Pyytäisin nyt palvelusta.
Mistä löytäisin ja kenties saisin tilattua Audrey Harperin kirjan Tanssii Saatanan kanssa?
Kerran olen sen lukenut ja nyt etsin sitä kuumeisesti..Kiitos jo etukäteen!
Onko joku muukin lukenut kirjan?
Kommentteja?
Audrey Harper
3
891
Vastaukset
- elisant
Olen lukenut kyseisen kirjan vasta vähän aikaa sitten, enkä henkilökohtaisesti pitänyt siitä lainkaan. Minusta koko kirja oli takakannen esittelyä lukuunottamatta sangen tyhjänpäiväisen tylsä,
mutta makuja on aina monia =)
Suosittelen käymään paikallisissa divareissa ja kirjakaupoissa, joista kyseisen kirjan saa todennäköisesti tilattua itselleen.- ascenta
Omistan kyseisen kirjan eikä se todellakaan ole tylsä..
Itseasiassa en suosittelisi sitä ollenkaan heikkohermoisille luettavaksi.
Kirja on taidolla kirjoitettu elämänkertamainen ja yksityiskohtainen..
Olen lukenut sen jo lähemmäs kymmenesti
Suosittelen todella lämpimästi!
- ^Poison_Girl^
Kun kysyit siitä kirjasta tanssii saatanan kanssa Audrey Harperin elämästä kertovasta kirjasta niin se löytyy yleensä kirjastoista aikuisten osastolta jos haluat lainata. Itse luen juuri tuota samaa kirjaa ja on todella hyvä kirja....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221710
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6081505Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881457Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651333Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231268Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3191249- 431228
- 671145
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611132- 241126