Miksiköhän mun Fusion 150cc gen3 Mönkijä ei ota kierroksia?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Mönkijä on siis kiinalainen 4t "romuraippi"
- Anonyymi
kaasuvaijeri poikki.voidaan arvailla lisääkin jos tarve vaatii.
- Anonyymi
Eipä ollut poikki onko jotain muuta syytä
- Anonyymi
Tai siis ottaa vähän (Hyvin vähän) kierroksia vastaan
- Anonyymi
Vaihda johto ja tulppaan kiinnitettävä häiriönpoistaja ja samalla tulppakin.
Toki jos tankkiin on päässyt jotain roskaa ne voi olla pakkaantuneena siihen siivilään tankissa, puhalla letkun toisesta päästä paineilmaa tankkiin päin, niin saat tarkistettua onko vika siinä?
Epäilen kyllä edellistä- Anonyymi
Joudun tyhjäkäynnillä ajelemaan kun sitä voi säätää
- Anonyymi
Silleen normaalisti käy mutta niinkun vedot ois hävinny/ei ota kaasua vastaan kunnolla kyllä jotenkin tuntuu ku painaa kaasua mut ei kunnolla
- Anonyymi
toimiiko se nyt
- Anonyymi
CFmoto 2010 550cm lähteekäyntiin ja käy tyhjäkäyntiä hyvin Mut eiota kierroksia
Tulppa bensasuodatin akku uudet tulee bensaa ei lentämällä startista bensapumpusta
Mikä lie onko tietoa - Anonyymi
500cf vika oli likaa kaasarissa suutimessa
Pohja auki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398