Vm. 98 pyörästä häviää kytkinnestettä hiljalleen. Pitkän ajoreissun jälkeen, kun kone on kuuma, pysähdyttäessä esim. risteykseen kytkin pohjassa, rupeaa kytkin tarttumaan ja pyörä lähtee liikkeelle. Nesteen lisäyksen jälkeen homma toimii jälleen pitkään.
Huomioitava on, että tätä ei esiinny lyhyillä ajorupeamilla ollenkaan. Lisäksi mitään vuotoja ei ole näkynyt.
Missähän vika mahtaa piillä? Onko tuo vaikea itse korjata vai onko ainut osoite korjaamo? Kustannusarvioita?
Timo
K1200RS kytkinneste katoaa
3
1356
Vastaukset
- ltmies
Vaikuttaa siltä, että pääsylinterin tai työsylinterin mäntä valskaa, eli päästää paineen väärälle puolelle mäntää. Toisaalta ihmetyttää, että vuotoa ei ole näkynyt jos olet joutunut lisäilemäänkin nestettä. Otapa pääsylinterin kansi pois ja runkkaa kytkinvipua muutama kymmenen tai sata kertaa ja katso mitä tapahtuu. Alkaako vuotoa esiintymään jossakin. Työsylinteri muistaakseni näkyy kun kumarrut pyörän alle ja katselet keskiseisontatuen juureen.
- Timo
Täytyy yrittää konttia pyörän alla, jos sieltä näkyisi paremmin. Vuotoja olen yrittänyt etsiä letkuista ja sylinterin yläpuolelta akun alta. Meinaa olla vähän hankalassa paikassa tuo kytkin..
Mutta kiitokset vinkistä!
- Anonyymi
Vanha homma. Löytyikö vika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533