Pakettiin mukaan esim. perunkirjoitus.
Mikä olisi hyvä mutta kohtuullisen halpa hautaustoimisto H:linnassa?
5
69
Vastaukset
- Anonyymi
Hintahan riippuu kuinka laajasti ja hienoa ostat heidän kauttaan.
Perus perunkirjoitus ei paljon maksa, jos hommaat tarvittavat paperit ja tiedot itse, jos on jokin pitäaikainen sotkujen vyyhti, niin hinta voi karata... - Anonyymi
Suurin työ perunkirjoituksessa on hankkia nuo tiedot. Yksinkertaisen perunkirjoituksen tekee helposti itse, vaikeassa tapauksessa tarvitaan lakimiestä...
- Anonyymi
Samaan pakettiin peruskirjoitus? Ei kuule kannata laittaa testamenttia hautaan vainajan kanssa. Eihän siitä oikeustaistelusta selviä vuosikausiin.
- Anonyymi
Toden näköisesti sinut ryöstetään jos ei lakimies niin sitten hautakiven myyjä näin se vaan menee.
- Anonyymi
hautakiviveistämöt on erikseen, - elikkä toimivat ihan omana firmanaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876