Että et tule koskaan kohtamaan miestä, joka olisi ollut yhtä hulluna suhun ja monta vuotta.
Muista vaan,
31
877
Vastaukset
- Anonyymi
Sä petit sitä joten älä lässytä
Miten näytät sen..............
<3- Anonyymi
Se onko asialla väliä riippuu varmaan siitä kuka olet. Eli onko toisella tunteita sua kohtaan. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Sun "hulluus" ei auta arkiaskareissa yhtään. Ei kukaan halua tollasta ongelmapakkausta, joka ei osaa hoitaa asioitaan.
- Anonyymi
Sen kun osoittaisit irl. Viime aikainen toiminta on saanut ajattelemaan aivan muuta.
- Anonyymi
En välitä miehistä sorry!
- Anonyymi
hyvä
- Anonyymi
Kukas aloittaja olet?
- Anonyymi
Risto eli o
- Anonyymi
Muistuttaisit tuolla oikeassa elämässä etkä täällä, mutta joo, muistan.
- Anonyymi
Jos olisit hän, en tahtoisikaan tavata ketään toista, sillä en voisi ottaa askeltakaan kenenkään toisen kanssa, joten olisi mahdotonta tutustuakaan.
Jos olisit hän, niin tietäisit kuinka kauan itse olen ollut hulluna sinuun, eli x määrän vuosia. Miten meidän käy? On kauan siitä, kun tavattiin...- Anonyymi
Onko eimia kukaan täällä
Ollut se sinun hän? - Anonyymi
Haista sinä paska ja lopeta hänestä puhuminen hän hän, jos olisit hän, 2,5 milj. Miestä Suomessa, vai kaipaatko tummaa kupea kuin itte olet?
- Anonyymi
En minä tietääkseni ole vaihtanut kaipauksen kohdetta mihinkään. Ajatus on yhtä vakaa, kuin Suomen peruskallio!
- Anonyymi
Käykö sitten niin ettet yritä naida mua täällä. En ole kaivattusi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö sitten niin ettet yritä naida mua täällä. En ole kaivattusi
Sulla taitaa olla tyhjää korvien välissä, kun et ymmärrä suomenkieltä. Muutoinkin tuota mainitsemaasi puuhaa voit harrastaa K-18 sivuilla. Täällä käsitellään ikävää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa olla tyhjää korvien välissä, kun et ymmärrä suomenkieltä. Muutoinkin tuota mainitsemaasi puuhaa voit harrastaa K-18 sivuilla. Täällä käsitellään ikävää!
Miksi et lopeta omimisia jo?
Eihän herra jumala se kauvattus täällä ole ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän herra jumala se kauvattus täällä ole !Missä kohtaa tekstiä se omiminen on? Etkö todellakaan ymmärrä suomenkieltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän herra jumala se kauvattus täällä ole !Omii toisten puolisoita! 🙉
- Anonyymi
Ei nuo tunteet täällä palstalla lämmitä vaikka olisi ollut hulluna tunteista100 vuotta. Jos niitä ei asianosaiselle kerro tai näytä niin se on ihan yks ja sama.
- Anonyymi
Luuletko, etten sitä tiedä, urpo.
- Anonyymi
Mutta jos se toinen on edes vähän kiinnostunut ja tuo sen ilmi oikeassa elämässä, sehän on jo enempi kuin tämä...
- Anonyymi
Onko sille merkitystä kun se tieto ei ole koskaan saapunut perille?
- Anonyymi
Mistä sinä sen tiedät mitä muut tuntee minua kohtaan? et niin mistään. Voit puhua vain itsestäsi.
- Anonyymi
Semmonen irl todellinen mies olisi aika todella paljon parempi juttu, kuin vuosia palstalle hulluna kirjoiteleva.
- Anonyymi
Onneksi jo tiedän ❤️
- Anonyymi
Ei kyllä koske
- Anonyymi
Kohtuullisen itserakas, ja tietenkin epätoivoinen, aloitus.
-sivusta - Anonyymi
Miten se hulluna minuun muka on irl näkynyt?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448821
- 785352
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383854Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543242Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403060
- 412256
- 331808
- 2091737