Mä oon 12v poika, mulla on vaaliat hiukset ja oon ihastunut yhtehen mun luokkalaasen likkahan, mutta mä en tierä miten mä saisin sen ihastumaan muhun.
Tarvin apuu
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
en mä tiedä ja mikä teitä muita riivaa täällä on ihminen jolla on kysymys viiskyt ihmistä on nähny mut ei kommenttejä kyllä on joku joka tietää
- Anonyymi
Kanttii ainaki pitää puhtaita vaatteita ja tuoksua hyvältä koska hygienia on monelle tärkee
- Anonyymi
Oon ollu nyt alku kesästä ihastunut tyttöön ollaa samassa jääkiekko joukkueessa ollaa aika hyviä kavereita tullaa hyvin toimeen mut ei olla samas koulus nii ei nähä muuta ku 4-5 kertaa viikos nii osaisitteko auttaa mitenkään.
- Anonyymi
Voi lapsonen.Vaikea sanoa jos se on yksipuolista? Olet niin nuori.Ihastutaan ihan ok! Mutta jos olette ystäviä, se tuossa iässä riitää. Oletteko vaihtaneet puhelin numeroa? Ei kaikki 12v.kypsy saman aikaan.Eikä seurustele.Ovat vain kavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875