Onks normaalia et penis käyristyy?

Anonyymi

Mä oon tavannut yhen tosi mahtavan ja kauniin tytön ja meillä menee nii hyvi et varmaan aivan pian saatetaan jo harrastaa seksiä (siitä ollaan ainakin nyt kuukausi joka viikko puhuttu) :D mua vaan on alkanut vaivaa ku mun penis käyristyy aik reilusti sivulle erektiossa ja en tiiä miten se vaikuttaa mun tai tytön nautintoon ku oon neitsyt :( onko tääl muita jotka omistaa tällaisen vähän kieron vehkeen ja jos on niib miten se on teidån elämään vaikuttanut? Pahin pelkoni on se että mä satutan tyttöä sillä ja et meidån suhde loppuu😥

13

1321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku tauti tuo on mut en muista nimee. Koulus oli viimevuonna terveystiedon tunnil ja mäki uskoin et mul on se mut ei sit ollutkaan😀 mut joo katoin netistä ite kuvia niin aika kauheen oloinen tauti o👎

• Anonyymi

Mulla on lievästi kiero ja ei oo tytöt valittaneet😏 pakko tosin myöntää että oon ollut vasta kahden tytön kanssa eli ei vielä oikein kunnolla kokemusta.

• Anonyymi

Ei siittimen käyryydestä ole mitään haittaa yhdynnässä. Kun työnnät siittimesi tytön emättimeen, puristus on sen verran kova, että käyryys oikenee. Toivotan teille ihanaa ekaa kertaa!!

• Anonyymi

Peyronien taudilta ( en tiedä kirjoitinko oikein ton nimen) kuulostaa mut luin et siin esiintyy erektiossa kipua ja et se tauti alkaa pikku hiljaa eikö oo alustaasti ja mul ei esiinny kipuu ja tää on ollut tällainen niin kauan ku mä muistan eli varmaan 10vuotiaasta astl taudin seurauksista kuitenki kuvii netis ja vastaa aik hyvin tätä mun eli en tiiä onko mul vai eikö oo🤨 kiitti et ootte viitsinyt vastata ja tosiaan itsekin toivon et se oikenee yhdynnässä :)

• Anonyymi

Peniksen muodostaa kolme paisuvaista, jotka ovat huokoisia ja kun veri pakkantuu niihin, niin penis jäykistyy. Me ihmiset emme nyt vain olla tehty samassa muotissa ja siksi yhdellä penis voi kääntyä oikealle, vasemmalle, ylös tai alaspäin. Ei haittaa yhdyntää. Sairas tilanne on sitten taas toinen juttu. Silloin penis kääntyy 90 astetta johonkin suuntaan ja voi jo olla este yhdynnälle. Tämä on todella harvinaista ja vaatii leikkauksen. Uskon, että aloittaja tarkoitti sitä luonnolista käyryttä jota esintyy aika paljon. Toki täysin suoria on enemmistö.

• Anonyymi

et kestä suoraa toimintaa ja käännyt sivulle

• Anonyymi

aivostakin kiinni, että pitää olla rehellinen

• Anonyymi

Mun veljellä o käyrä (tiedän koska meil o kesämökil yhteinen huone ja veli nukkuu alasti ja sit saunotaan usein yhdessä) ja kyllä hänellä tyttöystäviä on ollut ja ainaki mun ymmärtääkseni on seksiikin harrastanut :Dnyjyään veli 15vee ja mä 13vee

• Anonyymi

Ei 15-vuotias ole vielä valmis yhdyntään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei 15-vuotias ole vielä valmis yhdyntään!

Kyllä nyt suurin osa on jo 15vuotiaana fyysisesti valmiita ja voisivat vaikka muksunkin tekaista se on eri asia onko henkisesti siihen valmis eikä todellakaan tarvitsekaan, mutta jotkut on. Lisäksi monet keksii just jotain juttui et ois seksii harrastaneet vaikkei oo oikeesti kyl mäkin mun pikkuveljelle valehtelin et olin päässyt hommiin tytön kanssa josta tosiasiassa olin eronnut jo kuukausi aiemmin😂

• Anonyymi

Riippuu siitä kuinka käyrä. Sentin käyryydestä ei kannata huolestua eikä kahdestakaan, huoleen on aihetta vasta siinä vaiheessa jos muoto lähenee banaania. Naisen emätin joustaa kyllä, paitsi tietysti se että ekoilla kerroilla voi tuntua kipua ennen kuin nuoren tytön paikat tottuvat.

Ota tyttösi kanssa ihan rauhallisesti niin kyllä se siitä lutviutuu. Ja ennen ekaa yhdyntää kannattaa *ehdottomasti* harjoittaa käsipeliä niin että totutte toistenne vehkeisiin.

Mulla on aika käyrä elin eikä se ole aiheuttanut ongelmia; olen 19-vuotias ja ollut saman tytön kanssa kolmisen vuotta.

• Anonyymi

olet aivan normaali ! ei kellään ole kynä suoraa.... kaikilla vääntyy pikkasen johonkin suuntaan. Tyttö voi vaan olla tyytyväinen kun osuu vähän eri kohtaan...

• Anonyymi

Mulla on pieni ja käyrä ja mun tyttöystävä sanoo että se on söpö😃 ei olla seksiä tehty koska ollaan vasta 13vuotiait eikä oo ees mulla viel karvoi mut pussaistu ollaan

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3690
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe