https://www.webmd.com/
Tuo on hyvä sivusto. Tarkistan sieltä lisäravinteiden sivuvaikutukset ja yhteensopivuuden lääkkeiden kanssa.
Tosi monessa aineessa on, että laskee verenpainetta tai lisää verenvuototaipumusta. Mulla on tosi matala verenpaine ja veri vuotaa helposti. Tai sitten ne eivät sovi lääkkeideni kanssa yhteen. Mulla on venlafaksiini ja Latuda. Pitää olla tarkkana. Esim. Kodeiini ja Latuda yhdessä voivat aiheuttaa kuolemaan johtavia kohtauksia. Vaikka jossain flunssalääkkeessä voi olla kodeiinia.
Vaikka monet luontaistuotekaupat myyvät kaikkia aineita ja suosittelevat kaikille, niin pitää olla tarkkana. Se on vähän mälsää, kun joku hehkutettu tuote ei sovikaan itselle.
Mutta kannattaa tarkistaa aineiden sopivuus itselle. Helposti voidaan myydä jotain jossa on sivuvaikutuksia tai muuta.
Lisäravinteiden sivuvaikutukset
Anonyymi
1
196
Vastaukset 1
- Anonyymi
Voisi kuvitella, että jolainen tarkistaa käyttämänsä niin lääke- kuin luonnontaisempienkin pillereiden vaikutukset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495