Kaupan ja kulttuurin yö

Anonyymi

Aikookos palstalaiset perjantaina osallistua kaupan ja kulttuurin yöhön, kun kaupat ovat puoleenyöhön asti auki.
Minä en aio osallistua, on koronatilanne vielä suuri riski.
Turvaetäisyyksien noudattaminen on mahdotonta, vaikka tapahtuman järjestäjät mainitsevat, että turvaetäisyyksiä pyritään noudattamaan, täysin mahdotonta tuollaisissa tapahtumissa.

Joskus 3 vuotta sitten kävin illalla kaupassa kaupan ja kulttuurin yönä ja kauppa, jossa oli irtokarkkeja tarjouksessa, niin siellä on kauhea väentungos irtokarkkihyllyllä, kuin eivät olisi koskaan irtokarkkeja saaneet.
Eräskin oli kahminut koko pussillisen irtokarkkeja ja tungoksessa kaatui koko irtokarkkipussi käsistä ja levisi kaupan lattialle.
Siinä tuli kaupalle usemapi euro tappiota, kun roskiin kaikki lattialle menneet irtokarkit päätyvät ellei sitten kaupan sulkeuduttua salaa laiteta roskisksista irtokarkit uudelleen myyntiin, kun eivät irtokarkkien mässyttäjät mitään huomaa.
En ole ostanut irtokarkkeja enää vuosiin, hampaille ovat epäterveellisiä mokomat irtokarkit.

t. Tahvo

3

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Misä tää kultturelli on? Onko kaupassa vai...?

Ehkä menen. Ehkä en.
      Ken ties...juu nous...?

• Anonyymi

Huomio Ravintoloissa työvoimapula!! Älkää nyt ihmeessä kuormittako keskustan ruokapaikkoja syömällä siellä. Kokit ja tiskarit on ylityöllistettyjä. Tarjoiliat on ihan loppuja ruokien kantamisesta. Antakaa nyt työntekijöiden vähän levätä.

työvoimapula!! työvoimapula!! työvoimapula!! työvoimapula!!

• Anonyymi

Lappuliisoilla kiireinen yö tulossa. Laukussa printterit huutaa pikavoittoja kaikilla jotka keskustan tuntumaan erehtyy parkeeraamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
      Hämeenlinna
      87
      4483
    2. Sofiaa hemmoteltu

Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      2236
    3. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1491
    4. Minä tiedän

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
      Ikävä
      82
      1396
    5. Uskallatko paljastaa

mikä on saanut sinut etenkin viime aikoina pohtimaan että haluaisit tavata minut?
      Ikävä
      54
      982
    6. Sä oot ihan hullu

😅..🤣🤣.. Silti niin.. Mun😶..
      Ikävä
      55
      963
    7. Gossip Mom, Maisa, tekisi mitä vaan

…ettei ” mun elämä olis tällaista”. Niin varmasti. Ottaahan se päähän, kun kaasot miehineen, viettävät hulppeaa viikonloppua Tallinnassa. Mika Salohan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      877
    8. Haluatko sä vielä?

Meidät? Se hurja tunne sun lähellä johtui siitä, että molemmat tunsi sen. Tähän olen nyt päätynyt kun sain pienen annoksen järkeä päähäni. Olisi pitän
      Ikävä
      18
      805
    9. Ooksä täällä mies?

Sano jotain kivaa. Piristä rakastunutta.
      Ikävä
      67
      686
    Aihe