502 Bad Gateway
Mistään muualta tuota ei saa.
Joka ikinen päivä
7
1025
Vastaukset
- Anonyymi
Jollei olisi tätä saittia, en olisi kai koskaan tullut tietämään, että on olemassa virheilmoitukset 502 ja 504.
- Anonyymi
Moikka!
Tosi harmillista, ettet osaa käyttää tätä sivustoa. Vika on selaimessasi, koneessasi tai päässäsi. Voit täyttää lomakkeen ja kirjoittaa siihen mitä vaan, mutta kukaan ei lue sitä. Kohta
Koita osata edes joskus jotain.
Terkuin,
Jemma
S24-tiimi - Anonyymi
Taas on mennyt yli kuukausi laiskan maatessa...
- Anonyymi
Samoin muualta ei saa
"Pahus. Sivua ei löytynyt."
"Oi voi. Se on rikki nyt." Jep. Eilenkin tuli mulle välillä toi bad gateway ja sitten myös oi voi, se on rikki nyt ja yhen kerran myös sivua ei löydy.
- Anonyymi
Taas on palsta ollut ihan kunnossa. Eikä keskusteluista ole hävinnyt kuin ehkä puolet.
Citydigital osaa! - Anonyymi
Pitää mennä töihin silloin kaikki onnistuu.Mutta kun chatissa asuu niin yhteiskunta elättää teitä ja mieti sitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836189
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj504244- 1314051
- 734001
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263008Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412735Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72627- 292306
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4561884