Mietin että oonkohan ainut jolla ei oo korjattu. Mulla siis aika näkyvä karsastus ulospäin, vaihtelee että kummassa silmässä. Pieni ku olin nii äitille puhuttiin leikkaukseen menosta ku olin kuulemassa ja aloin itkeä/huutaa siellä sairaalassa :D Leikkaukset sitten jäi. Tuli masentava teini-ikä ja mietin leikkaus asiaa sillon mut en mennyt. Ehkä elämä olisi ollu toisenlainen jos olisin mennyt jo lapsena, mutta toisaalta kokemukset tekee minusta sen mitä tänään olen. Täältä nyt lueskellu kokemuksia ettei leikkaukset mee putkeen aina, ei välttämättä onnistu, joutuu mennä monta kertaa tai tuleekin sisäänpäin karsastus. Toki aina voisi yrittää, mutta hienompaa minusta jos pystyy hyväksymään itsensä sellaisena kun on. Asiasta on kuitenkin tullut arka mm. siten etten jaksa oikein kuunnella mitään kommentteja siitä että se pitäis korjauttaa. Eipä niitä onneks tarvii tällee aikuisena kuunnellakaan kait, paitsi jos itse otan asian puheeksi nii sit on saattanut jotain korjausmyönteistä kommenttia tulla. Mut niin, ei ollu sitä tarkoitus pohtia tässä että korjatako vai ei, vaan lähinnä kysellä että onko muita joilla on jääny korjaamatta ja jotka asian kanssa elelee?
Lapsena ja nuorena tosiaan kiusattiin, ja tällä viikolla ohikulkijat nauroi ja mielestäni kommentoi noita silmiä kun tein töitä! Oon asiakaspalvelussa töissä. Joudun katsoa ihmisiä silmiin ja katsoa ympärilleni mikä on mielestäni ihan hyvä. Minulla on myös kaksi lasta ja ihana mies, ja se työkin on ihan unelma :)
Muita joiden karsastusta ei oo hoidettu?
Anonyymi
1
110
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla karsasti vasen silmä. Lapsena olisi korjattu, mutta en uskaltanut mennä leikkaukseen. Olin n. 30-vuotias, kun menin sitten leikkaukseen. Aivan kokonaan ei karsatus jäänyt, mutta tuli kuitenkin parempi.
Ehkä sinun kannattaa käydä leikkauttamassa silmä, kun asia tuntuu vaivaavan. Se on kuitenkin pieni operaatio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111979Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210784Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753- 119703
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698