Naapurini ovat psykopaatteja.

Anonyymi

Asun rivitalossa jonka yläkerrassa asuu epänormaali pariskunta.

Esimerkiksi kun tiskaan niin yläkerrassa joku alkaa laskemaan vettä niin että käyttää hanan välillä paukauttaen kiinni ja avaa taas jne tai sitten paukuttaa sitä todella kovaa ylös alas.
Välillä myös joku kävelee tömistellen asuntoa ympäri.
Ja välillä sieltä kuuluu pauketta ja muita kummallisia ääniä ilman mitään syytä.

Viime alkusyksynä illalla kun olin katsomassa telkkaria se pariskunta tuli ovelleni ja mies väitti että metelöin jatkuvasti ja kuuntelen yöllä kovalla musiikkia vaikka nukun yöisin ja muutenkin olen ihan hiljaa kotonani ja en kuuntele musiikkia muuten kuin kuulokkeilla.

Tietääkö kukaan mitä asialle voisi tehdä koska tämä on todella ahdistavaa ja ärsyttävää.

15

1244

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ja vielä sellaista lisättävää että kun he tulivat ovelleni juttelemaan niin se nainen seisoi siellä nurkan takana ja kuiskasi ”se on hullu” tarkoittaen minua ja tutkimusteni mukaan se joka siellä metelöi on juuri se nainen koska yleensä kun mies on kotona niin ei kuulu paljoa mitään ääntä mutta kun mies lähtee niin helvetti on irti.

• Anonyymi

"Asun rivitalossa jonka yläkerrassa asuu epänormaali pariskunta."

Ihan ekana voisi muuttaa rivitaloon!

Rivitalossa kun ei ole naapureita yläkerrassa...

• Anonyymi

Ei tiedetä kauheeetaaaaa

• Anonyymi

On rivareita, jossa on alhaalla asukkaita ja ylhäällä asukkaita. Se on juntti, jos muuta väittää.

• Anonyymi

On tosiaan. Minä olen asunut sellaisessa jopa 5 vuotta, rinteeseen rakennettu talo siis. Oli tasakattoinen talo ja minulla oli siellä myös naapurien kansa ongelmia. Taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja soitti ovikelloa ja sanoi, että he ovat kyllästyneet minun häiriköintiin. Muutin tämän jälkeen sitten sieltä melko pian pois. Ko. taloyhtiön puheenjohtaja on jo kuollut hänkin, oli melko kova tupakoitsija, menehtyi melko nuorena hän.

• Anonyymi

Esim. Niin sanotut 'luhtitalot'.

• Anonyymi

"On rivareita, jossa on alhaalla asukkaita ja ylhäällä asukkaita. Se on juntti, jos muuta väittää."

Ne ovat sitten luhtitaloja ta pienkerrostaloja, eivät rivitaloja!

• Anonyymi

Mullapa on omakotitalo, jossa on asukkaita ylä- ja alapuolella ja lisäksi jokaisella sivulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullapa on omakotitalo, jossa on asukkaita ylä- ja alapuolella ja lisäksi jokaisella sivulla.

Muinoin oli suht yleistäkin, että OK-ladon yläkertaan otettiin vuokralainen. Tai alivuokralainen.

• Anonyymi

Kontakti heti isänöitsijään.niin omistus kuin vuokratalot on heidän sivut netti ja myös lomake mihin voit ilmotaa,Siihen laitetaan omat tiedot.ottavat yhteys s-posti/ tai puhelin.Jos et kasvotusten kehtaa menna puhuu isänöitsijälle,selviäisi asia heti mitä tehdä?

• Anonyymi

Ihmisten mielenterveys alkanut prakaamaan koronan takia. Minulla enää yksi normaali naapuri, kaikki muut sekasin. En jaksa välittää. Älä sinäkään. Hulluilla on hullujen huvit.

• Anonyymi

Yhteisöasuminen huonosti äänieristetyssä yhteisasumisrakennuksessa on omiaan kallistelemaan mielenterveyden tasapainoa, mm. aiheuttamalla paranoidisuutta.

• Anonyymi

Minulla on asumisessa myös pahoja ongelmia. Isännöitsijä kai on ottanut tämän huomioon, koska kohta on taloyhtiön kokous. Nimetään tähän taloon joku järjestyksen valvojaksi, siitä on kai äänestys kokouksessa. Ongelmat ovat tässä pienkerrostalossa todella pahoja, on monenlaisia häirikköjä täällä.

• Anonyymi

Asun omakotitalossa ja vieressä on rivitalo. Autotallini ainoa ikkuna on pikkuinen ja rivitalon päätyyn päin, jossa on verhoton olohuoneen sivuikkuna. Aina pimeällä, kun sytytän autotallin valon, sammuvat tuon olohuoneen valot. Ne syttyvät samantien, kun sammutan autotallini valot. Miksi eivät hanki verhoja, jos valoni häiritsee heitä?

• Anonyymi

Minunkin naapuri kyttäile pelkästänsä minua. Sinunkin naapurisi tekee niin.
        Aina kun jokin täällä kolahtaa loppuu naapurissa jutustelu, mutta jatkuu hetkeä myöhemmin.
        Puhenaihet minussa aina, harvoin muissa hulluja kun ovat siis niin hulluja. Ja kun täällä joku puhuu hiljentyvä he kuuntelema jok ikine kerta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      63
      779
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      158
      764
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      760
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      100
      730
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      636
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      35
      524
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      470
    13. 39
      455
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    15. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      437
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    17. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      429
    18. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      408
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      407
    Aihe