Onks normaalia et penis käyristyy?

Anonyymi

Mä oon tavannut yhen tosi mahtavan ja kauniin tytön ja meillä menee nii hyvi et varmaan aivan pian saatetaan jo harrastaa seksiä (siitä ollaan ainakin nyt kuukausi joka viikko puhuttu) :D mua vaan on alkanut vaivaa ku mun penis käyristyy aik reilusti sivulle erektiossa ja en tiiä miten se vaikuttaa mun tai tytön nautintoon ku oon neitsyt :( onko tääl muita jotka omistaa tällaisen vähän kieron vehkeen ja jos on niib miten se on teidån elämään vaikuttanut? Pahin pelkoni on se että mä satutan tyttöä sillä ja et meidån suhde loppuu😥

13

1222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joku tauti tuo on mut en muista nimee. Koulus oli viimevuonna terveystiedon tunnil ja mäki uskoin et mul on se mut ei sit ollutkaan😀 mut joo katoin netistä ite kuvia niin aika kauheen oloinen tauti o👎

    • Anonyymi

      Mulla on lievästi kiero ja ei oo tytöt valittaneet😏 pakko tosin myöntää että oon ollut vasta kahden tytön kanssa eli ei vielä oikein kunnolla kokemusta.

    • Anonyymi

      Ei siittimen käyryydestä ole mitään haittaa yhdynnässä. Kun työnnät siittimesi tytön emättimeen, puristus on sen verran kova, että käyryys oikenee. Toivotan teille ihanaa ekaa kertaa!!

    • Anonyymi

      Peyronien taudilta ( en tiedä kirjoitinko oikein ton nimen) kuulostaa mut luin et siin esiintyy erektiossa kipua ja et se tauti alkaa pikku hiljaa eikö oo alustaasti ja mul ei esiinny kipuu ja tää on ollut tällainen niin kauan ku mä muistan eli varmaan 10vuotiaasta astl taudin seurauksista kuitenki kuvii netis ja vastaa aik hyvin tätä mun eli en tiiä onko mul vai eikö oo🤨 kiitti et ootte viitsinyt vastata ja tosiaan itsekin toivon et se oikenee yhdynnässä :)

    • Anonyymi

      Peniksen muodostaa kolme paisuvaista, jotka ovat huokoisia ja kun veri pakkantuu niihin, niin penis jäykistyy. Me ihmiset emme nyt vain olla tehty samassa muotissa ja siksi yhdellä penis voi kääntyä oikealle, vasemmalle, ylös tai alaspäin. Ei haittaa yhdyntää. Sairas tilanne on sitten taas toinen juttu. Silloin penis kääntyy 90 astetta johonkin suuntaan ja voi jo olla este yhdynnälle. Tämä on todella harvinaista ja vaatii leikkauksen. Uskon, että aloittaja tarkoitti sitä luonnolista käyryttä jota esintyy aika paljon. Toki täysin suoria on enemmistö.

    • Anonyymi

      et kestä suoraa toimintaa ja käännyt sivulle

      • Anonyymi

        aivostakin kiinni, että pitää olla rehellinen


    • Anonyymi

      Mun veljellä o käyrä (tiedän koska meil o kesämökil yhteinen huone ja veli nukkuu alasti ja sit saunotaan usein yhdessä) ja kyllä hänellä tyttöystäviä on ollut ja ainaki mun ymmärtääkseni on seksiikin harrastanut :Dnyjyään veli 15vee ja mä 13vee

      • Anonyymi

        Ei 15-vuotias ole vielä valmis yhdyntään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei 15-vuotias ole vielä valmis yhdyntään!

        Kyllä nyt suurin osa on jo 15vuotiaana fyysisesti valmiita ja voisivat vaikka muksunkin tekaista se on eri asia onko henkisesti siihen valmis eikä todellakaan tarvitsekaan, mutta jotkut on. Lisäksi monet keksii just jotain juttui et ois seksii harrastaneet vaikkei oo oikeesti kyl mäkin mun pikkuveljelle valehtelin et olin päässyt hommiin tytön kanssa josta tosiasiassa olin eronnut jo kuukausi aiemmin😂


    • Anonyymi

      Riippuu siitä kuinka käyrä. Sentin käyryydestä ei kannata huolestua eikä kahdestakaan, huoleen on aihetta vasta siinä vaiheessa jos muoto lähenee banaania. Naisen emätin joustaa kyllä, paitsi tietysti se että ekoilla kerroilla voi tuntua kipua ennen kuin nuoren tytön paikat tottuvat.

      Ota tyttösi kanssa ihan rauhallisesti niin kyllä se siitä lutviutuu. Ja ennen ekaa yhdyntää kannattaa *ehdottomasti* harjoittaa käsipeliä niin että totutte toistenne vehkeisiin.

      Mulla on aika käyrä elin eikä se ole aiheuttanut ongelmia; olen 19-vuotias ja ollut saman tytön kanssa kolmisen vuotta.

    • Anonyymi

      olet aivan normaali ! ei kellään ole kynä suoraa.... kaikilla vääntyy pikkasen johonkin suuntaan. Tyttö voi vaan olla tyytyväinen kun osuu vähän eri kohtaan...

    • Anonyymi

      Mulla on pieni ja käyrä ja mun tyttöystävä sanoo että se on söpö😃 ei olla seksiä tehty koska ollaan vasta 13vuotiait eikä oo ees mulla viel karvoi mut pussaistu ollaan

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe