Tämä ärsyttää minua koska en saa ladata snäppiä ja olen 13v poika 7 luokalla ja kiva kun kaikki snäppää ja kysyy mikä sun snäppi ja joudun häpeisään vastamaan ei ole sitten he kysyvät miksi ja ignooraan koska en halua että nauravat minulle että en saa lataa....... soooooos
Snäpchat zz
5
1315
Vastaukset
Okwi
- Anonyymi
Sinä voit ihan hyvin ladata snäpin.
Minulla oli kaveri jolla oli samanlaiset vanhemmat et ei edes saanut tuoda puhelinta kouluun vaikka oli 13v ja ei ollut mitään sosiaalista mediaa. Snäppi on justiin 12 Oot jo tarpeeksi vanha, ettei sun vanhemmat tarvi olla huolissaan mitä itse teet netissä. - Anonyymi
Ihan oikein. Yhden sosiaalityöntekijän sanoin: Snapchat ei ole lasten sovellus ja aikustenkin käytössä kyseenalainen.
Viestit häviää kun ne on luettu. Kuin tehty kiusaamiseen ja pedofiilien yhteydenottoihin.
Lähipiirissä on mm. yksi tyttö jota tuota kautta lähestyi aikuinen mies ja tyttö lähetti tälle kuvia ja videoita kun ei oikein ymmärtänyt mistä kyse. - Anonyymi
oikein hyvä ettet ole ladannut sitä syöpää
- Anonyymi
Toi on turha, ole sankari ja ilmoita ylpeänä, ettet tuhlaa aikaasi siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522734732Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003556Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka272912Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672360Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022269TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain931533Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411326
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741286- 67966