Yllättävän nopiaa EXPER-katkaisulaikka riekaleiksi

Anonyymi

125 mm pikkurälläkässä. Ne Tokmannin halpis-Kraftit tuntuivat selvästi paremmilta.

6

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö tuo "Exper" ole myös halpislaikka? Mikään kansainvälisesti tunnistettava brändituote se ei ainakaan ole.

• Anonyymi

Jaaha, no ilmankos se oli Halpa-Hallista ostettu...:)

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa riekaleiksi? Laita linkki laikkaan joka oli.

Exper merkin alla olevia laikkoja on tehty euroopassa ja niitä olen ostanut.

Olen 1mm laikkoja käyttänyt katkaisuun leikkaukseen aina, joitakin on 1.5mm katkaisulaikkoja en muista merkkiä. Hiomalaikkoja, alumiinille joku.

• Anonyymi

No, se nyt oli liioittelua, mutta siis repaleiseksi se reuna meni. Täytyy nyt kyllä todeta, että Mirkan PUOLALAINEN laikka kului myös nopiaa. Exper on saksalainen.
        Tulee katkaisulaikkaa käytettyä myös ruosteisen pinnan hiomiseen kirkkaaksi toisinaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, se nyt oli liioittelua, mutta siis repaleiseksi se reuna meni. Täytyy nyt kyllä todeta, että Mirkan PUOLALAINEN laikka kului myös nopiaa. Exper on saksalainen.
        Tulee katkaisulaikkaa käytettyä myös ruosteisen pinnan hiomiseen kirkkaaksi toisinaan..

Harvinaista jos reuna hajoaa oikealla käytöllä, joskus hiomalaikoissa käy että reunaan tulee iso viiste ja reuna terävä, silloin ajaa tasaisesti. Ei irtoa pieniä paloja pyöriessä.

Hyvät merkit euroopassa tehdyt, syö hyvin ja kipinää tulee. Hiomalaikat kestää hyvänä pitkään. 10 kpl peltikoteloissa saa x eur, on itselläni useita merkkejä. Verkkokaupoista hyvät ja halvat, tarjonnan.

• Anonyymi

Halvin on aina paras, ei välttämättä toimivin ja kestävin, mutta kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      83
      4873
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      190
      2268
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1869
    4. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      37
      1828
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      23
      1598
    6. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1520
    7. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      75
      1492
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1421
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      340
      1185
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1136
    Aihe