molemmilla vinoutunut laskutus, alan harkita kk maksutonta prepaidia.
Dna ja Telia
5
128
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä vaan, ei haittaa meitä ollenkaan.
- Anonyymi
Hyvinhän ne toimii kunhan asiakas opettelee maksamaan laskut:)
- Anonyymi
Koskahan puhelimeen saadaan sovellutus joka näyttää reaaliajassa sen aikaisen laskun määrän.
Ei pitäisi olla kovin moni mutkaista. Olisi mielenkiintoista seurata missä mennään ja ei tarvisi epäillä operaattorin kusetusta olemattomista puheluista.
- Anonyymi
Nyt molemmat 4G:t laskutusliittymiä, mutta edellisessä Telia-prepaidissa oli mahdollisuus automaattilataukseen
Toisaalta n. 50snt/vrk säästää pitämällä välipäiviä.
Voi myös käyttää välipäivinä pois puheliittymän ehkä vanhenevan saldon - Anonyymi
Aloitaja on ajastaan jäljessä.
Minä jo toissa helmikuussa lopetin harkitsemisen kun neljä vikkoa huomauteltuani sain (liittymäehtojen mukaan kahdessa viikossa purkautuvat) Telian laskutusliittymät irtisanotuksi.
Puheliittymän (6,90e/kk tyhjästä) vaihdoin DNA-prepaidiin jossa 5 euron vuosimaksuun sisältyy käyttöä 5 euron edestä.
Kuukausittain tulee lataustarjous: 20 eurolla saat käyttöä 25 euron edestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003