Taloon tullee ihan varmasti kaksi lauraa kun toista jo kutsutaan nimeltä Laura L
Kaksi Lauraa
7
710
Vastaukset
- Anonyymi
Toi toinen Laura näyttää ihan joltain tatuoidulta mieheltä. No selkee lesbohan tuo.
- Anonyymi
Toinen Laura jakaa tempparille hanuria, omasta mielestä hanuri on elämä ja silmripset, räps räps ja onhan mulla blondi pidennykset, el bimbo.
- Anonyymi
Musta Laura L on kaunein. Kaikki muut muijat ovat ihan jotain ylipainoisia läskejä jotka eivät harrasta liikuntaa lainkaan ja imevät vaan röökiä.
- Anonyymi
Laura L on nainen isolla N:llä ja onhan siellä toinen olikos hän Katja ?nimeltään nämä kaksi ovat ainoastaan naisellisia .nuo toiset ovat aikalailla olleet ruoka-aikana kotona,niissä ei oikein ole naisellisuutta.
- Anonyymi
Hitto että nauroin, kun ensimmäinen Laura oikein jo oli suunnitellut vaivalla sen Late-jutun, että hän ottaa lempinimen ja kaikille sitä kertoa toitottanut. Ja sitten tulee toisen Lauran esittelyvideo, jossa hän ensitöikseen tokaisee että "Mä oon Laura eli Late". Lollerololx, voiko tällaista edes käsikirjoittaa...?!?! :D
- Anonyymi
En tykkää feikki naisista. Luonnolisimmat naiset kauniimpia
- Anonyymi
onneks lähti tuo lessu miettiin muita asioita.ei sopinut yhtään tuonne.olisiko pitäny miettiä vähän ennekö lähti...ilkeä vieläpä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903211- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834