette. Käykää siellä UO sivulla ja tarkastakaa ainakin noita taulukkomaksuja että mitä ja miten perivät. Minä jään odottelemaan HE 109 edistymistä mutta taitaa sekin venyä taas kun on kaiken maailman jätelait ja agenda30 tärkeempiä käsitellä valiokunnissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107141Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2891008