Mä oon 12v poika, mulla on vaaliat hiukset ja oon ihastunut yhtehen mun luokkalaasen likkahan, mutta mä en tierä miten mä saisin sen ihastumaan muhun.
Tarvin apuu
4
173
Vastaukset
- Anonyymi
en mä tiedä ja mikä teitä muita riivaa täällä on ihminen jolla on kysymys viiskyt ihmistä on nähny mut ei kommenttejä kyllä on joku joka tietää
- Anonyymi
Kanttii ainaki pitää puhtaita vaatteita ja tuoksua hyvältä koska hygienia on monelle tärkee
- Anonyymi
Oon ollu nyt alku kesästä ihastunut tyttöön ollaa samassa jääkiekko joukkueessa ollaa aika hyviä kavereita tullaa hyvin toimeen mut ei olla samas koulus nii ei nähä muuta ku 4-5 kertaa viikos nii osaisitteko auttaa mitenkään.
- Anonyymi
Voi lapsonen.Vaikea sanoa jos se on yksipuolista? Olet niin nuori.Ihastutaan ihan ok! Mutta jos olette ystäviä, se tuossa iässä riitää. Oletteko vaihtaneet puhelin numeroa? Ei kaikki 12v.kypsy saman aikaan.Eikä seurustele.Ovat vain kavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03720- 433321
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv563037Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342908- 162848
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452700- 442340
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h382232- 422095
- 451879