Mitä tekemistä selvin päin?

Anonyymi

Kuvitteellinen reissu, ettei ottaisi hapanta lainkaan. Mutta mitä sitä sitten tekisi ettei tylsistyisi? Reissussa pitäisi kuitenkin hauskaakin olla ettei mene lentoliput turhaan.

Eipä taida olla mahdollista?

7

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meinasin tulla hulluksi kun kerran olin melkein selvin päin. En ollut vetänyt kuin buprenorfiinia, tramadolia, kodeiinia ja oksikodonia. Tsopiklonia jonkin verran ja tietenkin oxycontinia joka on kaiken lisäksi hyvän makuinen. Perinteistä tradolania oli tietenkin tullut otettua kipuihin ja perussairauksiin mutta oli hienoinen virhe vetää sitä samaan aikaan imovanen ja zopinoxin kanssa. Korjasin tilannetta metyylifenidaatilla ja tsoplideemillä. Olo helpotti kun otin vähän lisdeksamfetamiinia 600 milli krammaa.

      Tuolloin huomasin että raittius ei ole mun juttu ja sattui vielä olemaan kela päivä, niin aloin ottaa oikein toden teolla. Pelin avasi teollisuus bensiini ja parketti lakka johon lutrasin sekaan temgesiciä ja naloksonia. Tuli tyttömäinen olo kun annoin kasseille kyytiä kurittamalla niitä kärpäs läpällä.

      S

      • Anonyymi

        Tervehenkisen kuuloinen mies tämä senssu. Ei ihme että on urheilupiireissä arvostettu. Muistaakseni kertoi myös kotonaan olevan kuntohuoneen, jossa treenaa monta kertaa viikossa ja omistaa huippukuntoiset pohkeet. Muistan myös kun hän kutsui minun pohkeitani epämuodostuneiksi, kun sitä ennen sanoi niihin kertyneen nestettä sydämen vajaatoiminnan vuoksi. Lopuksi ei uskonut minun olleen matkalla, ei sitten millään. Tusinan kuvaa laitoin, mutta hän halusi vain lisää. Se on vieläkin viimeisin matkani, kevät 2020. Jouluna uusi yritys.

        Wongamatin epämuotopohje


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervehenkisen kuuloinen mies tämä senssu. Ei ihme että on urheilupiireissä arvostettu. Muistaakseni kertoi myös kotonaan olevan kuntohuoneen, jossa treenaa monta kertaa viikossa ja omistaa huippukuntoiset pohkeet. Muistan myös kun hän kutsui minun pohkeitani epämuodostuneiksi, kun sitä ennen sanoi niihin kertyneen nestettä sydämen vajaatoiminnan vuoksi. Lopuksi ei uskonut minun olleen matkalla, ei sitten millään. Tusinan kuvaa laitoin, mutta hän halusi vain lisää. Se on vieläkin viimeisin matkani, kevät 2020. Jouluna uusi yritys.

        Wongamatin epämuotopohje

        Kiipeä puuhun ja ota valokuva pohkeistasi, niin annamme pohjepisteitä, koska ne tärkeitä.

        Ota mukaasi oksalle muutkin rakkaat hernenenät, jotka pahoittanut mielensä saamistaan arvosteluista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiipeä puuhun ja ota valokuva pohkeistasi, niin annamme pohjepisteitä, koska ne tärkeitä.

        Ota mukaasi oksalle muutkin rakkaat hernenenät, jotka pahoittanut mielensä saamistaan arvosteluista.

        Se olit sinä joka aloitti pohjekeskustelun silloinkin.
        Otin ravintola-annoksesta kuvan tuolloin jossa näkyi annos ja kuitti. Kuvassa näkyi pöydän alta vähän toista jalkaani samalla. Et sanonut sanaakaan annoksesta, mutta aloit puhumaan pohkeestani ja ehdotit sydänvikaa diagnoosiksi. Sinusta tulisi mainio ravintola-arvostelija. Ei sanaakaan siitä mistä kuva on otettu. Näet aina vaan joko peukalon, kynsivallin, kynnet, pöytälevyn materiaalin, mutta et koskaan sitä mistä kuva on otettu. Aika ainutlaatuinen ominaisuus on sinulle siunattu, tai paremminkin olet aivan saatanan tyhmä jätkä.
        Olet ilmeisesti invalidi jolla on surkastuneet jalat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olit sinä joka aloitti pohjekeskustelun silloinkin.
        Otin ravintola-annoksesta kuvan tuolloin jossa näkyi annos ja kuitti. Kuvassa näkyi pöydän alta vähän toista jalkaani samalla. Et sanonut sanaakaan annoksesta, mutta aloit puhumaan pohkeestani ja ehdotit sydänvikaa diagnoosiksi. Sinusta tulisi mainio ravintola-arvostelija. Ei sanaakaan siitä mistä kuva on otettu. Näet aina vaan joko peukalon, kynsivallin, kynnet, pöytälevyn materiaalin, mutta et koskaan sitä mistä kuva on otettu. Aika ainutlaatuinen ominaisuus on sinulle siunattu, tai paremminkin olet aivan saatanan tyhmä jätkä.
        Olet ilmeisesti invalidi jolla on surkastuneet jalat?

        Mene nyt puun oksalle ja ota valokuva nenänkarvoistasi.


    • Anonyymi

      Jätä kalja pois ja satsaa kuksimiseen.

    • Anonyymi

      Ekoilla viihteen nimissä suoritetuilla Thaimaan matkoilla tuli panostettua iltaelämään ja kännäämiseen. Ikä alkoi kolmosella siihen aikaan ja sitä jaksoi. Urheilutaustaa oli ja hyvässä kunnossa muutenkin. Kaverin kanssa melkein aina liikenteessä.
      Lentoasemalta kun lähdettiin niin korkattiin tax free pullo heti kun taksi lähti liikkeelle. Jos hotellihuoneeseen ei vielä siihen aikaan päässyt maattiin rannalla matkalaukun kanssa ja vaihdettiin vaatteet, jos ei ollut jo vaihdettu aseman vessassa.

      Siitä se lähti. Huoneessa pikku tirsat, suihku, altaaseen kaverin kanssa jossa napsautettiin sellaiset 0,35 ltr pikkuiset viskipullot naamariin. Jet lag painoi edelleen eikä oikein ollut ruokahalua. Juotiin itsemme energisiksi.
      Siitä sitten taas suihkuun, lisää viinaa kuumassa kylvyssä, suihkuun, dötskit kainaloon, katsottiin kaverin kanssa lasit kourassa netistä parit fiilistä nostattavat musavideot ja sitten kello lähenikin kasia, jolloin goukkarit aukesi.

      Ei muuta kuin viimeinen vilkaisu peiliin, tukka hyvin ja kohti kapakkaa. Matkalla ostettiin joku puolikas vodkapullo joka imaistiin siinä rantakatua pitkin kävellessä kohti päämäärää.
      Tuttuun kapakkaan ja siellä tutut tytöt olivat riemuissaan kun matkamiehet saapuivat lompakkoineen. 10 tervetuliais tequilaa.. eikun 20.. okei otetaan 50.. haluaako joku limpparia? Kohta oli sellainen mylly päällä että eka 1000 euronen oli sijoitettu.

      Se oli se kuuluisa "löysät pois". Ekoilla reissuilla se tapahtui moneen kertaan loman aikana. Jopa joka päivä. Aamulla oli sääntö että kaveria ei herätetä huoneestaan ainakaan ennen kymmentä. Usein se meni iltapäivään se jälleennäkeminen, kun tyttöset oli laitettu kotimatkalle. Uusi ralli pystyyn vaan. Otetaan vene ja lähdetään vähän tuulettumaan. Viinaa mukaan ja kylmää kaljaa! Ne pöhlöt venekuskit kun ei tiedä eikä piittaa säistä niin usein oltiin sellaisessa myrskyssä tai ukkosmyrskyssä että ihme kuinka niistä edes selvittiin. Mutta siinä sitä selvisi. Kerran oli sellainen raemyrsky että meinattiin paleltua ja kuskilla ei ollut hajuakaan missäpäin ranta on, kun näkyvyys oli nolla.

      Ensimmäinen välipäivä dokaamisesta tuli siinä suunnilleen viidentenä päivänä. Toisiksi viimeinen ilta otettiin sitten loppurykäisy, jonka krapula kesti Suomeen saakka.

      Myöhemmin mukaan astui golf, joka rytmitti siten että aamu ysiltä lähdettiin krapulassa kentälle ja alettiin ottamaan paluumatkalla kahden aikaan. Silloin oli vieläkin kuntoa ettei päiväunia tarvittu. Golfin jälkeen hieronta, syömään, kämpille, altaaseen ja känni päälle. Suomibaareissa ei käyty lainkaan. Ehkä kerran kahvilla.

      Sitten tuli ikää lisää ja tyttöbaareista alkoi katoamaan alkuinnostus. Golf vei jo voimia niin että piti alkaa ottaa tirsat pelin jälkeen että jaksoi illalla lähteä ulos syömään. Pitkän illallisen jälkeen ei enää lähdetä naisiin vaan iski väsy. Kateltiin kaverin kanssa joku leffa yömyssyn kanssa ja nukahdettiin yleensä kesken.

      Aikajana tuosta nuoruuden innosta tähän väsyneiden herrasmiesten ikään oli 22 vuotta. Tänä vuonna kun lähdetään, se on puhtaasti golfloma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe