Olen vasta lapsi, 13 vuotta, tyttö mutta tuntuu että terveys romahtaa. googlesta saa aina löytää uusia diagnooseja ties mille sairauksille, ja haluaisin kuulla muiden näkemyksiä. on välillä kauheaaa kipua rinnassa, on astman oireita, on kuumat jalat ja kädet missä on samalla valkoisia läikkiä yms. hirvittää aivan kamalasti, enkä halua edes että minulta löydetään mitään jos menisinkään lääkäriin. kuolenko :(( ?
Terveys Vaakalaudalla
2
218
Vastaukset
- Anonyymi
Vähemmän Googlea = enemmän terveyttä.
Matematiikan pitkä-ikäinen oppimäärä. Luulen että tulisit varmasti katumaan sitä myöhemmin ettet mennytkään ja siksi mitään ei löydetty – ajoissa. Lääkärikin ihmettelisi varmasti samaa kun vahinkoa on ehtinyt sattua jo enemmän.
Jos turvaa somen ympäripyöreisiin ja toisinaan vaarallisiin neuvoihin ja jatkaa empimistä niin voi olla jo liian myöhäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119128
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265798- 584783
- 964726
- 683747
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743433- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502782- 432671