Etähaastattelu

Anonyymi

Hain työvoimakoulutukseen, eli kurssille. Tuli tieto, että esivalinta suoritettu ja minut on hyväksytty haastatteluun. Haastattelu suoritetaan TEAMS etähaastatteluna. Eipä ole ennen tuollaista haastattelua kohdalle sattunut kun kurssille hakee. Onko kenelläkään kokemusta asiasta.

8

2410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla oli sama juttu. Soittivat ihan puhelimella, jossa oli mukana TE-koulutuksen järjestäjän edustaja ja TE-toimiston oma yhteyshenkilö. Eli mitään TEAMS-ohjelmaa ei käytetty haastattelussa.

• Anonyymi

Ei ole kokemusta vielä, mutta ensi perjantaina on haastattelu. Minulle tuli ohjeet ja linkki TEAMS haastatteluun. Siinä lukee, että haastattelu kestää maksimissaan 15 minuuttia. Ei minullakaan ole ollut koskaan aikaisemmin haastattelua kun olen kurssille hakenut. Ilmeisesti joillekin kursseille pidetään haastattelu ja toisille sitten taas ei.

• Anonyymi

Minulle tuli oikein kirje työkkäristä, että on etähaastattelu. Haastatteluun osallistuminen on pakollista. "Voi vaikuttaa työttömyysetuuteen" lukee hienosti, jos ei osallistu. Suomeksi sanottuna karenssi. Toivottavasti yhteydet toimii, ettei sen takia joudu vaikeuksiin työkkärin kanssa.

• Anonyymi

Sanoivatko myös hankkivansa nopean netin ja laitteet, jolla Teams onnistuu?

• Anonyymi

No eipä sellaisesta kirjoitelleet mitään. Ilmeisesti olettavat, että on jokin laite ja nettiyhteys. En tiedä mitä sitten tapahtuisi jos ei olisi. Ei tosin ole TEAMS haastatteluun koskaan tarvinnut osallistua. No, katsotaan miten käy.

• Anonyymi

Minulla oli TEAMS haastattelu. Ei se mitenkään vaikea juttu ollut. Sähköpostiin tuli linkki jota klikkaamalla yhteys aukesi heti. Pari tätiä haastatteli 10 minuuttia, siinä kaikki. Ei ollut edes vaikeita kysymyksiä. Helpompihan tuo oli kuin raahautua jonnekin toimistoon haastatteluun. Jännitin kyllä miten se menee kun oli eka kerta moinen etähaastattelu. Turhaa stressiä oli monta päivää.

• Anonyymi

Hei, itselle tulossa myös. Onnistuuko puhelimella, läppärini on aika hidas kun on vanha... Vai ottaako riski että pätkii yhteys....En ole koskaan käyttänyt teamsia enkä mitään muitakaan video-ohjelmia google meetia tmv. Onnistuukohan ihan soittamalla jos teams ei toimi. Jännittää tuo puhelimella teamsin käyttö kun eihän siinä näe edes varmaankaan niitä muita osallistujia kun niin pieni ruutu...Ainakin voin sitten kehua että olen nopea oppimaan kun käytän ekaa kertaa teamsia...

• Anonyymi

Missäs noin hyvin asiat ovat, että hoituu etänä? Itse joudun menemään ensi viikolla ihan paikan päälle, kun on haastattelu hakemaani työvoimakoulutukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      45
      5851
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      48
      5356
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3728
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3675
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      96
      3376
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3136
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      58