"Pidämme sinusta hyvää huolta..." (TUI)

Anonyymi

TUI lähetti mainoksen: "Maailman suurimpana matkanjärjestäjänä pidämme sinusta huolta koko lomasi ajan"

Saman firman verkkosivuilla todetaan, että matkustaja saattaa joissakin tapauksissa joutua itse huolehtimaan matkasta hotellilta lentokentälle. Maallikolla tulee mieleen, että jos matkustaja on varannut kuljetuksen hotellilta lentokentälle, matkatoimisto huolehtii siitä, ei matkustaja.

13

1217

Vastaukset

• Anonyymi

Me asia kirjoittajat ja sisällön tuottajat lomailemme Inglesin vehreässä paratiisissa oma toimisesti

• Anonyymi

Näin on. Asia kirjoittaja ja sisällön tuottaja se minäkin olen. Pian taas päästään pannun kaali kääryleiden ja makkara perunoiden äärelle Inglesiin.

• Anonyymi

Onks kellää tietoo paljoko kaali käärele maksaa täl kaudella Inglesissä?

• Anonyymi

No paljon. Se on ainoa varma tieto.

• Anonyymi

TUIn huolenpidosta tulee mieleen tapaus muutaman vuoden takaa Mallorcalta. Saarelle saapuessamme vastassa ei ollut yhtään suomenkielen taitoista TUIn opasta. Ei haitannut, koska germaaniset kielet sujuivat meiltä hyvin.

Minkäänlaista nimien kyselyä ei ollut, ja siirryimme meille osoitettuun bussiin, joka vei meidät ongelmitta hotellillemme. Kaksi päivää myöhemmin huolenpitäjät kuitenkin huolestuivat sen verran, että hotelliin tuli TUIn opas kyselemään respasta olimmeko varmasti kirjoittautuneet hotellin asiakkaiksi. 😁

Vallinneen TUI-käytännön mukaisesti suomalaisille vieraille oli muuten annettu hotellin huonoimmat huoneet.

• Anonyymi

Miksi jauhat vuosikausia tuota samaa virttä?

• Anonyymi

Voisitko ystävällisesti nostaa palstan tason huikeisiin korkeuksiin. Tiedät mitä tarkoitamme.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe