Siis toissa päivänä olin ajelemassa Gilera SMT 50 mopollani (2011-vuosimallia) ja sitten menin yhtä mäkeä ylös 5-vaihteella ja sitten käännyin takasinpäin ja mopo sammui. Sitten yritin vaihtaa vaihdetta vapaalle mutta ei toiminut. Käynnistin sitten kytkin pohjassa ja ajoin takaisin pihalle ja niin. Mopo siis käynnistyy kytkin pohjassa mutta se on jumissa 5-vaihteella eikä nouse ylös tai alas tai mitään. Mopolla ajettu noin 4270 km. Voisiko olla vaihteistoöljyt loppu tai jotain. (En siis tiedä periaatteessa mitään mopoista.) Itse olen ajellut mopolla vain joku 5 km. Ja en ole hakannut vaihteita yms. Se ei vaan jostain syystä enää vaihdu. Mopo toimisi todella hyvin ennen tätä.
Gileran vaihteisto on jumissa
Anonyymi
3
446
Vastaukset
- Anonyymi
Voisiko olla vaihteistoöljyt loppu tai jotain.- voi olla loppu mutta itse vaikkaisin vaihtoehtoa jotain.
- Anonyymi
No äske laitoin vaihteistoöljyy eikä vielkää toimi
- Anonyymi
itellä sama vika saitko korjattua mikä oli vikana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1296441Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie726328Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766225Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3474016Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532452Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62379Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131359
- 1901156
- 64980