Oon 10 vuotias poika eikä mulla oo vieläkään alkanu menkat! Luin jostain että ne alkais jo 6 vuotiaana ja mua nyt pelottaa että kuolenko. APUA
Pitääkö olla huolissaan???
Anonyymi
5
138
Vastaukset
- Anonyymi
Luulitko oleva hauska.Et ollut.Mua ei ainakaan naurattanut yhtään.Lähinnä säälittää tollanen.
- Anonyymi
Vastoin nykyistä käsitystä pojilla ei oikeasti ole menkkoja, tämä on epäkohtelias totuus.
- Anonyymi
Äkkiä päivystykseen hakemaan tyttöhormoneja ettei parta ala kasvamaan ja kikkelikarvat.
- Anonyymi
Pirkanmalla toimii todella pätevä yli-lääkäri Sirkka Pohjantalo. Kertakäynti ja toista ei tarvita. varmaan paranee kaikki vaivat ja lähtee hiivat ym. ja nopeesti. Löytyy googlettamalla suosittelen.
- Anonyymi
Hei ap! Mun koulussa oppimansa laskuopin mukaan olet täyttänyt 1950 luvun alussa 10v.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747594Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372466
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221962
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589