Onko joku saanut yksinhuoltajuuden (nyt yhetishuoltajuus), syynä passin hakeminen?
Meillä siis yksi yhteinen lapsi ja nyt otin puheeksi passin hakemisen, jotta voitaisiin jossain vaiheessa matkustaa.
Voiko toinen kiusata tällaisella asialla, että emme sitten matkusta
Yksinhuoltajuusko?
9
96
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kiusata ja minua kiusasi.
Passin saa kuitenkin haettua ja se voidaan myöntää myös ilman toisen huoltajan suostumusta, jos lapsen etu passia vaatii.
Itse sain vasta käräjäoikeuden päätöksellä asian kuntoon ja muksun matkalle.
Odotappas, kun haluat avata tilin lapselle… - Anonyymi
Et saa ilman isän suostumusta- huomioi 10000€ oikeudenkäyntikulusi
- Anonyymi
Onneksi kunta maksaa ne, koska olen lähivanhempi. Aina kannattaa taistella omien lasten edun vuoksi ja hyvä kun yhteiskunta tukee meitä lähivanhempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi kunta maksaa ne, koska olen lähivanhempi. Aina kannattaa taistella omien lasten edun vuoksi ja hyvä kun yhteiskunta tukee meitä lähivanhempia.
Kunta ei maksa yhtään mitään- lasteni äiti maksoi itse hakijana omat kulunsa, ja osittain myös minun hävitessään jutun. Aina kannattaa taistella omien lasten edun vuoksi ja hyvä kun yhteiskunta ei tue vieraannuttaja "äitiä- ja lastensuojelun viranomaisia".
- Anonyymi
Mainitsiko joku, ilman isän suostumusta?
Jos kiusaaja onkin äiti ja lähivanhempi?
Eikä kyse ole mistään oikeudenkäyntikuluista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainitsiko joku, ilman isän suostumusta?
Jos kiusaaja onkin äiti ja lähivanhempi?
Eikä kyse ole mistään oikeudenkäyntikuluista?Sain isältä.suostumuksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain isältä.suostumuksen
Ei saanut. Hävisi jutun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423