Kertokaapa millaisia taukopaikka ratkaisuja teillä on. Kerrostalo siivous. Kävellen liikkuminen. Siivous komerot ym on hirveitä paikkoja vanhat kerrostalot. Homeisia asbestia ym....ei ilmanvaihtoa. Kiukku kasvaa kun en tiiä missä söisi eväitään. Kävellä saa muutenkin. Toimisto on virkailijat missä on sanottu näytetty taukopaikka. Saa käydä. Mutta...toteutus.... Eihän siinä ole järkeä. Parin kilometrinkin päästä kävelet ees taas sinne ja työkohteeseen.
Tai lyhyempikin matka. Ei sitä kukaan jaksa. Voi laskee mitä menis jo taukojen kävelyyn aikaa. Tätä pitäis tehdä 3 kertaa päivässä. 2 kahvitaukoa ja puolen tunnin ruokkis. Hyvä se on sanoa mutta...käytäntö. Esimies vois mennä itse kokeilemaan. Työtä on tehty 35 v. Kerrostaloja lomituksien aikana vuosia , 3 tai 4 viikkoa, silloin sitä vaan tehnyt ja syöminen ollu esim banaani. mutta nyt on siirretty vakituiseen kerrostalo siivoukseen eikä se siitä muutu. Mitä vois tehdä.
Siivoustyö taukotilat
5
196
Vastaukset
- Anonyymi
Tauko? Mikä se on?
Omaa aikaa minulla. Ei siinä kuitenkaan kunnolla ehtisi lepuuttaa, ellei vedä kinttuja jollekin penkille ns naisten pikkupukkarissa, ja tuijota tylsänä peltikaappia.
Siitä kun nousee niin taas jaksaa.
Syömällä kesken päivän homma ei toimi.
Tulee huono olo aina syönnin jälkeen.
Siispä syön vasta vuoron jälkeen johonkin aikaan. - Anonyymi
Siivojan työ on arvokasta kerrostaloissakin.hukutaisin paskaan rappukäytävät ja muut yleiset tilat,sauna tilat mukaan lukien.Siivojilla ja pussikuskeilla Helsinki alueet aina vantaa espoo.Ammatia ei arvosteta ja syö työsi äärellä.Miesten mennä helppo pusikoon pissaa päätepysäkillä,entä naiskuljetajat? siivojat pääsee sentään sauna tilojen Wc.Liitykää ammatiliitoihin ,jo alkaa asianmukaiset taukotilat tulee siivojille kuin pussi kuskeille.
- Anonyymi
Eipä ole muuta tilaa kuin wc missä istua, ja taukotila jos löytyy, niin siellä ei saisi kerralla liikaa porukkaa olla, eli mieluummin pidän seisontatauon. Selkä parka on kipeä koko viikon wct koittanut saada paremmin siivottua, putket ym. Pyyhkiä. Rappukäytävä olisi hyvä, mutta eipä sellaista löydy.
- Anonyymi
Olen koulusiivooja ja ihan samaa taukotilaa käytän kuin opettajat.
- Anonyymi
Jos ois vanhoja kunnon luottamusmiehiä työsuojeluvaltuutettuja. Pitäisivät kyllä huolen oikeaoppista taukotiloista. Niistä kun pitäis löytyä saniteettitilat suihkulla. Mikä ihmeen ammattiryhmä siivojat on ettei saa vaatia oikeita tiloja. Ruokatauon nekin tarvii ja diabeetikon on syötävä tasaisesti. Kyllä toimisto henkilöillä löytyy. Siivooja hikoilee vähän erilailla. Töiden päätteeksi ois kiva käydä suihkussa. Ihan samanlailla siihen on oikeus siivoojallakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266