Tämä ärsyttää minua koska en saa ladata snäppiä ja olen 13v poika 7 luokalla ja kiva kun kaikki snäppää ja kysyy mikä sun snäppi ja joudun häpeisään vastamaan ei ole sitten he kysyvät miksi ja ignooraan koska en halua että nauravat minulle että en saa lataa....... soooooos
Snäpchat zz
5
1357
Vastaukset
Okwi
- Anonyymi
Sinä voit ihan hyvin ladata snäpin.
Minulla oli kaveri jolla oli samanlaiset vanhemmat et ei edes saanut tuoda puhelinta kouluun vaikka oli 13v ja ei ollut mitään sosiaalista mediaa. Snäppi on justiin 12 Oot jo tarpeeksi vanha, ettei sun vanhemmat tarvi olla huolissaan mitä itse teet netissä. - Anonyymi
Ihan oikein. Yhden sosiaalityöntekijän sanoin: Snapchat ei ole lasten sovellus ja aikustenkin käytössä kyseenalainen.
Viestit häviää kun ne on luettu. Kuin tehty kiusaamiseen ja pedofiilien yhteydenottoihin.
Lähipiirissä on mm. yksi tyttö jota tuota kautta lähestyi aikuinen mies ja tyttö lähetti tälle kuvia ja videoita kun ei oikein ymmärtänyt mistä kyse. - Anonyymi
oikein hyvä ettet ole ladannut sitä syöpää
- Anonyymi
Toi on turha, ole sankari ja ilmoita ylpeänä, ettet tuhlaa aikaasi siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2143977Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1032151Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta812127Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva512103Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1082023Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b711750Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit711518Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta
Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem3371136Oletko tosiaan niin
matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.1421134- 791006