Mitä ns. ammatteja kannattaa ottaa night elf huntterille ? itte ajattelin ottaa joko skining/tailoring tai herbalism/entchanting tai mining/blacksmithing .Pystyy noita ammatteja vaihtaa tai poistaa jotenkin että voi ottaa toisen toisen tilalle ?
Kiitos
Kannattaako
13
748
Vastaukset
- Zeth
Niin, se vähän riippuu mitä valitsee omalle hahmolleen ammateiksi. Aina kannattaa erottua massasta ammateista. Jos kaverit ovat esimerkiksi leatherworking/skinning tai tailor/enchanting niin ei kannata ottaa kyseistiä ammatteja.
Itse suosittelen Hunterille jotain muuta kuin Leatherworking/skinning, alussa skinning taitoa on helppo nostaa korkealle tasolle ja jos käyttää aikaa leatherworking taitoon voi tehdä hyviä suojia. Tosin levelin 40 jälkeen leatherworking/skinning on aika hyödytön hunterille itselleen koska silloin voi oppia jo käyttämään mail suojia. Herbalism/alchemy on aika harvinainen näky joten valitsisin itse sen.
Mutta aina pitää muistaa. Se mistä itse pitää on se ammatti minkä otamme. =D - Zeth
Unohdin edellisessä viestissäni sanoa että noita ammatteja voi koska tahansa "unohtaa" ja ottaa uudet ammatit tilalle. Unohtaminen on ilmaista mutta ammattien oppiminen maksaa sen vakio taksan.
- huntteri
Joo ei hunterille kannata ottaa ainakaan tuota skinning/leatherworking ammattia. Se on pääasiassa rogueiden ja druidien heiniä. Omalla kääpiö huntterilla on mining/engineering ja omasta mielestä se oli aivan loistava valinta. Nyt voin tehdä itselleni mm. aseita, panoksia, miinoja, pommeja sekä muita hauskoja hiluvitkuttimia :) Ja kääpiöt kun saavat vielä rotu bonuksen boomstickkien käyttöönkin. Mutta jos olet esim. troll hunter ja käytät jousta tai heittoaseita, niin sitten ehkä kannattaa ottaa jokin muu ammattiyhdistelmä.
Nii se kysymys. Mulla on myös tuommoinen troll shamaani (hyvä ja hauska hahmoluokka btw), jolla on herbalism/enhchanting ammattiyhdistelmänä. Ongelma onkin se, että mä en ole tuossa enchanting taidoissa tarvinnut vielä kertaakaan herbalismilla kerättyjä rehuja! Eli periaatteessa mulla on pankki täynnä rehuja, koska mä en ole löytänyt niille mitään käyttöä... Eli hieman alkaa tuntua siltä, että tuota herbalismia ei tarvita enchanting taidon kanssa. Olenko väärässä vai olenko aivan pihalla?- Zeth
Niin, herbalism on oikeastaan alchemy taidon kanssa yhteensopiva.
- huntteri
Zeth kirjoitti:
Niin, herbalism on oikeastaan alchemy taidon kanssa yhteensopiva.
Joo tiedän kyllä että nuo sopivat paremmin yhteen, mutta kun mun manuaalissa herbalismin kohdalla lukee näin: "The herbs you gain from this skill are used to make potions with alchemy or to enchant items with the enchanting skill."
Taitaa olla manuaalissa jo ilmeisesti vanhentunutta tietoa. Ei muuten mutta alkaa pikkuhiljaa tuntumaan noiden "pikku" korjausten myötä siltä, ettei wowwi ole vielä läheskään valmis peli... toisaalta eipä se menoa kauheasti haittaa :)
- Dara Dumm Dumm Dara
herbalisimin ja alchemisin ja myydä niitä ja saada rahaa ja sitten kun on tarpeeks rahaa tai alkaa kyllästyttää niin "unohdan" molemmat ja otan tailoring ja entchanting ^^ . oisko hyvä suunnitelta
- Zeth
Aina kannattaa kokeila kaikea kunnes löytää sen oikeen "ammatinsa."
Tällä yhdistelmällä olen huomannut, että alkutason potuilla on hankala saada tienattua rahaa. Esim. minor/lesser healing/mana potionit eivät ole kovin hyvin menneet kaupaksi, sillä nähtävästi pelaajat tuhlaavat juomiin vasta lopputasoilla. Mutta jos riittää kärsivällisyyttä, ja sitten kun saa väsättyä esim. greater/major healing/mana potioneita, niin silloin luulisi alkavan kassan kilisemään. Pelin huutokaupassa viiden major healing potion setistä maksetaan parhaimmillaan viittä kultaa.
Unohtaminen kannattaa päättää harkiten, sillä nousu jälleen ammatin huipulle vie kuitenkin huomattavasti aikaa.- huntteri
Kanooh kirjoitti:
Tällä yhdistelmällä olen huomannut, että alkutason potuilla on hankala saada tienattua rahaa. Esim. minor/lesser healing/mana potionit eivät ole kovin hyvin menneet kaupaksi, sillä nähtävästi pelaajat tuhlaavat juomiin vasta lopputasoilla. Mutta jos riittää kärsivällisyyttä, ja sitten kun saa väsättyä esim. greater/major healing/mana potioneita, niin silloin luulisi alkavan kassan kilisemään. Pelin huutokaupassa viiden major healing potion setistä maksetaan parhaimmillaan viittä kultaa.
Unohtaminen kannattaa päättää harkiten, sillä nousu jälleen ammatin huipulle vie kuitenkin huomattavasti aikaa.Joo alchemyllä tehdyt juomat tulevat pääasiassa omaan käyttöön. Mutta toisaalta kannattaa ottaa myös selvää mitä juomia tarvitaan joissain tehtävissä. Esim. allianssin puolella on tehtävä jossa tarvitaan 4 minor mana potionia ja 1 minor fortitude potioni. Eli näin ollen kannattaa tehdä tuollaisia neljän mana potionin eriä sekä yhden fortitude potionin eriä ja laittaa ne huutokauppaan (pienellä ylihinnalla tietenkin). Ja horden puolella tarvittiin yhdessä tehtävässä esim. Strong Troll's Blood Potionia. Ja frost öljyä tarvitsee ainakin sepät mm. Frost Tiger Bladen teossa.
Ja aina kun laittaa tavaraa myyntiin, kannattaa aina myös katsoa se hintahaarukka missä kyseisen tavaran hinta pyörii. Ja sen perusteella tietysti laitat ostohinnaksi hieman pienemmän, kuin mitä kilpailevalla tuotteella on :) Ja kannattaa myös käyttää niissä hinnoissa niitä ysejä. Eli jos haluat vaikka 1 g jostain tavarasta, niin laita hinnaksi 99 s, se toimii ihan oikeasti :) huntteri kirjoitti:
Joo alchemyllä tehdyt juomat tulevat pääasiassa omaan käyttöön. Mutta toisaalta kannattaa ottaa myös selvää mitä juomia tarvitaan joissain tehtävissä. Esim. allianssin puolella on tehtävä jossa tarvitaan 4 minor mana potionia ja 1 minor fortitude potioni. Eli näin ollen kannattaa tehdä tuollaisia neljän mana potionin eriä sekä yhden fortitude potionin eriä ja laittaa ne huutokauppaan (pienellä ylihinnalla tietenkin). Ja horden puolella tarvittiin yhdessä tehtävässä esim. Strong Troll's Blood Potionia. Ja frost öljyä tarvitsee ainakin sepät mm. Frost Tiger Bladen teossa.
Ja aina kun laittaa tavaraa myyntiin, kannattaa aina myös katsoa se hintahaarukka missä kyseisen tavaran hinta pyörii. Ja sen perusteella tietysti laitat ostohinnaksi hieman pienemmän, kuin mitä kilpailevalla tuotteella on :) Ja kannattaa myös käyttää niissä hinnoissa niitä ysejä. Eli jos haluat vaikka 1 g jostain tavarasta, niin laita hinnaksi 99 s, se toimii ihan oikeasti :)Tuohan selittääkin sen, miksi hordella Strong Troll's Blood Potioneiden arvo on niin paljon suurempi kuin alluilla.
Mmorpg:ien talous vaatii kyllä pientä meklarin taitoa, jota oppii kyllä pelatessa.
Semmoisille potuille kuten swiftness potion ja 30min vedessä sukeltelu (ei muista nimeä) löytyy myös varsin usein kysyntää, sillä monet haluavat pitää muutamaa sellaista aina varalla. Ja swiftness on ainakin varsin helppo tuottaa.
AH:lla pelatessa olen huomannut, että 24h on paras vaihtoehto ajaksi. Koska deposit feen saa takaisin mikäli tuote menee kaupaksi, ja jos laittaa tuotteen vaikka kello 11 yöllä myyntiin niin se ehtii vielä seuraavan päivän kello neljän jälkeiseen ruuhkaan, toisin kuin 8h:lla. Ja sen lisäksi very long kuvaus pakottaa ostajan yleensä ostamaan tuotteen buyoutilla.
- Jargge
jos tussareita käytät niin mining ja engineering. Voi tehdä panokset ja aseet itse :):):9
- ShadowEagle
Juu mul on itelläni roll huntteril herbalism/alchemy tai no mikä nyt onkaa ja niit voit poistaa jos ei enää hyvita pitää ammattei ku painat k ja siihe tulee se skills vakillko valikoit vaaan ammatin ja alhaal sit näkyy sellane ruksi ja ku painat sitä nii sitte voit poistaa
- ......
Juu mul on itelläni Troll huntteril herbalism/alchemy tai no mikä nyt onkaa ja niit voit poistaa jos ei enää hyvita pitää ammattei ku painat k ja siihe tulee se skills vakillko valikoit vaaan ammatin ja alhaal sit näkyy sellane ruksi ja ku painat sitä nii sitte voit poistaa. korjasin tätä viestii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.941215Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371195Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2811041- 71952
- 97928
- 18916
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13898- 49856
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16791Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162788