Tämä ärsyttää minua koska en saa ladata snäppiä ja olen 13v poika 7 luokalla ja kiva kun kaikki snäppää ja kysyy mikä sun snäppi ja joudun häpeisään vastamaan ei ole sitten he kysyvät miksi ja ignooraan koska en halua että nauravat minulle että en saa lataa....... soooooos
Snäpchat zz
5
1444
Vastaukset
Okwi
- Anonyymi
Sinä voit ihan hyvin ladata snäpin.
Minulla oli kaveri jolla oli samanlaiset vanhemmat et ei edes saanut tuoda puhelinta kouluun vaikka oli 13v ja ei ollut mitään sosiaalista mediaa. Snäppi on justiin 12 Oot jo tarpeeksi vanha, ettei sun vanhemmat tarvi olla huolissaan mitä itse teet netissä. - Anonyymi
Ihan oikein. Yhden sosiaalityöntekijän sanoin: Snapchat ei ole lasten sovellus ja aikustenkin käytössä kyseenalainen.
Viestit häviää kun ne on luettu. Kuin tehty kiusaamiseen ja pedofiilien yhteydenottoihin.
Lähipiirissä on mm. yksi tyttö jota tuota kautta lähestyi aikuinen mies ja tyttö lähetti tälle kuvia ja videoita kun ei oikein ymmärtänyt mistä kyse. - Anonyymi
oikein hyvä ettet ole ladannut sitä syöpää
- Anonyymi
Toi on turha, ole sankari ja ilmoita ylpeänä, ettet tuhlaa aikaasi siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt312923Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431501Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19951Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32919Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22908- 52878
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37830Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36783Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48689