eli kun soi, niin on niin lyhyt ettei tahdo ehtiä vastaamaan, mistä saisi pidennettyä aikaa
Nokia 3.4 soiton pidentäminen
6
81
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on kyllä vika soittajissa. Antavat soida vain vähän aikaa siinä toivossa, että sinä soitat takaisin. Näin heidän ei tarvitse maksaa niistä puheluista.
- Anonyymi
Ja vaikka olisi varaa soittaa jotku lopettavat jos et 7 sekunissa vastaa maailma täynnä ääliötä.
- Anonyymi
Kantsii alkaa käyttämään WhatsAppia myös puheluihin. Siinä puhelut ei maksa mitään, jos muutenkin on rajaton netti käytössä. Mikrofonin käyttöoikeuden sille sovellukselle kyllä joutuu myöntämään - ja kameran, jos soittaa myös videopuheluja. Äänenlaatu tosin saattaa WhatsApp-puheluissa olla vähän heikompi kuin normipuheluissa.
- Anonyymi
Google Duo tarjoaa paremman ja vakaamman ääni/videopuheluyhteyden.
- Anonyymi
aika on 20sek ei aina ehdi vastaamaan ja menee vastaajaan, en soita takaisin
joka antanut soida lyhyemmän aikaa... eli kysyn uudelleen:
niin on niin lyhyt ettei tahdo ehtiä vastaamaan, mistä saisi pidennettyä aikaa
tietääkö kukaan asetusta, itte en löydä- Anonyymi
Jaahas ja jaa-a? Ei siihen mitään asetusta ole, mutta kokeile vaikka ottaa vastaaja pois käytöstä, jos sitten soisi pidempään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136