Onko joku saanut yksinhuoltajuuden (nyt yhetishuoltajuus), syynä passin hakeminen?
Meillä siis yksi yhteinen lapsi ja nyt otin puheeksi passin hakemisen, jotta voitaisiin jossain vaiheessa matkustaa.
Voiko toinen kiusata tällaisella asialla, että emme sitten matkusta
Yksinhuoltajuusko?
9
118
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kiusata ja minua kiusasi.
Passin saa kuitenkin haettua ja se voidaan myöntää myös ilman toisen huoltajan suostumusta, jos lapsen etu passia vaatii.
Itse sain vasta käräjäoikeuden päätöksellä asian kuntoon ja muksun matkalle.
Odotappas, kun haluat avata tilin lapselle… - Anonyymi
Et saa ilman isän suostumusta- huomioi 10000€ oikeudenkäyntikulusi
- Anonyymi
Onneksi kunta maksaa ne, koska olen lähivanhempi. Aina kannattaa taistella omien lasten edun vuoksi ja hyvä kun yhteiskunta tukee meitä lähivanhempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi kunta maksaa ne, koska olen lähivanhempi. Aina kannattaa taistella omien lasten edun vuoksi ja hyvä kun yhteiskunta tukee meitä lähivanhempia.
Kunta ei maksa yhtään mitään- lasteni äiti maksoi itse hakijana omat kulunsa, ja osittain myös minun hävitessään jutun. Aina kannattaa taistella omien lasten edun vuoksi ja hyvä kun yhteiskunta ei tue vieraannuttaja "äitiä- ja lastensuojelun viranomaisia".
- Anonyymi
Mainitsiko joku, ilman isän suostumusta?
Jos kiusaaja onkin äiti ja lähivanhempi?
Eikä kyse ole mistään oikeudenkäyntikuluista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainitsiko joku, ilman isän suostumusta?
Jos kiusaaja onkin äiti ja lähivanhempi?
Eikä kyse ole mistään oikeudenkäyntikuluista?Sain isältä.suostumuksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain isältä.suostumuksen
Ei saanut. Hävisi jutun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804