Tämä ärsyttää minua koska en saa ladata snäppiä ja olen 13v poika 7 luokalla ja kiva kun kaikki snäppää ja kysyy mikä sun snäppi ja joudun häpeisään vastamaan ei ole sitten he kysyvät miksi ja ignooraan koska en halua että nauravat minulle että en saa lataa....... soooooos
Snäpchat zz
5
1488
Vastaukset
Okwi
- Anonyymi
Sinä voit ihan hyvin ladata snäpin.
Minulla oli kaveri jolla oli samanlaiset vanhemmat et ei edes saanut tuoda puhelinta kouluun vaikka oli 13v ja ei ollut mitään sosiaalista mediaa. Snäppi on justiin 12 Oot jo tarpeeksi vanha, ettei sun vanhemmat tarvi olla huolissaan mitä itse teet netissä. - Anonyymi
Ihan oikein. Yhden sosiaalityöntekijän sanoin: Snapchat ei ole lasten sovellus ja aikustenkin käytössä kyseenalainen.
Viestit häviää kun ne on luettu. Kuin tehty kiusaamiseen ja pedofiilien yhteydenottoihin.
Lähipiirissä on mm. yksi tyttö jota tuota kautta lähestyi aikuinen mies ja tyttö lähetti tälle kuvia ja videoita kun ei oikein ymmärtänyt mistä kyse. - Anonyymi
oikein hyvä ettet ole ladannut sitä syöpää
- Anonyymi
Toi on turha, ole sankari ja ilmoita ylpeänä, ettet tuhlaa aikaasi siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64717J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715- 42691
- 91624
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480