3SILMÄ hierontaterapia kokemuksia

Anonyymi

Ihan hirveä kokemus 3SILMÄn hierontaterapiasta. Asiakaspalvelu ihan ala-arvoista.

Jouduin peruuttamaan ajanvaraukseni alle vuorokautta ennen aikaani, koska olin kovassa kuumeessa. Palveluntarjoaja soitti ilmoittaakseen, että perii minulta tästä lisämaksua, kun seuraavan kerran tulen, josta ei ollut ilmoitettu missään aikaisemmin lahjakortin ostamisen yhteydessä.

Ei ole todellakaan kohtuullista keksiä lennosta sääntöjä, joita ei ole lukenut lahjakortin ostamisen yhteydessä. Palveluntarjoaja alkoi raivota siitä, miten hän yrittäjänä joutuu maksamaan vuokraa ja sähköä . Lopussa hän oli tähän tyyliin, että jollet suostu maksamaan niin peru sitten lahjakortti. Näin todellakin tein.

12

4366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon ite ostanu samaan paikkaan offerillasta kortin ja ihan selvästi lukee, että jos peruu alle 24h sisään niin he perii lisämaksun 5€ seuraavan kerran kun tuut joten ihan turhaa meuhoomista sun osalta.

    • Anonyymi

      Olen käynyt kyseisessä paikassa ja oli kyllä niin luokattoman huono ”hieronta” että et menettänyt mitään peruessasi lahjakortin. Ei ihme, ettei kotisivuilla ole mitään tietoa hierojasta, ei edes nimeä. Luulen, että koulutuksena on korkeintaan hieronnan kirjekurssi. Ajan- ja rahanhukkaa!

      • Anonyymi

        Kotisivujen mukaan kysyntää on kovasti eli vaikka te ette menis niin siellä riittää asiakkaita.


    • Anonyymi

      Hierojan nimi poistetiin mutta löytyy kotisivuilta jossa yritys sijaitsee

      • Anonyymi

        Hei! En löydä kotisivuilta tietoa hierojasta tai hänen koulutuksestaan. Laittaisitko linkin, jos löysit? Yleensä aina hierojan nimi ja koulutus mainitaan yrityksen sivuilla. Toki tämän yrityksen osalta puuttuu myös hinnasto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! En löydä kotisivuilta tietoa hierojasta tai hänen koulutuksestaan. Laittaisitko linkin, jos löysit? Yleensä aina hierojan nimi ja koulutus mainitaan yrityksen sivuilla. Toki tämän yrityksen osalta puuttuu myös hinnasto.

        Mä laitoin tänne nimen mutta ylläpito poisti ja mä en ala jankkaa täällä samaa koska ylläpito poistaa. Tietäkseni niissä tiloissa toimii toinenkin yritys ainakin netissä on sama osoite toiselle yritykselle jonka tiedoista löydät kyllä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä laitoin tänne nimen mutta ylläpito poisti ja mä en ala jankkaa täällä samaa koska ylläpito poistaa. Tietäkseni niissä tiloissa toimii toinenkin yritys ainakin netissä on sama osoite toiselle yritykselle jonka tiedoista löydät kyllä,

        Sen kampaamon tiloissa toimii myös mieshieroja ja hänellä on eri yritys. Hän on eri kuin tämän kyseisen 3silmä-yrityksen ammattitaidoton naishieroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kampaamon tiloissa toimii myös mieshieroja ja hänellä on eri yritys. Hän on eri kuin tämän kyseisen 3silmä-yrityksen ammattitaidoton naishieroja.

        3SILMÄ toimii Hiushuone Vogin tiloissa erinomaisten kulkuyhteyksien varrella aivan Turun keskustassa.Onko siellä siis kaksi eri hierontayritystä samassa osoitteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3SILMÄ toimii Hiushuone Vogin tiloissa erinomaisten kulkuyhteyksien varrella aivan Turun keskustassa.Onko siellä siis kaksi eri hierontayritystä samassa osoitteessa?

        Kyllä, siellä VOG:n tiloissa on kaksi eri hierojaa, joilla molemmilla on oma eri yritys. VOG:n omilla kotisivulla on mainittu vaan tämä mieshieroja, hänen koulutuksensa sekä asiallinen ajanvaraussysteemi jossa näkyy myös palveluiden hinnat, kuten kuuluukin.

        Vain Offerillan ja 3.silmä omien sivujen kautta löytyy tieto, että tää 3.silmä on kyseisen kampaamon tiloissa, mutta ei hinnastoa, hierojan nimeä eikä koulutusta. Olisi pitänyt tajuta jo siitä,, Ei ikinä uudelleen, ja suosittelen myös muita välttämään kyseisen 3.silmän palveluita.


    • Anonyymi

      Itse kävin kyseisellä hierojalla ja olen erittäin tyytyväinen niin asiakaspalveluun kuin hierontaan. Susittelen

    • Anonyymi

      Ostin offerillan kautta intialaisen päähieronnan kyseisestä paikasta. Hieronta oli kaikkea muuta kuin rentouttavaa, tämä hierojanainen läiski naamaa, tukisteli hiuksia ja mitä kaikkea muuta. Olin hyvin lähellä lähteä, kun teki mieli lyödä takaisin sitä hierojaa. Kohteliaisuudesta sitten hampaita kiristellen jäin kun, ajattelin että kai se pian rauhoittuu. No ei rauhoittunut. En tiedä mistä youtube-videoista rouva on oppinsa hankkinut. En suosittele.

    • Anonyymi

      offerilla hierojat nyt on harvoin iloisia, paremminki pakotettuja työhön...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      182
      1398
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1090
    3. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      28
      1077
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1044
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      97
      918
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      891
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      855
    8. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      126
      851
    9. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      838
    10. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      92
      810
    Aihe