Jop ei ole kaivinkone mutta tommoinen nyt on. Eteenpäin veto normaali mutt ataaksepain ei vedä kuin nimeksi. Pehmeälle kun meni niin traktorilla piti kiskoa pois.
Muuten koneeseen tyytväinen mitä sillä olen tehnyt.
Avant 520 ei peruuta kuin sileällä miksi?
3
980
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se on kaivautuja, muuten tyytyväinen, mutta takaperin ei mene, jos kauhassa kuormaa, eikä ahtaissa paikoissa pieliä rikkomatta pääse ei eteen ei taakse, juu en tyytyväinen yhtään, sillä se on oikea huonon suunnittelun riemuvoitto.
Se on tasaisten pintojen kulkuväline avaralla pihalla, tienpäällä juoksijat menee ohi ja naureskelee. Mielestäni ei minkään arvoinen työkoneena.
Hyvää väri ja kohtalaisen nätti kattella. Huonoa on omistaa sellainen. - Anonyymi
Miksi se on semmoinen ettei liiku taaksepäin pehmeällä ilman kuormaa kauhassakaan? Surkea.
- Anonyymi
Aja eteenpäin, problem solved.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 831366
- 1291361
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘731204Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834