Hei!
Paljonko sinä keskituloisena etävanhempana maksat lapsestasi lähivanhemmalle elatusmaksua kuukausittain? Lapsi on melko harvoin, noin 1 viikonopun kuukaudesta etävanhemman luona. Meillä on yhteishuoltajuus ja mietimme tässä keskinäisellä sopimuksella maksua. Meitä ei houkuta lastenvalvojan kautta lähteä asiaa ajamaan ja täyttelemään kaikenlaisia selvityksiä.
Kiitos asiallisista vastauksista!
Etävanhemman maksama elatusmaksu
28
1136
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkennusa lkuperäiseen: kyseessä yläasteikäinen lapsi.
- Anonyymi
Olen lähivanhempi, yksi lapsi, tapaamisia ei juuri ollenkaan.
Elatusmaksu on 350€/kk, olemme molemmat kai hyvätuloisia, palkka n.5000€/kk.- Anonyymi
Kiitos kommentista :)
- Anonyymi
Kaikilla ei tähän järjestelyyn ole mahdollisuutta eikä todellakaan ole tarkoitus vieraannuttaa lasta toisesta vanhemmasta. Myöskään lapsen sukunimi ei muutu - miksi se pitäisi muuttaa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla ei tähän järjestelyyn ole mahdollisuutta eikä todellakaan ole tarkoitus vieraannuttaa lasta toisesta vanhemmasta. Myöskään lapsen sukunimi ei muutu - miksi se pitäisi muuttaa???
Ylläpito ei poista viestiä sääntöjen vastaisena, muutoin syyllistyy rikokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpito ei poista viestiä sääntöjen vastaisena, muutoin syyllistyy rikokseen.
Sinun viestit poistaa
- Anonyymi
540e/ kk 9v lapsi..
- Anonyymi
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9073
Onkohan tuo jo aika kova elatusmaksu? Vai miten muilla🧐? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9073
Onkohan tuo jo aika kova elatusmaksu? Vai miten muilla🧐?0€/kk/lapsi
- Anonyymi
- 61€/kk
- Anonyymi
En mitään.
- Anonyymi
650€/kk, koska minulla on tosi hyvät tulot
- Anonyymi
-61€/kk, koska minulla tosi tosi hyvät tulot
- Anonyymi
Unohtuiko etumerkki - 61€/kk?
- Anonyymi
Minulla paljon tuloja ja lapset vieraannutettuna.
- Anonyymi
Mun tulot veroparatiiseissa pankkitilillä 22500€/kk brutto- ja netto.
- Anonyymi
Unohtuiko etumerkki - 61€/kk? Minulla paljon tuloja ja lapset vieraannutettuna.
- Anonyymi
Unohtuiko etumerkki - 61€/kk? Minulla paljon tuloja ja lapset vieraannutettuna....
- Anonyymi
Mun tulot veroparatiiseissa pankkitilillä 22500€/kk brutto- ja netto. Paljon sul???
- Anonyymi
Unohtuiko etumerkki - 61€/kk? Minulla paljon tuloja ja lapset vieraannutettuna.......
- Anonyymi
Elatusmaksuista löytyy tilastoja.. maksamasi elatusmaksu menee lähes yli tilastojen?? Mahtaa olla hyvät tulot😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elatusmaksuista löytyy tilastoja.. maksamasi elatusmaksu menee lähes yli tilastojen?? Mahtaa olla hyvät tulot😁
- 61€/kk
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa- "lapsesi" eivät edes halua olla sun kanssa. Heillä ei onneksi ole mitään "uutta isää" isättömänä- ja lapsettomana..
- Anonyymi
Ei mitään meillä vuoroasuminen ja molemmilla tulot suurinpiirtein samat, asutaan kilometrin päässä toisistamme, lapsella 14v oma huone ja vehkeet kummankin luona.
- Anonyymi
Minun lapsilla on kuollut hauki lattialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun lapsilla on kuollut hauki lattialla.
Siitä saa ainakin jonkinmoisen ateria lapsille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä saa ainakin jonkinmoisen ateria lapsille.
Hauki söi lapseni
Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423