Onko joku saanut yksinhuoltajuuden (nyt yhetishuoltajuus), syynä passin hakeminen?
Meillä siis yksi yhteinen lapsi ja nyt otin puheeksi passin hakemisen, jotta voitaisiin jossain vaiheessa matkustaa.
Voiko toinen kiusata tällaisella asialla, että emme sitten matkusta
Yksinhuoltajuusko?
9
150
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kiusata ja minua kiusasi.
Passin saa kuitenkin haettua ja se voidaan myöntää myös ilman toisen huoltajan suostumusta, jos lapsen etu passia vaatii.
Itse sain vasta käräjäoikeuden päätöksellä asian kuntoon ja muksun matkalle.
Odotappas, kun haluat avata tilin lapselle… - Anonyymi
Et saa ilman isän suostumusta- huomioi 10000€ oikeudenkäyntikulusi
- Anonyymi
Onneksi kunta maksaa ne, koska olen lähivanhempi. Aina kannattaa taistella omien lasten edun vuoksi ja hyvä kun yhteiskunta tukee meitä lähivanhempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi kunta maksaa ne, koska olen lähivanhempi. Aina kannattaa taistella omien lasten edun vuoksi ja hyvä kun yhteiskunta tukee meitä lähivanhempia.
Kunta ei maksa yhtään mitään- lasteni äiti maksoi itse hakijana omat kulunsa, ja osittain myös minun hävitessään jutun. Aina kannattaa taistella omien lasten edun vuoksi ja hyvä kun yhteiskunta ei tue vieraannuttaja "äitiä- ja lastensuojelun viranomaisia".
- Anonyymi
Mainitsiko joku, ilman isän suostumusta?
Jos kiusaaja onkin äiti ja lähivanhempi?
Eikä kyse ole mistään oikeudenkäyntikuluista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainitsiko joku, ilman isän suostumusta?
Jos kiusaaja onkin äiti ja lähivanhempi?
Eikä kyse ole mistään oikeudenkäyntikuluista?Sain isältä.suostumuksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain isältä.suostumuksen
Ei saanut. Hävisi jutun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2732495Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762419- 1201598
SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis91589Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis501506Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641387- 1331359
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731029