Saako traktorin laseja tummentaa

Anonyymi

Olisi tummenuskalvoa ylimääräisenä ja tekisi mieli tummentaa traktorinlasit, mutta mitenkäs ne traktorin tummennuksen lait menee nykyää ku traktori menis liikenteeseen. Että mimmoset mätkyt sieltä sitte tulee ja missä menee raja.

4

4737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vedät nii tummaks et ei itekkää enää nää läpi:D

• Anonyymi

Kyseessä olisi CE-merkityn työkoneen rakennemuutos johon ei selvää vastausta ole.
      Näinollen kalvotus olisi periaatteessa kielletty kokonaan.

Ainakaan Trafin ohjetta autojen tummennukseen ei voi soveltaa.

Hyötyjä ja sanktioita jokainen arvioi itse. Itse olen ajellut vuosikymmenen traktorilla jonka tuulilasissa on kalvo yläosassa, ilman ongelmia.

• Anonyymi

Ei sieltä näje ulos, laita vappunaamari jos ujostuttaa?

• Anonyymi

En tiedä saako mutta jos tekee samalla periaatteela kuin henkilöautolle eli tummentaa vain taka- ja takasivulasit eli kuskista taaksepäin olevat lasit niin tuskinpa ainakaan sanktioita tulee.
      Tractorpulling- kisosissa on nähty kilvissä olevia traktoreita joissa on kaikki lasit tummennettu enemmän tai vähemmän.
      Jos sakkoa Suomessa joku tarjoaa niin sinnähän tulee perustelu mihin pykälään rangaistus perustuu. Ja jos sakkoja tarjotaan, kiistä se. Sittenhän nähdään löytyykö pykäliä ja laita tännekin kiitos. Mut ei tavan poliisi noista mitään tiedä että ei pelkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe