Tämä ärsyttää minua koska en saa ladata snäppiä ja olen 13v poika 7 luokalla ja kiva kun kaikki snäppää ja kysyy mikä sun snäppi ja joudun häpeisään vastamaan ei ole sitten he kysyvät miksi ja ignooraan koska en halua että nauravat minulle että en saa lataa....... soooooos
Snäpchat zz
5
1274
Vastaukset
Okwi
- Anonyymi
Sinä voit ihan hyvin ladata snäpin.
Minulla oli kaveri jolla oli samanlaiset vanhemmat et ei edes saanut tuoda puhelinta kouluun vaikka oli 13v ja ei ollut mitään sosiaalista mediaa. Snäppi on justiin 12 Oot jo tarpeeksi vanha, ettei sun vanhemmat tarvi olla huolissaan mitä itse teet netissä. - Anonyymi
Ihan oikein. Yhden sosiaalityöntekijän sanoin: Snapchat ei ole lasten sovellus ja aikustenkin käytössä kyseenalainen.
Viestit häviää kun ne on luettu. Kuin tehty kiusaamiseen ja pedofiilien yhteydenottoihin.
Lähipiirissä on mm. yksi tyttö jota tuota kautta lähestyi aikuinen mies ja tyttö lähetti tälle kuvia ja videoita kun ei oikein ymmärtänyt mistä kyse. - Anonyymi
oikein hyvä ettet ole ladannut sitä syöpää
- Anonyymi
Toi on turha, ole sankari ja ilmoita ylpeänä, ettet tuhlaa aikaasi siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583683Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j693050Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522243Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.121409Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m631178- 801078
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1941Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä22918Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55915- 47892