Siis toissa päivänä olin ajelemassa Gilera SMT 50 mopollani (2011-vuosimallia) ja sitten menin yhtä mäkeä ylös 5-vaihteella ja sitten käännyin takasinpäin ja mopo sammui. Sitten yritin vaihtaa vaihdetta vapaalle mutta ei toiminut. Käynnistin sitten kytkin pohjassa ja ajoin takaisin pihalle ja niin. Mopo siis käynnistyy kytkin pohjassa mutta se on jumissa 5-vaihteella eikä nouse ylös tai alas tai mitään. Mopolla ajettu noin 4270 km. Voisiko olla vaihteistoöljyt loppu tai jotain. (En siis tiedä periaatteessa mitään mopoista.) Itse olen ajellut mopolla vain joku 5 km. Ja en ole hakannut vaihteita yms. Se ei vaan jostain syystä enää vaihdu. Mopo toimisi todella hyvin ennen tätä.
Gileran vaihteisto on jumissa
Anonyymi
3
440
Vastaukset
- Anonyymi
Voisiko olla vaihteistoöljyt loppu tai jotain.- voi olla loppu mutta itse vaikkaisin vaihtoehtoa jotain.
- Anonyymi
No äske laitoin vaihteistoöljyy eikä vielkää toimi
- Anonyymi
itellä sama vika saitko korjattua mikä oli vikana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot243409Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132828- 282504
- 421917
- 511749
- 141691
- 431584
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101458- 541424
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2631151