Eikö noi akat tajua edes tuota yksinkertaista. Sami selitti asian monta kertaa mutta ei mennyt jakeluun.
Nyt se kiusaus kohta tuli.
6
179
Vastaukset
- Anonyymi
Oli kyllä todella raivostuttavaa seurata tuota keskustelua.. Haluttiin vain pitää kynsin hampain kiinni siitä omasta ajatuksesta ja tahallaan ymmärtää toinen väärin eikä antaa tilaisuutta selittää asiaa kunnolla. Huoh.
- Anonyymi
Olen itse samin kaltainen hintelä ja analyyttinen ja vastaava kohtelu on mulle erittäin tuttua. Jos saman asian selittäisi koviksen näköinen jykevä leukainen adonis, niin yksikään nainen ei olisi tiuskinut asiasta, mutta samin tapauksessa riita haluttiin ja loukkaaminen vaikka väkisin. Hirveää katsottavaa oli.
Ja häädössäkin vielä juuri se porukka josta ketään ei haluaisi pois. - Anonyymi
Tajusi ne sen vaikkei heti, mutta tuo on monille naisille tyypillistä, huutavat ja jankkaavat samaa vaikka tietävät olevansa väärässä. Tuo jasmiina on kyllä oikeastikin harvinaisen tyhmä, kestää kauan tajuta mitään. Monia ärsyttää itseään älykkäämmät ja yrittävät saada muut vastaan.
- Anonyymi
Nähty BB:ssa!
Niuvanniemen sairaalasta karannut jatkaa pakoaan – jos näet tämän naisen, soita heti 112 https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008257396.html - Anonyymi
Onks se Niuvasta karannut nyt BB-talossa?
- Anonyymi
On.
Jokainen tietää kuka se on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait513259Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3943Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3830Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60724- 17710
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32611Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es22611- 42600
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4577