Kahden rokotuksen jälkeen

Anonyymi

Sairaalaan joutuneet ovat ”vaikeasti immuunipuutteisia” toteaa Pirkanmaan koronanyrkki.

22

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Foliohattu päähän, se helpottaa...

• Anonyymi

En ymmärrä mitä foiliota pitää käuttää?

• Anonyymi

Niin, he ovat niin sairaita immunologisesti jo ennen koronaa, ettei edes 2 rokotetta estä täysin koronatartuntaa. Eli nämä ovat niitä harvempilukuisia ihmisiä, jotka sairastavat muutenkin koko ajan jotain tarttuvaa tautia. Heidän immuniteettinsa on joko synnynnäisesti vajaa tai sitten se on kehittynyt ajan kanssa vajaaksi.

• Anonyymi

Tämä on vaikeasti avautuva paketti

• Anonyymi

Ai miten niin on vaikea paketti? Sen kun käärit vasemman käden hihan riittävän ylös ja otat rokotteen neuvolassa. Minusta ei ole kyllä yhtään vaikeaa. Ehkä hieman voi pistos nipistää.

• Anonyymi

Ei kiinnosta. Rokotuksia vastaan sönkkääville rokotepiikki kynnen alle.

• Anonyymi

Korona-aikaan on korostunut se kuinka huonosti osa ihmisistä ymmärtää kirjoitettua tekstiä. On korostunut myös se kuinka tyhmiä osa ihmisistä ylipäätään voi olla.
      Olisiko sittenkin parempi, että luonnon annettaisiin hoitaa tyhmemmät pois?
      Terveydenhuolto tarjoaisi rokotetta ja ellei kelpaa niin se on sitten siinä.

• Anonyymi

Ei rokotuksista kieltäytyjiä pitäisi missään tapauksessa hyysätä ja suostutella.
        Jos on niin tyhmä, ettei tajua niin jääköön oman onnensa nojaan.

• Anonyymi

Jos immunologiasta alkaa puhumaan rokotevastaisuususkovaisille niin se on sama asia kuin keittäisi helmiä sioille.
        Mitään eivät ymmärrä ja kuitenkin meuhkaavat.

• Anonyymi

Vähä-älyisyys ilmentyy mm. rokotusten vastustamisena pelkästään siitä syystä, että voi vastustaa. Tässä se vielä yhdistyy itsekkyyteen ja toisten ihmisten halveksimiseen.
      Ihminen itse uskoo mitä tahansa tyhmyyttään eikä älyllinen ja sosiaalinen kapasiteetti riitä tajuamaan sitä, miksi rokotus hyödyttää koko porukkaa.
      On myös ihmisiä, jotka täysin ilkeyttään uhraavat vaikka itsensä, jotta saavat tehdä toisille kiusaa.

• Anonyymi

No katoppa noita kylillä pyöriviä immeisiä jotka eivät edes maskia saa naamalleen. Eipä niiden monenkaan älykkyysosamäärä päätä huimaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No katoppa noita kylillä pyöriviä immeisiä jotka eivät edes maskia saa naamalleen. Eipä niiden monenkaan älykkyysosamäärä päätä huimaa.

Jotkut voi olla allergisia,jos et sitä tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin näkyy se älykkyyden puutos myös siinä ettei karstuset saa kortsua mulkun varteen, sehän olisi ratkaisu tyhmyyttään..
        YT kukkulabilly

• Anonyymi

Maailman kaikista ihmisistä on noin joka toinen keskimääräistä tyhmempiä.
      Pitää olla aika tyhmä jos kieltäytyy rokotuksesta vaikka siitä on todistettu olevan vahvasti hyötyä. Riskejä toki on, mutta ne ovat häviävän pieniä verrattuna koronan sairastamisen riskeihin.

• Anonyymi

Vai minua väitätte tyhmemmäksi!?

NIMIM. Ei rokotetta, ÄO 150

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai minua väitätte tyhmemmäksi!?

NIMIM. Ei rokotetta, ÄO 150

Voit olla älykäs, mutta viisas et ainakaan ole.
        Sitäpaitsi tuskin IQ on sinulla 150.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit olla älykäs, mutta viisas et ainakaan ole.
        Sitäpaitsi tuskin IQ on sinulla 150.....

Todista väitteesi! Mittareita on monia. Mittaroitu on useasti. Matalin mittaus 137 aamupöpperössä ja 151 keskiarvo useasta mittauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todista väitteesi! Mittareita on monia. Mittaroitu on useasti. Matalin mittaus 137 aamupöpperössä ja 151 keskiarvo useasta mittauksesta.

Sen, että et ole ihan viisas olet jo todistanut ja se riittää minulle.

• Anonyymi

Sairaalaan joutuneet ovat pääsääntöisesti ROKOTTAMATTOMIA.

• Anonyymi

Vikatemies voi tulla tavallisestakin taudista vierailemaan.

• Anonyymi

Näiden vähäjärkisten rokotuksesta kieltäytyjien avulla pidetään nyt hallitusta pystyssä ja hallitus tekee mielenköyhiä päätöksiä.
      Maahantulorajoituksia jatketaan vuoden loppuun asti vaikka niiden piti loppua jo nyt lokakuussa.
      Jos rokotusaste olisi korkeampi rajoitukset poistettaisiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe