Muista vaan,

Anonyymi

Että et tule koskaan kohtamaan miestä, joka olisi ollut yhtä hulluna suhun ja monta vuotta.

31

904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä petit sitä joten älä lässytä

    • Miten näytät sen..............
      <3

    • Anonyymi

      Se onko asialla väliä riippuu varmaan siitä kuka olet. Eli onko toisella tunteita sua kohtaan. Yksinkertaista.

    • Anonyymi

      Sun "hulluus" ei auta arkiaskareissa yhtään. Ei kukaan halua tollasta ongelmapakkausta, joka ei osaa hoitaa asioitaan.

    • Anonyymi

      Sen kun osoittaisit irl. Viime aikainen toiminta on saanut ajattelemaan aivan muuta.

      • Anonyymi

        En välitä miehistä sorry!


    • Anonyymi

      hyvä

    • Anonyymi

      Kukas aloittaja olet?

      • Anonyymi

        Risto eli o


    • Anonyymi

      Muistuttaisit tuolla oikeassa elämässä etkä täällä, mutta joo, muistan.

    • Anonyymi

      Jos olisit hän, en tahtoisikaan tavata ketään toista, sillä en voisi ottaa askeltakaan kenenkään toisen kanssa, joten olisi mahdotonta tutustuakaan.
      Jos olisit hän, niin tietäisit kuinka kauan itse olen ollut hulluna sinuun, eli x määrän vuosia. Miten meidän käy? On kauan siitä, kun tavattiin...

      • Anonyymi

        Onko eimia kukaan täällä
        Ollut se sinun hän?


      • Anonyymi

        Haista sinä paska ja lopeta hänestä puhuminen hän hän, jos olisit hän, 2,5 milj. Miestä Suomessa, vai kaipaatko tummaa kupea kuin itte olet?


    • Anonyymi

      En minä tietääkseni ole vaihtanut kaipauksen kohdetta mihinkään. Ajatus on yhtä vakaa, kuin Suomen peruskallio!

      • Anonyymi

        Käykö sitten niin ettet yritä naida mua täällä. En ole kaivattusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö sitten niin ettet yritä naida mua täällä. En ole kaivattusi

        Sulla taitaa olla tyhjää korvien välissä, kun et ymmärrä suomenkieltä. Muutoinkin tuota mainitsemaasi puuhaa voit harrastaa K-18 sivuilla. Täällä käsitellään ikävää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taitaa olla tyhjää korvien välissä, kun et ymmärrä suomenkieltä. Muutoinkin tuota mainitsemaasi puuhaa voit harrastaa K-18 sivuilla. Täällä käsitellään ikävää!

        Miksi et lopeta omimisia jo?

        Eihän herra jumala se kauvattus täällä ole !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et lopeta omimisia jo?

        Eihän herra jumala se kauvattus täällä ole !

        Missä kohtaa tekstiä se omiminen on? Etkö todellakaan ymmärrä suomenkieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et lopeta omimisia jo?

        Eihän herra jumala se kauvattus täällä ole !

        Omii toisten puolisoita! 🙉


    • Anonyymi

      Ei nuo tunteet täällä palstalla lämmitä vaikka olisi ollut hulluna tunteista100 vuotta. Jos niitä ei asianosaiselle kerro tai näytä niin se on ihan yks ja sama.

    • Anonyymi

      Luuletko, etten sitä tiedä, urpo.

    • Anonyymi

      Mutta jos se toinen on edes vähän kiinnostunut ja tuo sen ilmi oikeassa elämässä, sehän on jo enempi kuin tämä...

    • Anonyymi

      Onko sille merkitystä kun se tieto ei ole koskaan saapunut perille?

    • Anonyymi

      Mistä sinä sen tiedät mitä muut tuntee minua kohtaan? et niin mistään. Voit puhua vain itsestäsi.

    • Anonyymi

      Semmonen irl todellinen mies olisi aika todella paljon parempi juttu, kuin vuosia palstalle hulluna kirjoiteleva.

    • Anonyymi

      Onneksi jo tiedän ❤️

    • Anonyymi

      Ei kyllä koske

    • Anonyymi

      Kohtuullisen itserakas, ja tietenkin epätoivoinen, aloitus.
      -sivusta

    • Anonyymi

      Miten se hulluna minuun muka on irl näkynyt?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe