Taru ja Jenni ovat tosiristeilijöitä. Laivalle mennään dokaamaan kaksi kertaa kuukaudessa. Mutta krapulaisia jännitti, jos laiva keinuisi kamalasti.
Jenni puhuu tarkoituksella risteilyjen sijaan laivamatkoista, koska osa reissuista on ollut yhdensuuntaisia reittimatkoja. He käyvät mieluummin Ruotsissa. Vinkkejä kysellään S24:n risteilypalstalta.
Taru ja Jenni suosivat sunnuntailähtöjä, jolloin laivalla on usein itse aiheutettua ohjelmaa.
– Muumien vetäminen keskellä päivää oli kivaa, tytöt muistelevat, vaikka myöntävät etteivät muista mitään.
Siitäkin syystä he suosivat rauhallisia sunnuntailähtöjä, kun vääränlaisia örveltäjiä on muina päivinä.
– Meitä usein naurattaa, että otamme joskus päiväkännit heti risteilyn alussa, kun juuri laivaan nousseilla alkaa laskuhumala olemaan parhaimmillaan.
– Joskus käymme myös maissa, toisinaan on unohtunut palata ajoissa laivaan.
Joka tapauksessa usein rakennetut pikakännit auttavat jaksamaan paremmin kuin kerran vuoteen vedetty pidempi ränni.
– Laivalla pämppääminen on täydellistä vastapainoa arkitissuttelulle. Se saa irtautumaan todellisuudesta.
Taru, 29, ja Jenni, 25, ovat himoristeilyasiakkaita
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voittaako jo raiskauspääkaupungin oulun?
- Anonyymi
Saitkos nyt häiriköityä päivän kiintiön täyteen?
Asiaa: maanantaina Tukholman museot yms. kiinni. - Anonyymi
Sitten ihmetellään miksi nykynuorisosta ei ole minkään tekijöiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475226- 3261928
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131868Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701527Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681477Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh341240- 811214
- 361066
- 421045
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21994