Mikä oli Silja Europalla laivan lanseerausvaiheessa 7. kannella vasemmalla puollella perältä katsottuna?
Tietovisa tietäjille
10
65
Vastaukset
- Anonyymi
No voi lasta! Tuollaistako vanhaa tietoa löysit?
- Anonyymi
Paapuri. Laiva tehtiin Papenburgissa.
- Anonyymi
Hyvää infoa! Tattis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää infoa! Tattis.
Eipä kestä. Kysy rohkeasti lisää, jos haluat vankkaa dataa laivamatkoista ja risteilyistä.
- Anonyymi
Väärä foorumi. Tietovisailut muualla. Täällä matkustetaan.
- Anonyymi
Menepäs joskus itse laivalle ja perään. Näet silloin itse kysymyksesi tyhmyyden.
- Anonyymi
Deck planin mukaan Disco Neon. Siellä jalka kävi koreasti.
- Anonyymi
Deck planin mukaan...
jalka kävi koreasti.
Kävisit risteilyllä, niin asioita ei tarvitsisi mistään katsoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Deck planin mukaan...
jalka kävi koreasti.
Kävisit risteilyllä, niin asioita ei tarvitsisi mistään katsoa.Laivalla sinä kysyt ''missä on tisko, nyt täätyy llyyä lapikasta lattiaan''
- Anonyymi
Hauska ketju. Ei sellainen nyreä kuten useimmat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991