Naapurini ovat psykopaatteja.

Anonyymi

Asun rivitalossa jonka yläkerrassa asuu epänormaali pariskunta.

Esimerkiksi kun tiskaan niin yläkerrassa joku alkaa laskemaan vettä niin että käyttää hanan välillä paukauttaen kiinni ja avaa taas jne tai sitten paukuttaa sitä todella kovaa ylös alas.
Välillä myös joku kävelee tömistellen asuntoa ympäri.
Ja välillä sieltä kuuluu pauketta ja muita kummallisia ääniä ilman mitään syytä.

Viime alkusyksynä illalla kun olin katsomassa telkkaria se pariskunta tuli ovelleni ja mies väitti että metelöin jatkuvasti ja kuuntelen yöllä kovalla musiikkia vaikka nukun yöisin ja muutenkin olen ihan hiljaa kotonani ja en kuuntele musiikkia muuten kuin kuulokkeilla.

Tietääkö kukaan mitä asialle voisi tehdä koska tämä on todella ahdistavaa ja ärsyttävää.

15

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja vielä sellaista lisättävää että kun he tulivat ovelleni juttelemaan niin se nainen seisoi siellä nurkan takana ja kuiskasi ”se on hullu” tarkoittaen minua ja tutkimusteni mukaan se joka siellä metelöi on juuri se nainen koska yleensä kun mies on kotona niin ei kuulu paljoa mitään ääntä mutta kun mies lähtee niin helvetti on irti.

    • Anonyymi

      "Asun rivitalossa jonka yläkerrassa asuu epänormaali pariskunta."

      Ihan ekana voisi muuttaa rivitaloon!

      Rivitalossa kun ei ole naapureita yläkerrassa...

    • Anonyymi

      Ei tiedetä kauheeetaaaaa

    • Anonyymi

      On rivareita, jossa on alhaalla asukkaita ja ylhäällä asukkaita. Se on juntti, jos muuta väittää.

      • Anonyymi

        On tosiaan. Minä olen asunut sellaisessa jopa 5 vuotta, rinteeseen rakennettu talo siis. Oli tasakattoinen talo ja minulla oli siellä myös naapurien kansa ongelmia. Taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja soitti ovikelloa ja sanoi, että he ovat kyllästyneet minun häiriköintiin. Muutin tämän jälkeen sitten sieltä melko pian pois. Ko. taloyhtiön puheenjohtaja on jo kuollut hänkin, oli melko kova tupakoitsija, menehtyi melko nuorena hän.


      • Anonyymi

        Esim. Niin sanotut 'luhtitalot'.


      • Anonyymi

        "On rivareita, jossa on alhaalla asukkaita ja ylhäällä asukkaita. Se on juntti, jos muuta väittää."

        Ne ovat sitten luhtitaloja ta pienkerrostaloja, eivät rivitaloja!


      • Anonyymi

        Mullapa on omakotitalo, jossa on asukkaita ylä- ja alapuolella ja lisäksi jokaisella sivulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullapa on omakotitalo, jossa on asukkaita ylä- ja alapuolella ja lisäksi jokaisella sivulla.

        Muinoin oli suht yleistäkin, että OK-ladon yläkertaan otettiin vuokralainen. Tai alivuokralainen.


    • Anonyymi

      Kontakti heti isänöitsijään.niin omistus kuin vuokratalot on heidän sivut netti ja myös lomake mihin voit ilmotaa,Siihen laitetaan omat tiedot.ottavat yhteys s-posti/ tai puhelin.Jos et kasvotusten kehtaa menna puhuu isänöitsijälle,selviäisi asia heti mitä tehdä?

    • Anonyymi

      Ihmisten mielenterveys alkanut prakaamaan koronan takia. Minulla enää yksi normaali naapuri, kaikki muut sekasin. En jaksa välittää. Älä sinäkään. Hulluilla on hullujen huvit.

      • Anonyymi

        Yhteisöasuminen huonosti äänieristetyssä yhteisasumisrakennuksessa on omiaan kallistelemaan mielenterveyden tasapainoa, mm. aiheuttamalla paranoidisuutta.


    • Anonyymi

      Minulla on asumisessa myös pahoja ongelmia. Isännöitsijä kai on ottanut tämän huomioon, koska kohta on taloyhtiön kokous. Nimetään tähän taloon joku järjestyksen valvojaksi, siitä on kai äänestys kokouksessa. Ongelmat ovat tässä pienkerrostalossa todella pahoja, on monenlaisia häirikköjä täällä.

    • Anonyymi

      Asun omakotitalossa ja vieressä on rivitalo. Autotallini ainoa ikkuna on pikkuinen ja rivitalon päätyyn päin, jossa on verhoton olohuoneen sivuikkuna. Aina pimeällä, kun sytytän autotallin valon, sammuvat tuon olohuoneen valot. Ne syttyvät samantien, kun sammutan autotallini valot. Miksi eivät hanki verhoja, jos valoni häiritsee heitä?

      • Anonyymi

        Minunkin naapuri kyttäile pelkästänsä minua. Sinunkin naapurisi tekee niin.
        Aina kun jokin täällä kolahtaa loppuu naapurissa jutustelu, mutta jatkuu hetkeä myöhemmin.
        Puhenaihet minussa aina, harvoin muissa hulluja kun ovat siis niin hulluja. Ja kun täällä joku puhuu hiljentyvä he kuuntelema jok ikine kerta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      30
      5879
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      310
      3856
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      47
      3108
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      37
      3036
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      164
      2434
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2076
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1960
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1640
    9. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1599
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1597
    Aihe