Kysymys niille ketkä antaa tai suostuvat myymään koiransa helpolla pois? Koskien elämän vaiheen muutoksiin? Okei ymmärrän toki... raha tilanteen tai allergiat koiraan... mutta miksi ottaa koiran sitten jos ei mieti loppuun näitä asioita ennalta? Vaan sen jälkeen "elämän tilanne muuttuu saa vauvan, tai työ vie ajan".. voi vi**** sanon minä... " tässä teille asia mikä ehkäpä pistää mieleen... minä en luovu ikinä perheenjäsenestä vaikka ois elämän tilanne mikä!!! Joo olen työtön, olen äityslomalla... mitä vitu väliä sillä on? Perheen tuki ja ystävät on sitä varten että jeesii koira pulmassa.. mietin koiran parasta ja saa hyvän elämän viettää maalla perheeni kanssa.. ei pitäis noin helposti koirasta luopuu.. mitä tori.fissä nään selityksiä (elämän muuutoksista ei vittu oikeesti) olen puhunut toivottavasti jotkut on täällä samaa mieltä... tai erimieltä laittakaa kommenttia jos on syy valittaa tai vahva *jäkätys*/lisäystä tähän*
Miksi hommata koira? Jos siitä haluu sitten helposti elämän tilanteen vuoksi myydä pois?
Anonyymi
2
101
Vastaukset
- Anonyymi
Homman kuvottavuutta korostaa se kuinka koira halutaan sitten myydä eteenpäin "omat takaisin"-periaatteella, vaikka se on sillä omalla huolimattomuudellaan pilattu tai ainakin sen alkua on vaikeutettu.
- Anonyymi
Joo, ei niitä lapsiakaan anneta pois elämäntilanteen muuttuessa. Koira on perheenjäsen. Toki pitää ajatella koiran parasta, ja joskus toinen koti voi olla se vaihtoehto, mutta suhtauduttaisiin siihen koiran hankintaan pitkällä tähtäimellä eikä hetken mielijohteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522055
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271260Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.901127- 121970
- 35918
- 67899
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21785Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59777Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?45723