Kuka keksii parhaimman riidan aiheen? 🤔 Voittaja on se joka saa eniten kommentteja.
Voittaja saa paljon kyseenalaista mainetta ja kunniaa. 🏆
Itse taidan jättää aloituskorkeuden väliin, tietyistä syistä.
Viikonloppu tulossa, mistä tapeltaisiin?
11
62
Vastaukset
- Anonyymi
Ai kun sulla on ihana mekko. Näytät ihan hattivatilta 🧡
- Anonyymi
K_K_K kirjoitti:
Kiitos! 🥰 En osaa ommella pyöreää päälakea. 😜
On ihana hintti tuote, tuon kun laitat jalkojen väliin niin ei palele.
Typerää ei kukaan järkevä ompele päälakea.
Tuo hattivatti näyttää ihan naudan sydämeltä ja nuo finnit naamalla ovat kuin variksen vetelää paska.
K_K_K taitaa tarkoittaa Kamalaa _Kusta_Kehossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo hattivatti näyttää ihan naudan sydämeltä ja nuo finnit naamalla ovat kuin variksen vetelää paska.
K_K_K taitaa tarkoittaa Kamalaa _Kusta_Kehossa.Pohjalaane vihaaja johtaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K_K_K taitaa tarkoittaa Kamalaa _Kusta_Kehossa.Ei tullut kunniaa eikä mainetta vaikka luvattiin tosi kyseenalaista.
Pitääkö nauraa vai peittää kasvot suruharsoon? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut kunniaa eikä mainetta vaikka luvattiin tosi kyseenalaista.
Pitääkö nauraa vai peittää kasvot suruharsoon?Ää ny, kisa on vasta alkanu. Voittaja ratkee huomen illalla. Juomaan.
- Anonyymi
Tosi hieno pukuluomus. Onko se ihan Kokkolan ompeluseuran tekemä?
- Anonyymi
Haluatko että sua tintataan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko että sua tintataan?
Halut taitaa olla kovat, mutta millä sarveton pässi puskee.
- Anonyymi
Ressun kaljuuntumisesta, Ressullahan on jo sasikalju ja ei mene kauaa, kun on kalju koko mies.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273523- 412359
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352188Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71947Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451165- 131149