TUI lähetti mainoksen: "Maailman suurimpana matkanjärjestäjänä pidämme sinusta huolta koko lomasi ajan"
Saman firman verkkosivuilla todetaan, että matkustaja saattaa joissakin tapauksissa joutua itse huolehtimaan matkasta hotellilta lentokentälle. Maallikolla tulee mieleen, että jos matkustaja on varannut kuljetuksen hotellilta lentokentälle, matkatoimisto huolehtii siitä, ei matkustaja.
"Pidämme sinusta hyvää huolta..." (TUI)
13
1076
Vastaukset
- Anonyymi
Me asia kirjoittajat ja sisällön tuottajat lomailemme Inglesin vehreässä paratiisissa oma toimisesti
- Anonyymi
Näin on. Asia kirjoittaja ja sisällön tuottaja se minäkin olen. Pian taas päästään pannun kaali kääryleiden ja makkara perunoiden äärelle Inglesiin.
- Anonyymi
Onks kellää tietoo paljoko kaali käärele maksaa täl kaudella Inglesissä?
- Anonyymi
No paljon. Se on ainoa varma tieto.
- Anonyymi
TUIn huolenpidosta tulee mieleen tapaus muutaman vuoden takaa Mallorcalta. Saarelle saapuessamme vastassa ei ollut yhtään suomenkielen taitoista TUIn opasta. Ei haitannut, koska germaaniset kielet sujuivat meiltä hyvin.
Minkäänlaista nimien kyselyä ei ollut, ja siirryimme meille osoitettuun bussiin, joka vei meidät ongelmitta hotellillemme. Kaksi päivää myöhemmin huolenpitäjät kuitenkin huolestuivat sen verran, että hotelliin tuli TUIn opas kyselemään respasta olimmeko varmasti kirjoittautuneet hotellin asiakkaiksi. 😁
Vallinneen TUI-käytännön mukaisesti suomalaisille vieraille oli muuten annettu hotellin huonoimmat huoneet.- Anonyymi
Miksi jauhat vuosikausia tuota samaa virttä?
- Anonyymi
Voisitko ystävällisesti nostaa palstan tason huikeisiin korkeuksiin. Tiedät mitä tarkoitamme.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923904Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671541
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1061539Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307