EI ENÄÄ IKINÄ ERKKIÄ!

Nokia_man

Oli P 800 puoli vuotta, vaihdossa P 900 malliin, hyvitys 80 E. Siis uutena 800 E. Oli P 900 vuoden, uutena 900 E. hyvitys Nokian Communicatoriin 100 E! Erkin arvo putoaa lähes nollaan matkalla kaupasta kotiin! Ikinä enää en Erkkiin kajoa, newer!! Ja huolto on niin perseestä kuin olla voi, pieninkin vika, korjaus kestää useita viikkoja. Oli virhe hypätä noksusta erkkiin. Ei enää toistu! Erkki, paska mikä paska, ei paskempi olla voi!

48

7514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      tiesitkö, että puhelinta ei kannata viedä vaihtoon liikkeeseen, vaan ne kannattaa myydä erikseen. p900 hinta nykyään käytettynä n. 300e ja p800:kin hinta vielä yli 100e

    • Arde

      Miksi ihmeessä vaihdoit, taidat olla jo valmiiksi SE vastainen, jos olet juuri sen P800:en ostanut niin mistä ihmeestä ostit sen 800e !?
      Uusia ei juurikaan saa ja uuden hinta ~250e mutta et kai vertaat hintaa siihen mitä puhelin on joskus maksanut? Käytetyn P800:en saa jo paljon alle 200e joten 80e on käypä hinta jos sen liikkeeseen viet. P900 hinnassa kyllä valehtelet kirkkaasti sillä käytetty p900 maksaa vielä 400e joten omaa tyhmyyttäsi menit se vaihdossa antamaan, jos nyt ylipäänsä olet mitään puhelinkauppaa edes käynyt, taidat puhua lämpimiksesi :) Taidat olla niitä teinix nokioiden käyttäjiä ...

      • Nokia_man

        Kuka sanoi että vaihdoin? Tällaisia tarjouksia tehtiin. Molemmat ovat toki tallella ja myyn taatusti halukkaille jotka tarvitsevat. Tehtaan pakkauksetkin tallella, joten jos kiinnostaa niin tänne vaan viestiä. Se mitä viestissäni sanoin tarkoitin myös sitä! En pidä niistä puhelimista...Muuten, taidan kuulua vanhimpiin suomalaisiin kännykän käyttäjiin, ensimmäinen "kännykkäni" oli Corba eli Mobira cityman....ja arp-puhelimista alkaen olen ollut mukana. Nykyinen käyttöluurini on Nokia 9500 ja voin sanoa että ohjelmapäivityksen jälkeen kunnon luuri! Puhelimia on ollut vissiin 50 (arvio) ja kaikki olivat yleensä silloin aina uusinta uutta ja kaikenlaisia merkkejä (senvuoksi kalliita) joten se siitä teinix-jutusta...


    • Arde

      Mutta hei haloo P800 on monta vuotta vanha luuri, et kai kuvittelekaan saavasi enempää? Turha laskea että maksoi sillon ja sillon 800e. Kaikissa ja varsinkin kännyköissä hinnat putoavat rajusti. P900 ei mielestäni kannata hukata ainakaan 100e hintaan koska saat siitä helposti enemmän. Voisit vähän perustella tuota "paska mikä paska" (ei kuulosta kovin kypsältä) jos et pidä niin myy pois mutta mielummin vaikka huuto.netissä. Ja vielä, ihan sama mitä kapuloita sinulla on ollut, ei se tee sinusta "asiantuntijaa". Itselläni on P800 käytössä enkä vaihtaisi sitä mihinkään paitsi sitten kun innostun P910 luurista :)

      • Nokia-man

        En kuvittele mitään. Tiedän vain sen että P800 oli silloin vain n. puoli vuotta vanha kun tarjottiin 100 E! Tiedän myöskin sen että yksikään Nokia ei pudota hintaansa tuolla vauhdilla kuin Erkki. Myin taannoin Nokian Communicator 9210i:n hintaan 400 E ja puhelin oli tuolloin jo parivuotias! Jos vielä käyttelet P800 luuria ja sanot sitä hyväksi, et tiedä kehityksestä yhtään mitään! En ole väittänytkään itseäni miksikään asiantuntijaksi, olenpahan AINA omistanut markkinoille tulleet uutuudet, ensimmäisten joukossa. Ja käyttänyt langatonta viestintää jo ennen kuin arp-verkko suomessa avattiin. Olen rakentanut erilaisia langattomia viestimiä jo kauan koska olen radioamatööri, ollut jo pikkukundista asti. En silti varmaankaan ole asiantuntija....? Perusteluna "paska-"; Erkit ovat olleet kaikkein vikaherkimpiä laitteita mitä mulla on ollut. Pienintäkään osaa mitä voisi itse korjata, kuorista lähtien, ei huolto myy ulos kuin valtuutetuille Erkki-huolloille. Taas jos viet laitteen huoltoon kestää kauemmin kuin kauan laitteen saaminen takaisin käyttöön eikä lainalaitetta heru! Just just, tikuttelehan sinä vain sitä surkeanäyttöstä kasisatastasi ja hommaa sitten suurennuslasi kun kirjoittelet sillä mahdollisesti uudella P910i:läsi. Tai lainaa lapsi jonka sormet sopivat sen qwerty-näppikseen.
        Ja tiedän kyllä missä ja minne myyn jos myyn ilman neuvojasikin. Tai lahjoitan jollekulle niinkuin olen ennenkin tehnyt.

        Joten; Erkki, Paska mikä paska!


      • Pilot
        Nokia-man kirjoitti:

        En kuvittele mitään. Tiedän vain sen että P800 oli silloin vain n. puoli vuotta vanha kun tarjottiin 100 E! Tiedän myöskin sen että yksikään Nokia ei pudota hintaansa tuolla vauhdilla kuin Erkki. Myin taannoin Nokian Communicator 9210i:n hintaan 400 E ja puhelin oli tuolloin jo parivuotias! Jos vielä käyttelet P800 luuria ja sanot sitä hyväksi, et tiedä kehityksestä yhtään mitään! En ole väittänytkään itseäni miksikään asiantuntijaksi, olenpahan AINA omistanut markkinoille tulleet uutuudet, ensimmäisten joukossa. Ja käyttänyt langatonta viestintää jo ennen kuin arp-verkko suomessa avattiin. Olen rakentanut erilaisia langattomia viestimiä jo kauan koska olen radioamatööri, ollut jo pikkukundista asti. En silti varmaankaan ole asiantuntija....? Perusteluna "paska-"; Erkit ovat olleet kaikkein vikaherkimpiä laitteita mitä mulla on ollut. Pienintäkään osaa mitä voisi itse korjata, kuorista lähtien, ei huolto myy ulos kuin valtuutetuille Erkki-huolloille. Taas jos viet laitteen huoltoon kestää kauemmin kuin kauan laitteen saaminen takaisin käyttöön eikä lainalaitetta heru! Just just, tikuttelehan sinä vain sitä surkeanäyttöstä kasisatastasi ja hommaa sitten suurennuslasi kun kirjoittelet sillä mahdollisesti uudella P910i:läsi. Tai lainaa lapsi jonka sormet sopivat sen qwerty-näppikseen.
        Ja tiedän kyllä missä ja minne myyn jos myyn ilman neuvojasikin. Tai lahjoitan jollekulle niinkuin olen ennenkin tehnyt.

        Joten; Erkki, Paska mikä paska!

        Itse olen myös rakennellut radiolaitteita vuodesta 1962 lähtien,joten tiedän kyllä mitkä ovat hyviä laitteita.Ei oikein vakuuttaneet Nokian laitteet ammattikäytössä(armeija),mutta sitävastoin Ericssonia pidimme erittäin hyvinä peleinä.Olisin saanut viime tammikuussa Communicator 9500:en 40 euroa halvemmalla kuin SE 910:n,mutta otin mieluimmin Sony-Ericssonin.Eihän tuo käytetyn hinta kerro mitään siitä onko joku laite hyvä vai huono.


      • Arde
        Nokia-man kirjoitti:

        En kuvittele mitään. Tiedän vain sen että P800 oli silloin vain n. puoli vuotta vanha kun tarjottiin 100 E! Tiedän myöskin sen että yksikään Nokia ei pudota hintaansa tuolla vauhdilla kuin Erkki. Myin taannoin Nokian Communicator 9210i:n hintaan 400 E ja puhelin oli tuolloin jo parivuotias! Jos vielä käyttelet P800 luuria ja sanot sitä hyväksi, et tiedä kehityksestä yhtään mitään! En ole väittänytkään itseäni miksikään asiantuntijaksi, olenpahan AINA omistanut markkinoille tulleet uutuudet, ensimmäisten joukossa. Ja käyttänyt langatonta viestintää jo ennen kuin arp-verkko suomessa avattiin. Olen rakentanut erilaisia langattomia viestimiä jo kauan koska olen radioamatööri, ollut jo pikkukundista asti. En silti varmaankaan ole asiantuntija....? Perusteluna "paska-"; Erkit ovat olleet kaikkein vikaherkimpiä laitteita mitä mulla on ollut. Pienintäkään osaa mitä voisi itse korjata, kuorista lähtien, ei huolto myy ulos kuin valtuutetuille Erkki-huolloille. Taas jos viet laitteen huoltoon kestää kauemmin kuin kauan laitteen saaminen takaisin käyttöön eikä lainalaitetta heru! Just just, tikuttelehan sinä vain sitä surkeanäyttöstä kasisatastasi ja hommaa sitten suurennuslasi kun kirjoittelet sillä mahdollisesti uudella P910i:läsi. Tai lainaa lapsi jonka sormet sopivat sen qwerty-näppikseen.
        Ja tiedän kyllä missä ja minne myyn jos myyn ilman neuvojasikin. Tai lahjoitan jollekulle niinkuin olen ennenkin tehnyt.

        Joten; Erkki, Paska mikä paska!

        Jos sinulla on ollut 1/2v vanha p800, otan osaa jos olet todella luullut että et siitä enempää saa, eikö kerro aika paljon jo sinusta? P800 on enemmån kuin hyvä, edellinen T68i ei vikaa, R320 kerran sammui näytön valo - takuuseen ja huolto kesti kolme (3) päivää, T10 ei vikaa, T28 ostin käytettynä 2v vanhana ja HUOLTO PUHDISTI, VAIHTOI KUORET LÄPÄN JA MIKROFONIN ILMAISEKSI, anna vastaava esimerkki nokiastan huollosta. Jos olet AINA omistanut uusimmat mallit - otan osaa. Fonttia voi aina vaihtaa ja suurentaa, jos haluaa voi vaikka ladata uusi TTF:iä puhelimeen. "Ja tiedän kyllä missä ja minne myyn..." - et näytä tietävän ... ja vielä nokian huollosta:
        http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=42979&highlight=huolto


      • Juuri niin
        Arde kirjoitti:

        Jos sinulla on ollut 1/2v vanha p800, otan osaa jos olet todella luullut että et siitä enempää saa, eikö kerro aika paljon jo sinusta? P800 on enemmån kuin hyvä, edellinen T68i ei vikaa, R320 kerran sammui näytön valo - takuuseen ja huolto kesti kolme (3) päivää, T10 ei vikaa, T28 ostin käytettynä 2v vanhana ja HUOLTO PUHDISTI, VAIHTOI KUORET LÄPÄN JA MIKROFONIN ILMAISEKSI, anna vastaava esimerkki nokiastan huollosta. Jos olet AINA omistanut uusimmat mallit - otan osaa. Fonttia voi aina vaihtaa ja suurentaa, jos haluaa voi vaikka ladata uusi TTF:iä puhelimeen. "Ja tiedän kyllä missä ja minne myyn..." - et näytä tietävän ... ja vielä nokian huollosta:
        http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=42979&highlight=huolto

        Sinä pidät Erkistä, minä en. Minä pidän Nokiasta, sinä et.

        Onneksi on valinnanvapaus!

        Hyvää kevättä!


      • Nokia_man
        Pilot kirjoitti:

        Itse olen myös rakennellut radiolaitteita vuodesta 1962 lähtien,joten tiedän kyllä mitkä ovat hyviä laitteita.Ei oikein vakuuttaneet Nokian laitteet ammattikäytössä(armeija),mutta sitävastoin Ericssonia pidimme erittäin hyvinä peleinä.Olisin saanut viime tammikuussa Communicator 9500:en 40 euroa halvemmalla kuin SE 910:n,mutta otin mieluimmin Sony-Ericssonin.Eihän tuo käytetyn hinta kerro mitään siitä onko joku laite hyvä vai huono.

        Paljon onnea uudelle P910i:lesi!
        Onnenpekka, pidä hyvänäsi.

        Heh!


      • uskotko siihen
        Arde kirjoitti:

        Jos sinulla on ollut 1/2v vanha p800, otan osaa jos olet todella luullut että et siitä enempää saa, eikö kerro aika paljon jo sinusta? P800 on enemmån kuin hyvä, edellinen T68i ei vikaa, R320 kerran sammui näytön valo - takuuseen ja huolto kesti kolme (3) päivää, T10 ei vikaa, T28 ostin käytettynä 2v vanhana ja HUOLTO PUHDISTI, VAIHTOI KUORET LÄPÄN JA MIKROFONIN ILMAISEKSI, anna vastaava esimerkki nokiastan huollosta. Jos olet AINA omistanut uusimmat mallit - otan osaa. Fonttia voi aina vaihtaa ja suurentaa, jos haluaa voi vaikka ladata uusi TTF:iä puhelimeen. "Ja tiedän kyllä missä ja minne myyn..." - et näytä tietävän ... ja vielä nokian huollosta:
        http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=42979&highlight=huolto

        Se linkkisi joltain keskustelualueelta....uskotko tosissasi tuohon? Voit laittaa sen samaan gategoriaan kuin tämän suomi24:nkin jutut....Paskapyttyyn!


      • Nokia-man
        Juuri niin kirjoitti:

        Sinä pidät Erkistä, minä en. Minä pidän Nokiasta, sinä et.

        Onneksi on valinnanvapaus!

        Hyvää kevättä!

        Tuossa selasin juttujasi täällä netissä ja tunnut olevan kovin tietävä mikkeliläinen. Ja ikääkin kokonaista 16 vee! Noin "vanha" se on tätä maailmaa paljon nähnyt ja kännyköistä tietää kaiken???

        Niinpä niin....


      • tosiaan
        Nokia-man kirjoitti:

        Tuossa selasin juttujasi täällä netissä ja tunnut olevan kovin tietävä mikkeliläinen. Ja ikääkin kokonaista 16 vee! Noin "vanha" se on tätä maailmaa paljon nähnyt ja kännyköistä tietää kaiken???

        Niinpä niin....

        Olethan jo tänä vuonna peräti 20! Sorry, mut onhan mies päässy äänestysikään!


      • osumaa
        tosiaan kirjoitti:

        Olethan jo tänä vuonna peräti 20! Sorry, mut onhan mies päässy äänestysikään!

        379 osumaa haulla arde. Taidat ollakkin oikeen naistennaurattaja?


      • Arde
        Nokia-man kirjoitti:

        Tuossa selasin juttujasi täällä netissä ja tunnut olevan kovin tietävä mikkeliläinen. Ja ikääkin kokonaista 16 vee! Noin "vanha" se on tätä maailmaa paljon nähnyt ja kännyköistä tietää kaiken???

        Niinpä niin....

        Ehkä samaa nimimerkkiä käyttää joku muukin kuin minä mutta ehkä et sitä ymmärrä, oikein hyvää kevättä kaikille keskusteluun osallistuneille.


    • miiiii

      ostaa sen erkin puolen vuoden päästä murto-osahinnalla, eikä katsokkaan noksun vastaavaa viisi kertaa enemmän maksavaa mallia....

      • on hyvä

        Laadun tae on hyvä jälleenmyyntiarvo. Jos arvostusta laitteella on, on jälleenmyyntiarvo hyvä. Sony-Ericssonilla on tämän mukaan arvostus huono joten hinta on sen mukainen. En minäkään moista merkkiä hankkisi.


      • grrrrrrrrrr
        on hyvä kirjoitti:

        Laadun tae on hyvä jälleenmyyntiarvo. Jos arvostusta laitteella on, on jälleenmyyntiarvo hyvä. Sony-Ericssonilla on tämän mukaan arvostus huono joten hinta on sen mukainen. En minäkään moista merkkiä hankkisi.

        miten jälleenmyyntiarvo on laadun tae?


      • onhan se
        grrrrrrrrrr kirjoitti:

        miten jälleenmyyntiarvo on laadun tae?

        Puhelimien LADA!


    • löyty

      Eka erkki. Tuntuu niin hyvälle, että seuraavakin on erkki. On tullu moita paskamerkejä riittävästi kokeiltua!

      • miettikääpäs

        Pannaan nää kaksi KÄYTTÖVERTAILUUN, kumpikohan lienee.....
        Näyttö noksussa koko sivun levyinen, netin käyttö kuin kotona nopea edge...vrt P900i...

        Näppis noksussa iso, sopii isotkin näpit...vrt P900i

        WLAN noksussa...vrt P900i

        Ennenkaikkea käyttövalikot noksussa kuin tietsikassa... vrt P900i
        Jne Jne Jne...


      • löyty
        miettikääpäs kirjoitti:

        Pannaan nää kaksi KÄYTTÖVERTAILUUN, kumpikohan lienee.....
        Näyttö noksussa koko sivun levyinen, netin käyttö kuin kotona nopea edge...vrt P900i...

        Näppis noksussa iso, sopii isotkin näpit...vrt P900i

        WLAN noksussa...vrt P900i

        Ennenkaikkea käyttövalikot noksussa kuin tietsikassa... vrt P900i
        Jne Jne Jne...

        Ajattele tekstiviestit. Suuret valaistut kirjaimet. Voit lähettää muijallesi tekstarin pimeimmänkin yökerhon pöydän alta. Miten noksu?
        Ei ole ollut valikoiden tai muiden kansa muuta, kuin positiivista ylläriä.
        On kokemukset noksusta, siimensistä, erikoksonista. Kyllä tämä on ehdotomasti paras. Ilman tunteita. Jos joku merkki tekee paremman hinta laatusuhteen; vaihdan. Ilman tunteita. Erkki tällä hetkellä paras.


      • kapakka ja hmmmm
        löyty kirjoitti:

        Ajattele tekstiviestit. Suuret valaistut kirjaimet. Voit lähettää muijallesi tekstarin pimeimmänkin yökerhon pöydän alta. Miten noksu?
        Ei ole ollut valikoiden tai muiden kansa muuta, kuin positiivista ylläriä.
        On kokemukset noksusta, siimensistä, erikoksonista. Kyllä tämä on ehdotomasti paras. Ilman tunteita. Jos joku merkki tekee paremman hinta laatusuhteen; vaihdan. Ilman tunteita. Erkki tällä hetkellä paras.

        Pimeässä kapakassa pöydän allahan sen kehtaa osiin ottaa ja SUUUUURILLA? näppiksillä tekstailla....? hmmmmmmm


      • löyty
        kapakka ja hmmmm kirjoitti:

        Pimeässä kapakassa pöydän allahan sen kehtaa osiin ottaa ja SUUUUURILLA? näppiksillä tekstailla....? hmmmmmmm

        No olet tihruumasa tekstareita taskulampun valossa noksullas. Onnea.
        Turha luetella näitä muita hyviä ominaisuuksia,. Voi kokeilla itse! Äänini video ja radio ihan kivat.


      • Jopas!
        löyty kirjoitti:

        Ajattele tekstiviestit. Suuret valaistut kirjaimet. Voit lähettää muijallesi tekstarin pimeimmänkin yökerhon pöydän alta. Miten noksu?
        Ei ole ollut valikoiden tai muiden kansa muuta, kuin positiivista ylläriä.
        On kokemukset noksusta, siimensistä, erikoksonista. Kyllä tämä on ehdotomasti paras. Ilman tunteita. Jos joku merkki tekee paremman hinta laatusuhteen; vaihdan. Ilman tunteita. Erkki tällä hetkellä paras.

        Oli hyvä syy. Kyllä on tuon takia sitten ylivoiiiiimainen puhelin. Tuon takiahan se pitää ostaa. Erkki on hyvä, Erkki on hyvä, Erkki on hyvä, paras! Menenkin jo huomenna ostaan sen että saan kapakan pöydän alla tekstailla, enpäs ole tullutkaan ajatelleeksi että juuri tätä sillä voi tehdä! Myynkin Nokiani pois ja ostan Erkin. Paras puhelin päällä maan!


      • höh
        löyty kirjoitti:

        No olet tihruumasa tekstareita taskulampun valossa noksullas. Onnea.
        Turha luetella näitä muita hyviä ominaisuuksia,. Voi kokeilla itse! Äänini video ja radio ihan kivat.

        Onhan näytössä valo joka heijastuu oikein hyvin näppiksiin. Ja vaikka siellä kapakassa pöydän allä niin taatusti näkyy!


      • Kapu
        Jopas! kirjoitti:

        Oli hyvä syy. Kyllä on tuon takia sitten ylivoiiiiimainen puhelin. Tuon takiahan se pitää ostaa. Erkki on hyvä, Erkki on hyvä, Erkki on hyvä, paras! Menenkin jo huomenna ostaan sen että saan kapakan pöydän alla tekstailla, enpäs ole tullutkaan ajatelleeksi että juuri tätä sillä voi tehdä! Myynkin Nokiani pois ja ostan Erkin. Paras puhelin päällä maan!

        ostin viikko sitten p900sen käyttämättömän paketissa 300 ekellä hyvä peli.


      • SE K600i -käyttäjä
        löyty kirjoitti:

        Ajattele tekstiviestit. Suuret valaistut kirjaimet. Voit lähettää muijallesi tekstarin pimeimmänkin yökerhon pöydän alta. Miten noksu?
        Ei ole ollut valikoiden tai muiden kansa muuta, kuin positiivista ylläriä.
        On kokemukset noksusta, siimensistä, erikoksonista. Kyllä tämä on ehdotomasti paras. Ilman tunteita. Jos joku merkki tekee paremman hinta laatusuhteen; vaihdan. Ilman tunteita. Erkki tällä hetkellä paras.

        "Voit lähettää muijallesi tekstarin pimeimmänkin yökerhon pöydän alta. Miten noksu? "

        HeHee !

        Nokialaisella on tosiaan pakko textata kun sillä ei voi meluisissa paikoissa puhua, Sony Ericssonilla voi, tässä ohjeet discoravintolassa puhumiseen:

        1. Laita värinähälytin päälle jo ennen discoiltaa ja opeta muijasi tekemään samoin - sekä pitämään sen puhelimen taskussa, EI käsilaukussa - jos muijallasi ei oo vaatteissaan taskuja niin laittakoon vaikka tissiensä väliin - toivottavasti joko a) muijalla on tarpeeksi järkeä ostaakseen housut tai hameen jossa on taskut tai sitten riittävän isot tissit että puhelin pysyy niiden välissä jos ei vaatteissa taskuja ole - värinähälyttimen huomaa melussakin - soittoääntä ei.

        2. Soittaessasi tai vastatessasi puheluun Laita volume täysille, laitteen kyljessä olevasta volume -napista, ja käytä kannettavaa HandsFreetä, monissa malleissa (kuten ainakin SE K600i sekä G502) tulee myyntipakkauksessa mukana.

        2. Kun kuuntelet, paina ja pidä alhaalla C kunnes näytölle tulee "mikrofoni mykistetty" -symboli, sen nähdessäsi voit vapauttaa C -näppäimen - mikrofoni pysyy mykistettynä, jolloin discoravintolan taustamelu ei pääse laitteen vahvistimen läpi omaan korvaan peittämään vastapuolen ääntä, jolloin kuulet vastapuolen äänen selkeästi discomusasta huolimatta.

        3. Kun puhut, paina aluksi lyhyesti C, jolloin mikrofonin mykistys poistuu käytöstä, jotta vastapuoli kuulee äänesi, heti kun lopetat puhumisen, toimi kohdan 2 mukaan.

        Näitä ohjeita noudattamalla

        Sony Ericssonilla voi tosiaan puhua vaikkapa discoravintolassa, melusta huolimatta.

        K600i ja vanhemmat: jos on pakko textata, niin huomaa: volume tai - näpääintä alhaalla pitämällä saa suoraan numeronäppäimen 2. tai 3. kirjaimen - nopeuttaa textaamista huomattavasti jos ei halua käyttää T9 -sanakirjapohjaista syöttöä.

        Itse olen käyttänyt SE K600i -puhelintani syksystä 2006 - 4 vuoden käytössä ainoa vakava ongelma on laitteen sisäisen varmistuspariston loppuminen - eli jos akun irrottaa tai se pääsee täysin tyhjäksi, niin kello/kalenteri menettää oikean ajan ja mahd. myös päivän.

        PC suite toimii moitteetta Windows XP:ssä, sensijaan Windows 2000:ssa sen toiminta on epäluotettavaa.

        HUOM: SE:n datakaapeli toimii vain, kun se on kytkettynä suoraan tietokoneen USB -porttiin. Sen kytkeminen USB -hubiin tai kannettavan tietokoneen telakointiasemassa olevaan USB -porttiin aiheuttaa virheellisen toiminnan: Windows löytää puhelimen, mutta yhteydenotto siihen epäonnistuu.

        Myös mediasoitin toimii sinänsä moitteettomasti - tosin K600i:ssä se on hieman vitsi laitteen pienen sisäisen muistin ja muistikorttipaikan puuttumisen takia.


    • paras

      Erkki on paras. Kielitaidottomat noksut on perseetä!

      • Nokia_man

        Eki rulaa, Eki is best, Eki on paras, parempaa ei tuu!!

        Uskotaan, Sony-Ericsson on paras....joidenkin mielestä!!

        Eki oo Ekin voittanutta.....EI OO!!!!!


      • OVAT
        Nokia_man kirjoitti:

        Eki rulaa, Eki is best, Eki on paras, parempaa ei tuu!!

        Uskotaan, Sony-Ericsson on paras....joidenkin mielestä!!

        Eki oo Ekin voittanutta.....EI OO!!!!!

        SURKEITA RUOTSALAIS - JAPANILAIS PASKA/SONTA LÄJIÄ. PISTE.


      • Nokia_man
        OVAT kirjoitti:

        SURKEITA RUOTSALAIS - JAPANILAIS PASKA/SONTA LÄJIÄ. PISTE.

        Korjaus viestiisi;

        Ovat P A R H A I T A sontaläjiä.

        Huutomerkki


      • puhuttaa
        Nokia_man kirjoitti:

        Korjaus viestiisi;

        Ovat P A R H A I T A sontaläjiä.

        Huutomerkki

        Merkkiuskollista väkeä nuo puolustelijat.

        Minkä ihmeen takia??


      • erkki
        puhuttaa kirjoitti:

        Merkkiuskollista väkeä nuo puolustelijat.

        Minkä ihmeen takia??

        Pöljät on päljiä. Erkki on paras. Sais vielä tietsikka ohjelmansa kuntoon. Noksupojat on perseestä!


      • ollaan kaikki
        erkki kirjoitti:

        Pöljät on päljiä. Erkki on paras. Sais vielä tietsikka ohjelmansa kuntoon. Noksupojat on perseestä!

        Melkein naapuruksia.


      • tiedossa
        ollaan kaikki kirjoitti:

        Melkein naapuruksia.

        Noksu poju on perseestä. Kaikki tietää sen.


      • Nokia-man
        tiedossa kirjoitti:

        Noksu poju on perseestä. Kaikki tietää sen.

        Perseestä, perseestä, perseestä oomme kaikki, Erkki-setäkin.


      • isi
        Nokia-man kirjoitti:

        Perseestä, perseestä, perseestä oomme kaikki, Erkki-setäkin.

        Mut kyl mun isi sun isin voittaa silon niin isot nyrkit ni niillä kun se mottaa sun isii ni sit sun isi itkee ja juoksee karkuun


      • hohhoijaa!
        isi kirjoitti:

        Mut kyl mun isi sun isin voittaa silon niin isot nyrkit ni niillä kun se mottaa sun isii ni sit sun isi itkee ja juoksee karkuun

        just niin!


    • Liikemies

      Kaikenlaista keskustelua, melkein kuin suoraan hiekkalaatikolta.

      Teen työtä puhelimellani, en leiki sillä.

      Siksi Nokia Comunicator 9500. Jo neljäs malli peräjälkeen.

      Leikki-ikäisille Sony-Ericsson.

    • Eki

      Eix Eki ookkiin hyvä lelu?
      Siis LELU!

      • SooniEerikson

        sonieerikson on niin sairaan surkee(SAMSUNG on vielä surkeempi) leluja kaikki AASIALAISET luurit


      • mielipide
        SooniEerikson kirjoitti:

        sonieerikson on niin sairaan surkee(SAMSUNG on vielä surkeempi) leluja kaikki AASIALAISET luurit

        Eiks ontuva Ericsson olekkin oikea nimi näille leluille?


      • ontuu
        mielipide kirjoitti:

        Eiks ontuva Ericsson olekkin oikea nimi näille leluille?

        Noksut ontuu pahasti. Kyllä noksut käy yksinkertaisille, jotka puhelinta pitää vaan kädessä. Tuskin osaavat edes soittaa.
        Kunnon käyttäjä valitsee tietenkin erkin.


      • valitzzee
        ontuu kirjoitti:

        Noksut ontuu pahasti. Kyllä noksut käy yksinkertaisille, jotka puhelinta pitää vaan kädessä. Tuskin osaavat edes soittaa.
        Kunnon käyttäjä valitsee tietenkin erkin.

        Siis Kunnon Swennsson Homppellsson valitsee ergin
        suomalaiset joilla on MUNAA valitsee NOKIAN jonka nimessäkin on MUNAA. toisin ku HOMO-SWEDUTUS eRiGsOnin nimikin on niin vitun neitimäinen homonimi. NOkIA on jykevä ja siinä on MUNAA niin kuin sellaisen omistajallakin!!!!!! erikson neitilelu ja surkee semmonen. PS.kannattaa tyttöjenkin hankkii NOKIa ni ei tuu hankittuu homojen eriksonia.


      • kuminoksulla
        valitzzee kirjoitti:

        Siis Kunnon Swennsson Homppellsson valitsee ergin
        suomalaiset joilla on MUNAA valitsee NOKIAN jonka nimessäkin on MUNAA. toisin ku HOMO-SWEDUTUS eRiGsOnin nimikin on niin vitun neitimäinen homonimi. NOkIA on jykevä ja siinä on MUNAA niin kuin sellaisen omistajallakin!!!!!! erikson neitilelu ja surkee semmonen. PS.kannattaa tyttöjenkin hankkii NOKIa ni ei tuu hankittuu homojen eriksonia.

        Noin kirjoittaa poika päiväkodin hiekkalaatikolta.
        Pölöttää päiväkodin lahjaksi saamaan kuminoksukopioon. Hyvin pelittää..!


      • max
        valitzzee kirjoitti:

        Siis Kunnon Swennsson Homppellsson valitsee ergin
        suomalaiset joilla on MUNAA valitsee NOKIAN jonka nimessäkin on MUNAA. toisin ku HOMO-SWEDUTUS eRiGsOnin nimikin on niin vitun neitimäinen homonimi. NOkIA on jykevä ja siinä on MUNAA niin kuin sellaisen omistajallakin!!!!!! erikson neitilelu ja surkee semmonen. PS.kannattaa tyttöjenkin hankkii NOKIa ni ei tuu hankittuu homojen eriksonia.

        Vittu mitä porukkaa. Tukehtukaa nyt jo perunaporkkanasoseeseenne helvetin älykääpiöt. Tässä taas nähdään mitä syntyy, kun yhdistetään amikset ja multimedia. Tyyppejä jotka runkkaa päivät pitkät koneen ääressä ja vehkeen koosta johtuen tulevat turhille forumeille poraamaan ja pätemään ilman että edes itse tajuavat syytä.


    • HTC ja SE_man :)

      Ollut monta Sony Ericsson puhelinta ja ei voi kuin kehua niiden laatua ja toimintavarmuutta. Sitten kun N900:sen hinta putoaa alle 300€:n niin ostan yhden testikäyttöön...muutenhan nuo kumisaapasfirman tuotteet ovat olleet täysin naurettavia leluja viimeiset kymmenen vuotta...puhelimien kanssa niillä ei ole muuta yhteistä kuin ulkonäkö!

    • ddaaaa

      mulla on ollu kolme vuotta toi sama sony ericsson kännykkä, en tiedä mikä malli mut kuitenki hyvin toimii vieläki.:) Ja on kyllä tosi kestävä, ei oo kertaakaan hajonnu vaikka aika usein pudonnu ties minne(mm. asfaltille monesti). Et kyllä ne jotkut kestää.:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe