Aikakin poistitte kysymyksen hyvin sukkelaan.
Oliko suora kysymys ylläpidolle liikaa
4
303
Vastaukset
- Anonyymi
suomessa ei ole sananvapautta kaikilla
- Anonyymi
Aloittajalla näkyy vielä sanavapaus olevan ja muka hyvä aihe turhaan aloitukseen !
- Anonyymi
Olet aivan oikeassa. Poistetussa aloituksessa kritisoin noita jatkuvasti toistuvia vakiospämmejä. Mutta turhaahan tuo on, ei niille tehdä yhtikäs mitään. On kai suojatyöpaikkalaisille liian iso ja uuvuttava työ.
- Anonyymi
Kuten tämäkin oli liikaa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17112645/foorumilta-laivamatkailu-ja-risteilyt
Foorumilta Laivamatkailu ja risteilyt
11.09.2021 14:32
Tämä palsta on laivamatkoille, eikä sukellusveneille
Laivainsinööri on näköjään vetänyt viestinsä pois tältä risteilypalstalta. Hyvä niin, ettei täällä kaikenmoisilla härveleillä seilata....
Erittäin asiallinen kommentti.
Siksi kai poistettiinkin pikavauhtia.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17112623/tama-palsta-on-laivamatkoille-eika-sukellusveneille
Tieto kirjoituksesta on juttulistalta. Itse kirjoitus oli jo poistettu, mutta listahan on pahasti jälkijunassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939