KUMMITUSTALO

Nimetön

Etsin Suomesta kummitustaloa, jossa olisi mahdollista nähdä kummitus tai tehdä havaintoja näistä. Mikäli tiedätte tällaisen paikan tai asutte tällaisessa talossa ja siellä olisi mahdollista viettää yö, niin laittaisitteko minulle postia oheiseen osoitteeseen. Talo ei siis ole tulemassa julkisuuteen millään tavoin, aihe sinänsä on vain kiinnostava.

[email protected]

16

4594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäkkylästä huhuu

Hiljaista on kummitusmarkkinoilla...voisit käydä naapurimaassa Virossa. Kundan kaupungissa oli eräs poltergeist-talo tässä vajaat kymmenen vuotta sitten. Kysele sieltä.

• kukkumaija

kaipailen... Minkälainen henkilö/ryhmä näitä havannointeja on tulossa tekemään?

• Mies

Vain kaksi miestä tai ehkä kolme olisi tulossa. Koko homma alkoi siitä kun satun tietämään erään toisenkin talon jossa kummittelee, niin kaipailisin vertailukohdetta. Painotan etten itse eikä tuttavani ole mitään sekopäitä tms. friikkejä. Olen itse ihan tavallinen mies joka vain on ihan sattumalta joutunut tekemisiin näiden asioiden kanssa ja siksi aiheesta kiinnostunut. Jos voisit kirjoittaa vaikka tuohon antamaani sähköpostiosoitteeseen, koska tällainen keskustelu alkaa vetää pelleilijöitä ym. väkeä puoleensa sotkemaan koko hommaa.

• Mies kirjoitti:

Vain kaksi miestä tai ehkä kolme olisi tulossa. Koko homma alkoi siitä kun satun tietämään erään toisenkin talon jossa kummittelee, niin kaipailisin vertailukohdetta. Painotan etten itse eikä tuttavani ole mitään sekopäitä tms. friikkejä. Olen itse ihan tavallinen mies joka vain on ihan sattumalta joutunut tekemisiin näiden asioiden kanssa ja siksi aiheesta kiinnostunut. Jos voisit kirjoittaa vaikka tuohon antamaani sähköpostiosoitteeseen, koska tällainen keskustelu alkaa vetää pelleilijöitä ym. väkeä puoleensa sotkemaan koko hommaa.

Ei ne uskalla tälle palstalle kun on mieleltään niin häiriintyneitä ja pelkää omaa peilikuvaansakkin. Paitsi oli tuossa joku rohkea, joka elävöitti palstaa useammalla viestillä jotka kaikki täynnä samaa sontaa.

Ja tämäkin vain siksi, koska kaikki häiriköt ottaa nuppiin ja niiden pitää ryhmittäytyä tälläisille yleisille keskustelupalstoille.

• DreamHunter

Haluatko nimenomaan kummitustaloon tutkimaan yliluonnollisia ilmiöitä, sillä minulla olisi tiedossani eräs saari, jossa tiettävästi kummittelee. Ainakaan kukaan ei ole koskaan kyennyt yöpymään tuolla saarella, vaikka yrityksiä kyllä on ollut lukemattomia.

Saari on nimeltään Ominainen. Saari sijaitsee Turun edustalla, oikeammin Nauvon saaristossa. Tuolle Ominaisen saarelle haudattiin viereisellä saarella sijainneessa spitaalisairaalassa kuolleet.

Eräs kokenut merenkävijä totesi, että "hänen ystävänsä -jotka ovat todellisisa duudsoneita- olivat paenneet saarelta kesken yöpymisyrityksen". Tuo merenkävijä ei suostunut lähtemään telttailuretkelle Ominaiseen, vaikka olisimme porukalla maksaneet hänelle 200 euron "palkkion rohkeudesta" ;)

Ominainen on hautasaari ja sille on julistettu hautarauha - josta merkkinä risti saaren kärjessä. Joten sinne vain häiriköimään spitaalisten, kauan sitten kuolleiden hautarauhaa... I dare you!

• mies

Tarkoittaako hautarauha sitä että saarelle ei saa mennä esim. nukkumaan jos on ihan rauhallisesti eikä riehu tms.?

• DreamHunter
        mies kirjoitti:

Tarkoittaako hautarauha sitä että saarelle ei saa mennä esim. nukkumaan jos on ihan rauhallisesti eikä riehu tms.?

sinne voi kyllä mennä yöpymään. En usko (en kylläkään ihan varmasti tiedäkään), että kukaan tulee häätämään jos oot asiallisesti. Ainakaan kukaan i h m i n e n ...

• mäpä kerron

• mystic

Olen kuullut että jossain kouvolan lähellä ois joku vuosisadan alussa rakennettu talo, jossa tapahtuisi kaikkee outoo.Valot sammuu omia aikojaan,eläimet seuraa jotain näkymätöntä.Sit siel on nähty semmonen utuinen hahmo.Talossa vissii joku kuollu väkivaltaisesti.

• Punkalaitumella (asun siellä) on talo, jossa on nähty kummitus.

• Karkki-Kissa

Tell me more, Tell me more! Kerro lisää siitä ''Aaveesta''

• Nikolai

tiedän Punkalaitumella yhden kummitustalon Kanteenmaassa ja toisen Huhtamossa jota remoteerataan parhaillaan ehkä kesämökiksi kauankohan asuvat

• Karkki-Kissa kirjoitti:

Tell me more, Tell me more! Kerro lisää siitä ''Aaveesta''

No se oli sellainen tapahtuma, joka tapahtui tässä parivuotta sitten.

Pieni poika nimeltä Topi meni vintistä hakemaan tavaraa tai jotain. Sitten hän näki vanhan naisen, joka katosi kummiskin heti ja Topi sanoi äidilleen, että miks niiden vintissä kävelee nainen. Ja enempää en sitten tiedä, paitsi sen, missä se talo on ja että se perhe asuu siellä vieläkin.

Tahtoisin kysyy siltä Topilta enemmän, mut kovin järkevä vastaus ei oo varmaan taattu, ku se on viel alle kouluikäinen. :) Mut kuitenkin.

• Nikolai kirjoitti:

tiedän Punkalaitumella yhden kummitustalon Kanteenmaassa ja toisen Huhtamossa jota remoteerataan parhaillaan ehkä kesämökiksi kauankohan asuvat

Asutko sä Punkalaitumella? Olis kiva meinaan käydä niissä taloissa joskus. :)

Millainen perhe sinne taloon muuttaa? Jos kovin arkoja, tuskin asuvat vuottakaan, jos aave tulee sinne pälyilemään. :D

• Nikolai
        Dreamy kirjoitti:

Asutko sä Punkalaitumella? Olis kiva meinaan käydä niissä taloissa joskus. :)

Millainen perhe sinne taloon muuttaa? Jos kovin arkoja, tuskin asuvat vuottakaan, jos aave tulee sinne pälyilemään. :D

Punkalaitumella ja käyn siellä silloin tällöin Voin kyllä lähteä oppaaksi kun olen itsekin aikonut käydä katsomassa niitä lähempää Missä päin Punkalaidunta tämä sinun tietämäsi talo sijaitsee ? Ei aavistustakaan keitä siihen Huhtamon kummitustaloon aikoo muuttaa Viimeiset asukkaat jotka ennen talon hylkäämistä asuivat siinä olivat Jehovan todistajia

• Nikolai kirjoitti:

Punkalaitumella ja käyn siellä silloin tällöin Voin kyllä lähteä oppaaksi kun olen itsekin aikonut käydä katsomassa niitä lähempää Missä päin Punkalaidunta tämä sinun tietämäsi talo sijaitsee ? Ei aavistustakaan keitä siihen Huhtamon kummitustaloon aikoo muuttaa Viimeiset asukkaat jotka ennen talon hylkäämistä asuivat siinä olivat Jehovan todistajia

En ihan tarkalleen muista, missä se on, kun en ole pitkään aikaan ajatellut, mutta muistaakseni siitä sanottiin ''Juttilan koulun lähellä.'' Onko sellaista paikkaa edes olemassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      86
      6338
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3160
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1716
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe