onx stringit tyttöjen mielestä mukavat vai epämukavat?
stringit e...
24
8796
Vastaukset
- Neito
Aluksi olivat epämukavat kun ei ollut tottunut niihin, mutta nykyään niitä ei edes huomaa. ja jos laittaa tavlliset alushousut niin ne taas sitten tuntuu ja häiritsee:) Eli tottumiskysymys
- tyttö
ihan kamalat! Yritin viime vuonna 'tottuu' niihin käyttämällä puol vuotta, mut ei onnistunu! Pääyin palata takas tavallisiin...
- mie
aivan ehdottomasti mukavat!!! joka päiväinen ylellisyys vaate...aluks oli ihan naked olo mut ei enää yksinkertasesti pysty käyttää sellasii "hello mami" versioita...stringien valtakausi alkakoon...
- Jenny
stringit on todella mukavat..paljon paremmat kun tavalliset alushousut..ja vielä aika sexyt..;) vaikka sehän ei oo tietty pääasia,mutta kuitenkin..=)
- Freyja
Jenny kirjoitti:
stringit on todella mukavat..paljon paremmat kun tavalliset alushousut..ja vielä aika sexyt..;) vaikka sehän ei oo tietty pääasia,mutta kuitenkin..=)
Musta ei ole mitään väliä, mitä mulla on esim. farkkujen alla, koska sitähän ei kukaan muu tiedä kuin mä!
Vaikka mulla onkin kundikaveri. Ei se välitä, onko mulla stringit vai mitkä. Sille luonne ja ulkonäkö on tärkeempää, ei pukeutuminen. Jos käytän hameita, laitan alle kyllä stringit tai sitten en mitään :D
- ~mie vaan~
ERITTÄIN mukavat;)
- Inka
Edämukavat ihan kauheen edämukavat!!!
- minna
eli mun mielestä stringit on epämukavat.ei alushousujen mitkään mammamalliset tarvi olla,mut sellaset tavaliset on paljon mukavammat kuin stringit...
- T*
Joskus kuvittelin että en koskaan voisi käyttää stringejä, koska kuvittelin että ne tuntuu epämukavilta. Mutta sitten kerran ostin, kokeilin ja ne olivatkin erittäin mukavat. Aluksi tietenkin ne vähän tuntui oudoilta, mutta kun tottui ja unohti ne niin ei ne enää tuntunu miltää. Ihan kun ei olis mitää päällä.
Toisaaltaa, ei ne tavalliset pikkupöksytkään epämukavilta tunnu. Ihan yhtä hyviltä kun stringit. - jätkä
varmaa vähä sama juttu ku kalsarit ja boxerit jätkil. jos on käyttäny boxereit monta vuotta ja sit kokeilee kalsareit ni helvetin epämukavathan ne on.
- *P*
Stringeis ei oo mitään epämukavaa! Ns. mammamallit on ihan yhtä mukavat päällä, mut en mä halua käyttää semmossii enää, ku tunnen itseni jotenkin seksikkäämmäksi stringeissä. Ei sil tavallisena koulupäivänä oo mitään väliä, mut jos on jossain juhlimassa, ni se on kyl kivaa, ku on stringit. Sellasii mä käytän aina, paitsi, ku on naistenvaivat.=)
- Sami
Boxerit on kamalan tuntuiset, releet roikkuu puoleen polveen ;-) Kalsarit taas istuessa kasaantuu pyllyväliin, joten strigit on ainoa järkevä vaihtoehto. Ja ehdottoman mukavat. Ulkonäöstä en välitä, mukavuus ratkaisee.
- -K-
Stringit ovat mukavat...Joiltakin kuullut kylläkin että jotkut stringit repivät peppureijän ympäristöä myös itselläni...ei kauheen mukavaa.Naisten bokserit kylläkin ehdottomasti parhaat...kylläkään ei niin seksikkäät kun stringit.No se siinä...
- tyttö
Musta stringit on ihan hirveet! Siis mä en pysty olemaan ne jalassa. Mä ostin sellaset ja ajattelin et kyllä mä nyt pystyn niitä käyttämään..Toisin kävi. Perseessä on koko ajan ahdistava tunne, tuntuu että jokin koko ajan hinkkaa persettä. Saatikka kun menee kyykkyyn tai kyyristyy, esim. ajaa pyörällä, ne oikein tuntee. Mä en ainakaan pystynyt totuttelemaan stringeihin.
Miten on, onko stringit seksikkäämmät? - SEKSI
OSTAPA JA KOKEILE NIIN TIEDÄT! oMASTA KOKEMUKSESTA VOIN SANOA ETTÄ OVAT EPÄMUKAVAT EN YMMÄRRÄ ETTÄ HOUSUT ON JALASSA MUTTA PERSE PALJAANA.LISÄKSI NE MENEVÄT IHANASTI PERSEVAKOON!!
-NAINEN JOKA KÄYTTÄÄ NIITÄ SEKSIALKKAREINA- - minä..
kyllä on... itselläni on stringejä.. mutta varmaan kerran käytettyjä.. hirveetä kun ne tuntuu perseessä kokoajan.. eikä voi tehä mitään.. tuntematta että on stringit jalassa ..
eli itse käytän tosi harvoin.. esim. juhlissa.. - mie
Stringit on parhaat jalassa, mutta yks huono puoli niissä on, nimittäin farkut näyttää niiden päällä hiukan oudoilta, mutta muuten tykkään niitä käyttää... :)
- fani
Farkuthan näyttää niiden kanssa paremmalta...
- mimmi
en muita osaakaan enaa kayttaa! ne on niin kevyen oloset eika takamuksessa nay alkkareiden aariviivat!
- Woman in red
kyllä mä ainakin tykkään pitää stringejä,ne kiihottavat jätkäkaveria tosi paljon! =)
- femme
olo on kun ei ois alushousuja ollenkaan,best!
- Hmm
Hyi että, viime talvena vastaan sattui tyttö joka oli yrittänyt pukeutua tosi seksikkäästi, ainakin omien sanojensa mukaan: Ihan siistit kireät housut, PITKÄT KALSARIT ja stringit alla :D Ei ollut kovin siistiä =)
- ladymaric
Mielestäni stringit ovat maailman parhaat alushousut. Ite en muita osaisi oikein kuvitellakaan, aluksihan ne aikoineen oli ja tuntui aika erikoisilta kun naru on kiinni pepussa, mutta tottumus kysymys, Lisäksi ne ovat mielestäni jokseenkin "helppokäyttöisemmät" kun tavalliset pikkuhousut, sitä paitsi todella sexyt.poikaystäväni hulluna sellaisiin,,ja pikku vilautteluun kotosalla =)
- corrosive.
ite käytän niitä joka päivä ku ei ole kuukautisia, silloin ku on kuukautiset niin pidän hotpantseja, hipstereitä, ja joskus sellaisia tyttöjen boxereita koska on silloin turvallisempi olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273593- 412439
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362254Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131269
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2601255