Naapuri pyytänyt kylään pari kertaa. Kun olen kieltäytynyt on alkanut toisen naapurin kanssa juoruamaan ja välttelemään minua. Lähtevät karkuun kun näkevät minut. Ei tunnu kivalta. Ei ymmärrä vaikka selitin että en yleensä kylättele. Juttelen kyllä ulkona. Saa kaikki naapurit puolelleen. Tunnen olevani ihan yksin.
Naapurin kanssa kylättely
13
183
Vastaukset
- Anonyymi
Kun teet näitä turhia ja naapureitasi panettelevia aloituksia tänne!
- Anonyymi
Onko täällä jotkut säännöt mitä tänne saa kirjoittaa. Ei tämä ole mitään turhaa. Minä en käyttäytyisi noin ihan kuin kakarat.
- Anonyymi
Kuulepas joka puhut että turhia naapureita. Oletko huomannut että täällä on oikein palsta Naapurit.
- Anonyymi
Kyllä vanhojen kohta kuolevien ihmisten pitäisi ymmärtää että täällä on kaikenlaisia ihmisiä. Ei kaikki ole niin seurallisia. On omat tuttavat kenen kanssa viettää aikaa.
- Anonyymi
Provo koko paska
- Anonyymi
Aloittaja voisi kokeilla kyläilyä tai kylässä käymistä, vai mielenterveyspotilaat kylättelevät.
- Anonyymi
Aloittajalla on varmaan omat kyläpaikat. Ei tartte naapureiden kanssa kylätiellä.
- Anonyymi
Kerrostaloissa suurin osa ei edes tunne naapureitaan. Vain sellaiset joilla ei ole omaa elämää juoruilee naapureiden kanssa. Samaa mieltä aloittajan kanssa. Parempi olla omien läheisten kanssa kun ruveta samassa talossa olevien kanssa liian tutuksi. Voi olla silti hyvän päivän tuttu.
- Anonyymi
Aikoinaan rivitalossa asuessa sanoin muutamille mukavan oloisille naapureille että meillä saa tulla käymään, koiria katsomaan vaikka. Ikään kuin jos kiinnostaa tutustua. Eikä kukaan tullut ja ymmärsin jättää kutsumisen yhteen kertaan koska onhan se jankkaaminen ahdistavaa, pitää ottaa vihjeestä (: pihalla edelleen juteltiin eli naapurisi on aika lapsellinen tosiaan.
- Anonyymi
Vastaiseen omakotaloon kun aikoinaan muutti perhe, he eivät aluksi muuta kuin pikaisesti tervehtivät. Joku heidät tunteva sanoi että ymmärtää tuon hyvin, kun tietää millaiset naapurit heillä ei rivitalossa oli.
Pikkuhiljaa tutustuttiin, ja heistä tuli parhaat naapurimme. Lapset lähtivät aikoinaan, ja joku vuosi sitten emäntä jäi leskeksi.
- Anonyymi
Minua on yksi pariskunta pyytänyt kylään lähes 10 kertaa mutta he eivät ole siitä loukkaantuneet. Jutellaan pihalla kaikista asioista.
- Anonyymi
Kerran tulin työpäivän jälkeen aika nuutuneena töistä ja naapuri huusi minua suureen ääneen sukunimellä (ei oltu varsinaisesti esittäydytty joten oli kai lukenut postilaatikosta) ja kutsui minua kaljalle uudelle terassilleen. Kieltäydyin kohteliaasti valittaen väsymystä ja nälkää, kehaisin vain hienoa terassia. En tiedä pahastuiko - noissa tilanteissa on vaan niin paljon kiinni ajoituksesta ja sen hetkisestä mielentilasta.
- Anonyymi
Ja varmasti ihan kaikista asioista,niin se pitää ja vähänmaustetta päälle lisätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029