3SILMÄ hierontaterapia kokemuksia

Anonyymi

Ihan hirveä kokemus 3SILMÄn hierontaterapiasta. Asiakaspalvelu ihan ala-arvoista.

Jouduin peruuttamaan ajanvaraukseni alle vuorokautta ennen aikaani, koska olin kovassa kuumeessa. Palveluntarjoaja soitti ilmoittaakseen, että perii minulta tästä lisämaksua, kun seuraavan kerran tulen, josta ei ollut ilmoitettu missään aikaisemmin lahjakortin ostamisen yhteydessä.

Ei ole todellakaan kohtuullista keksiä lennosta sääntöjä, joita ei ole lukenut lahjakortin ostamisen yhteydessä. Palveluntarjoaja alkoi raivota siitä, miten hän yrittäjänä joutuu maksamaan vuokraa ja sähköä . Lopussa hän oli tähän tyyliin, että jollet suostu maksamaan niin peru sitten lahjakortti. Näin todellakin tein.

14

5722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon ite ostanu samaan paikkaan offerillasta kortin ja ihan selvästi lukee, että jos peruu alle 24h sisään niin he perii lisämaksun 5€ seuraavan kerran kun tuut joten ihan turhaa meuhoomista sun osalta.

• Anonyymi

Olen käynyt kyseisessä paikassa ja oli kyllä niin luokattoman huono ”hieronta” että et menettänyt mitään peruessasi lahjakortin. Ei ihme, ettei kotisivuilla ole mitään tietoa hierojasta, ei edes nimeä. Luulen, että koulutuksena on korkeintaan hieronnan kirjekurssi. Ajan- ja rahanhukkaa!

• Anonyymi

Kotisivujen mukaan kysyntää on kovasti eli vaikka te ette menis niin siellä riittää asiakkaita.

• Anonyymi

Hierojan nimi poistetiin mutta löytyy kotisivuilta jossa yritys sijaitsee

• Anonyymi

Hei! En löydä kotisivuilta tietoa hierojasta tai hänen koulutuksestaan. Laittaisitko linkin, jos löysit? Yleensä aina hierojan nimi ja koulutus mainitaan yrityksen sivuilla. Toki tämän yrityksen osalta puuttuu myös hinnasto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei! En löydä kotisivuilta tietoa hierojasta tai hänen koulutuksestaan. Laittaisitko linkin, jos löysit? Yleensä aina hierojan nimi ja koulutus mainitaan yrityksen sivuilla. Toki tämän yrityksen osalta puuttuu myös hinnasto.

Mä laitoin tänne nimen mutta ylläpito poisti ja mä en ala jankkaa täällä samaa koska ylläpito poistaa. Tietäkseni niissä tiloissa toimii toinenkin yritys ainakin netissä on sama osoite toiselle yritykselle jonka tiedoista löydät kyllä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä laitoin tänne nimen mutta ylläpito poisti ja mä en ala jankkaa täällä samaa koska ylläpito poistaa. Tietäkseni niissä tiloissa toimii toinenkin yritys ainakin netissä on sama osoite toiselle yritykselle jonka tiedoista löydät kyllä,

Sen kampaamon tiloissa toimii myös mieshieroja ja hänellä on eri yritys. Hän on eri kuin tämän kyseisen 3silmä-yrityksen ammattitaidoton naishieroja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kampaamon tiloissa toimii myös mieshieroja ja hänellä on eri yritys. Hän on eri kuin tämän kyseisen 3silmä-yrityksen ammattitaidoton naishieroja.

3SILMÄ toimii Hiushuone Vogin tiloissa erinomaisten kulkuyhteyksien varrella aivan Turun keskustassa.Onko siellä siis kaksi eri hierontayritystä samassa osoitteessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3SILMÄ toimii Hiushuone Vogin tiloissa erinomaisten kulkuyhteyksien varrella aivan Turun keskustassa.Onko siellä siis kaksi eri hierontayritystä samassa osoitteessa?

Kyllä, siellä VOG:n tiloissa on kaksi eri hierojaa, joilla molemmilla on oma eri yritys. VOG:n omilla kotisivulla on mainittu vaan tämä mieshieroja, hänen koulutuksensa sekä asiallinen ajanvaraussysteemi jossa näkyy myös palveluiden hinnat, kuten kuuluukin.

Vain Offerillan ja 3.silmä omien sivujen kautta löytyy tieto, että tää 3.silmä on kyseisen kampaamon tiloissa, mutta ei hinnastoa, hierojan nimeä eikä koulutusta. Olisi pitänyt tajuta jo siitä,, Ei ikinä uudelleen, ja suosittelen myös muita välttämään kyseisen 3.silmän palveluita.

• Anonyymi

Itse kävin kyseisellä hierojalla ja olen erittäin tyytyväinen niin asiakaspalveluun kuin hierontaan. Susittelen

• Anonyymi

Ostin offerillan kautta intialaisen päähieronnan kyseisestä paikasta. Hieronta oli kaikkea muuta kuin rentouttavaa, tämä hierojanainen läiski naamaa, tukisteli hiuksia ja mitä kaikkea muuta. Olin hyvin lähellä lähteä, kun teki mieli lyödä takaisin sitä hierojaa. Kohteliaisuudesta sitten hampaita kiristellen jäin kun, ajattelin että kai se pian rauhoittuu. No ei rauhoittunut. En tiedä mistä youtube-videoista rouva on oppinsa hankkinut. En suosittele.

• Anonyymi

offerilla hierojat nyt on harvoin iloisia, paremminki pakotettuja työhön...

• Anonyymi

Sama kokemus, pyysin vain ylävartalon hierontaa mutta käytännössä pakotti riisumaan housut. Ei mitään ammattitaitoa, ilmeisesti venäläinen nainen? Hieronnasta ei tietoakaan, vaan pikemminkin jalkojen heiluttelua ja läpsyttelyä. Varokaa kyseistä paikkaa.

• Anonyymi

Mä olen käynyt useamman kerran ja nyt taas yritän saada aikaa. Olen siis tykännyt, osaa mielestäni hieroa juuri mua miellyttävällä tavalla. Sopivan voimakkaat otteet ja käyttää myös apuvälineitä hieronnassa. Olen antanut hänen hierontojaan myös lahjaksi ja samoin ovat ystävät tykänneet. Musiikki on myös enemmän mun makuuni kuin joissain muissa paikoissa.

Ei ehkä ole ihan tavalliseen makuun tämä, koska niin vastakkaisia näkemyksiä täällä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2316
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      2006
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1414
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1259
    5. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1126
    6. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1038
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1006
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      914
    9. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      857
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      69
      850
    Aihe