miksi myyjät tervehtii?

Anonyymi

miksi myyjille on annettu käsky tervehtiä. se on rasittavaa. Yritän shoppailla rauhassa, ja miettiä mitä tekis ruoaksi ja on rasittavaa ja ahdistavaa kun 4 myyjää minuutin sisällä tulee vastaan käytävillä ja sanoo moi tai hei ja sillä hetkellä unohtuu mitä olinkaan suunnittelemassa. Todella hirveä nykyajan ilmiö. Luuletteko että tulee negatiivista palautetta joltain kukkahattutädeiltä jos ette tervehdi. sitäpaitsi ujoille ihmisille niinkuin minä, on helvetillistä moikata takaisin etenkin kun tiedostaa että myyjät tervehtivät vain koska se lukee työsopimuksen säännöissä. välillä kun on tosi epäsosiaalinen olo, niin joudun välttelemään myyjiä koska en halu tervehtiä, joten jää joskus ostamatta joku haluamani tuote kun en halua mennä hyllyriville jossa myyjä on hyllyttämässä tai jotain. joudun välttelemään noita teennäisiä, ärsyttäviä tervehdyksiä. tehkää jotain asialle. ahdistavaa, ärsyttävää, teennäistä, rasittavaa.

5

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minusta on ihan kiva että myyjät ja kassatyöntekijät tunnistavat morjestavat. Olisi vallan kornia jos henkilökunta olisi mykkää ja näkymätöntä. Itselläni ei ajatukset siitä mene solmuun jos kaupan työntekijä morjestaa minua. Itsekin moikkaan takasin, hymähdän, nyökkään ja räpsäytän silmiäni. Voihan se olla myyjän maneerikin mutta uskon että moni kaupan työntekijä tervehtii ihan vapaasta tahdostansakin. Tervehtiminen on Ihan jees minulle. Tervehtiminen on ihan normaalia elämää. Ei moikkaaminen ole tunkeilua. Jos omien ajatusten harhailun kanssa on ongelmia niin ostosmuistilappu on siihen oiva apu.

    • Anonyymi

      Nyt aloittaja pikimiten terapiaan! Ai niin, sinne mennessä täytyy tervehtiä, ehkä ihan jutellakin.

      Jotenkin apua pitäisi kuitenkin saada.

    • Anonyymi

      Minusta olisi kamalaa, jos myyjät luimistelisivat jossain piilossa tai kulkisivat ohitseni tervehtimättä, huomaamatta ja näkemättä minua. Minä olen kaupan tärkeä asiakas, jota kuuluu tervehtiä.

      Jos myyjä ei tervehdi kaupan asiakkaita, myyjä on väärällä alalla.

      Aloittajan kannattaa tilata tavarat kaupasta valmiiksi pakattuna ja kotiin tuotuna tai ehkä sittenkin kodin oven taakse jätettynä. Ei tarvitse nähdä eikä tervehtiä ketään.

    • Anonyymi

      Itse olen asiakaspalvelutehtävissä,ja tervehdin asiakasta,kun katsekontakti syntyy.jos toinen ei selvästi halua,niin ei ole mitään tarvetta "väkisin" tervehtiä.

    • Anonyymi

      No jos satunnainen "hei" ahdistaa noin paljon, niin kannattaa pysytellä kotona, tilata kaikki netistä ja kontaktittomalla kotiinkuljetuksella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe