Kokoomus first. Kokoomus ensin. Muilla ei ole väliä kuin meillä rikkailla.
Yhdennäköisyys populisti-Trumppiin on hämmästyttävä. Jututkin alkaa olla yhtä
käsittämättömiä.
Kokoomus on kuin Trump ("America first")
18
85
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin ahneita kuin Trump.
- Anonyymi
Ahne on AY liike Suomessa.
- Anonyymi
Trump oli ja on edelleen PS:n ja näköjään Kokoomuksenkin esikuva.
Joku malli Kokoomustakin on täytynyt innostaa, koska puheissa ei enää välitetä
onko totuutta mukana ollenkaan.
Trumpin metodi oli, että kun tarpeeksi monta kertaa toistaa valhetta,
se alkaa vaikuttaa totuudelta.- Anonyymi
Tunnen todella paljon kokoomusta äänestäviä, eikä kukaan kannata Trumpia. Mistä olet saanut päähäsi tuollaista?
- Anonyymi
Jokainen vastuuntuntoinen ihminen tajuaa, paitsi ideologiastaan sokeutuneet, että Suomi liukuu erittäin huonoon suuntaan. Nykyinen hallitus ei saa sitä oikenemaan. Varoituksia satelee joka puolelta, mutta hallitus sulkee korvansa.
Olkoon kuka tahansa, joka muuttaa suunnan, kunhan muuttaa. Mutta tämä hallitus, joko poliittisten ideologioiden tai kokemattomuuden takia, ei sitä pysty tekemään. Koronaa ovat hoitaneet ihan hyvin. Mutta se ei riitä.
Jäljelle ei oikein jää muita kuin kokoomus. Harkimon poppoo on liian pikkainen. - Anonyymi
No heIvetti!
Sanotaanko sitten että Afrikka ensin! Mustat ensin!- Anonyymi
Näin. Mitä mustempi ja mitä pimeimmästä afrikasta niin sille kaikki rahat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin. Mitä mustempi ja mitä pimeimmästä afrikasta niin sille kaikki rahat!
YhYY!
Ohisalo jää nyt osattomaksi. YHYYYYYYYY!;;;;((((
- Anonyymi
Persujen jutut on uskomattoman ala-arvoisia, alle lapsentason.
- Anonyymi
Trump on siis kiinteistösijoittaja
kehotan miettimään siinä on ideansa
minulla on noin 30 prosenttia kiinteistöjä
tämä ei ole suositus enkä itse ole op:n sijoittaja
https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/teemat/sijoittaminen/kiinteistosijoittaminen- Anonyymi
Kiinteistöihin sijoittaminen ei ole järkevää.
- Anonyymi
Kokoomus käyttää samoja keinoja kuin Trump. Tiedon vääristelyä ja valehtelua
yhä enenevässä määrin.- Anonyymi
Kova väite. Kerro esimerkki valehtelusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova väite. Kerro esimerkki valehtelusta.
Seuraa mediaa. Kokoomuslaiset kääntävät koko ajan kaiken päälaelleen. Kuin persut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraa mediaa. Kokoomuslaiset kääntävät koko ajan kaiken päälaelleen. Kuin persut.
Seuraan ja en löydä niitä. Näytä yksi esimerkki.
Tuossa artikkelissa tuota Trumpin historiaa, en löydä vastaavaa tilastoa Suomen kokoomuksesta. Ei taida olla. Kokoomus myös korjaa virheitään. Kun Stubilla meni numerot sekaisin, niin hän meni vaihtoon. Kuinka moni muu Suomalainen puolue toimii näin? Tosin turhaan meni. Stubb on yksi parhaista Suomalaisista nykypoliitiikoista.
"Trump valehtelee tai vääristelee totuutta 7,6 kertaa päivässä, laskee Washington Post – nyt presidentti väitti, että ruokaostosten tekemiseen tarvitsee henkilöllisyystodistuksen:
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005776997.html?share=0aead053c9febeaee81fc5bd35c8e778
Kuulutko itse valehtelijoihin tai vähintään väärän tiedon postittajiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa artikkelissa tuota Trumpin historiaa, en löydä vastaavaa tilastoa Suomen kokoomuksesta. Ei taida olla. Kokoomus myös korjaa virheitään. Kun Stubilla meni numerot sekaisin, niin hän meni vaihtoon. Kuinka moni muu Suomalainen puolue toimii näin? Tosin turhaan meni. Stubb on yksi parhaista Suomalaisista nykypoliitiikoista.
"Trump valehtelee tai vääristelee totuutta 7,6 kertaa päivässä, laskee Washington Post – nyt presidentti väitti, että ruokaostosten tekemiseen tarvitsee henkilöllisyystodistuksen:
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005776997.html?share=0aead053c9febeaee81fc5bd35c8e778
Kuulutko itse valehtelijoihin tai vähintään väärän tiedon postittajiin?Tälläkin palstalla on silmiesi edessä ketju on Kokoomuksesta. Et löydä sitäkään vai ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälläkin palstalla on silmiesi edessä ketju on Kokoomuksesta. Et löydä sitäkään vai ?
Katso esim. ketju Mitä mieltä kokoomuksen viimeaikaisista puheista
ja Vanhushoivan tason lasku, sekin on alunperin nimenomaan kokoomuksen
aikaansaannos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulutko itse valehtelijoihin tai vähintään väärän tiedon postittajiin?Kokoomus ei ole korjannut mitään merkittäviä virheitään, vanhushoivankin ajoi kriisiin
ja kriisissä se on vieläkin, koska kokoomuksen vahnukset ei vätole kunnallisissa paikoissa
huutokaupattuna sille joka halvimmin eli huonoimmin hoitaa.
Pikkurahalla ei saa kunnon hoivaa, kunnon hoiva vaatii enemmän hoitajia,
parempaa ruokaa, enemmän vaippoja jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772