Haluaisin transmiehenä löytää seuraa cis- miehistä

Anonyymi

Mistä voisin aloittaa? Gay-palstoilla pyörimisestä ei ole mitään apua koska multa puuttuu se tärkein..

11

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sen pitää olla juuri cismies? Jos olet itsekin mies, miksei transtaustainen mies kelpaa? Äläkä nyt vaan sano, että koska olet homo.

• Anonyymi

No koska se tahtoo patukkaa tietty!

• Anonyymi

Kuka miehistä kiinnostunut nyt ei tahdo? Silti monelle transmies vaan näyttää kelpaavan.

• Anonyymi

Niin mutta elävää sellaista, ehkä vain miehen biologinen olemus kiinnostaa kun kuitenkin hän itse on biologinen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta elävää sellaista, ehkä vain miehen biologinen olemus kiinnostaa kun kuitenkin hän itse on biologinen nainen.

Lähinnä tuossa vaan pohdituttaa se, että jos aloittaja tapaisi maskuliinisuutta tihkuvan, hoidetun transmiehen, juoksisiko hän karkuun, jos toinen paljastuisi transtaustaiseksi? Sinänsä ymmärrän kyllä, että transmiehenä haluaa tutustua cismiehen penikseen. Olen itsekin ajatellut samoin. Sitten ihastuin ja päädyin sänkyyn miehen kanssa, jolla sattuu olemaan transtausta. Naisen kanssa en voisi olla, koska naiset eivät kiinnosta eikä kiihota yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä tuossa vaan pohdituttaa se, että jos aloittaja tapaisi maskuliinisuutta tihkuvan, hoidetun transmiehen, juoksisiko hän karkuun, jos toinen paljastuisi transtaustaiseksi? Sinänsä ymmärrän kyllä, että transmiehenä haluaa tutustua cismiehen penikseen. Olen itsekin ajatellut samoin. Sitten ihastuin ja päädyin sänkyyn miehen kanssa, jolla sattuu olemaan transtausta. Naisen kanssa en voisi olla, koska naiset eivät kiinnosta eikä kiihota yhtään.

Tottakai tuossa tavallaan on ristiriita, itse toivoo menevänsä miehestä mutta itse ei pidä kaltaistaan riittävän miehekkäänä itselleen.
        Kuitenkin henkilö ehkä on hetero eli nainen kaipaa miestä, se on ihan ok ja hienoa, pitäisi itseään sitten minä tahansa biologia merkitsee ja hyvä niin.
        Sitäpaitsi jospa henkilö haluaisi synnyttää lapsen heille joskus.
        Kyllähän toi on surullista että nainen tykkää miehistä mutta poistattaa itsestään kaiken joka suurinta osaa miehiä kiehtoo ja kiinnostaa, varmastihan kumppanin löytyminen tommoisesta vaikeutuu.
        Mutta yleensä jokaiselle joku löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai tuossa tavallaan on ristiriita, itse toivoo menevänsä miehestä mutta itse ei pidä kaltaistaan riittävän miehekkäänä itselleen.
        Kuitenkin henkilö ehkä on hetero eli nainen kaipaa miestä, se on ihan ok ja hienoa, pitäisi itseään sitten minä tahansa biologia merkitsee ja hyvä niin.
        Kyllähän toi on surullista että nainen tykkää miehistä mutta poistattaa itsestään kaiken joka suurinta osaa miehiä kiehtoo ja kiinnostaa, varmastihan kumppanin löytyminen tommoisesta vaikeutuu.

Eiköhän tärkeintä ole olla oma itsensä, vasta sen jälkeen voi alkaa pohtia kumppanin hankkimista. Olisin minäkin voinut pettää itseäni ja iskeä itselleni lesbon ja esittää lesboa, olisi ollut tuhat kertaa helpompaa kuin iskeä heteronainen transmiehenä. Mutta vaikka palstoilla ollaankin yleisesti sitä mieltä, että kuka tahansa xx-kromosomit omistava voi tuosta vaan ryhtyä lesboksi omalla päätöksellään, niin eipä se taida ihan näin olla kuitenkaan. Kun seksuaalisuus on miehen sitä ei ymmärrä mitään naisten välisestä seksistä. En vaan kykene ymmärtämään mitä kiihottavaa on seksissä, jossa on vain naisia. Että ei se lesbona eläminen kovin helppoa olisi ollut, helpompaa olisi ollut esittää heteronaista, koska joku mies ei välttämättä olisi edes huomannut, että feikkaan sängyssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin jännä, että tällainen viesti saa jäädä mutta transmiehen asiallinen viesti siitä, että seksuaalisuus menee identiteetin mukaan poistetaan asiattomana.

• Anonyymi

Heteromiesten palstoilla voi löytyä enemmän kiinnostusta.

• Anonyymi

Löytyisi varmaan, mutta jos haluaa tulla nähdyksi miehenä... Ja harvaa heteromiestä kiinnostaa rinnaton, parrakas, miehenoloinen henkilö.

• Anonyymi

Kuinka niin "tärkein" on se

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 488
      7250
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2558
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2551
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      157
      1854
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1738
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1138
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1135
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    Aihe