Oon 10 vuotias poika eikä mulla oo vieläkään alkanu menkat! Luin jostain että ne alkais jo 6 vuotiaana ja mua nyt pelottaa että kuolenko. APUA
Vastaukset 6
- Anonyymi
Luulitko oleva hauska.Et ollut.Mua ei ainakaan naurattanut yhtään.Lähinnä säälittää tollanen.
- Anonyymi
Vastoin nykyistä käsitystä pojilla ei oikeasti ole menkkoja, tämä on epäkohtelias totuus.
- Anonyymi
Äkkiä päivystykseen hakemaan tyttöhormoneja ettei parta ala kasvamaan ja kikkelikarvat.
- Anonyymi
Pirkanmalla toimii todella pätevä yli-lääkäri Sirkka Pohjantalo. Kertakäynti ja toista ei tarvita. varmaan paranee kaikki vaivat ja lähtee hiivat ym. ja nopeesti. Löytyy googlettamalla suosittelen.
- Anonyymi
Hei ap! Mun koulussa oppimansa laskuopin mukaan olet täyttänyt 1950 luvun alussa 10v.
- Anonyymi00007
Juu niin olen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
- 32635
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476