Mielipiteenne kirjoittamastani seksinovellista?

Anonyymi

Kun päällikkö oli pumpannut reikänsä reikään jatkaakseen tuntematonta asiakkaansa, astuin ulos letkusta. Mestari kiitti palkitsevaa luontoani ja käski lämmittää saunan molemmille. Sauna olisi hyvä selkärepulle, joka oli jo alkanut muuttua siniseksi muualla. Kun sytytin tämän pesän, ajattelin, kuinka ottaisin suihkun harjoittelun aikana ja mitä selittäisin pojille. Päätin olla ohittamatta kuntosalia muutaman päivän ajan ja aloin käyttää rahaa uudelleen. Voin jo kuvitella, kuinka Jan näkisi silmäni, kun hän näki minut selälläni. Jännittävää oli kuitenkin se, että en enää kuulunut mestariini, joka teki mitä halusin, riippumatta siitä, miten elin niin sanottua tavallista elämääni. Mietin myös, millaisia ​​Mika, Jani ja Tomppa olisivat, jos sanoisin, että mestarini ei kouluttanut minua vähän, kun olin myöhässä Mikan palveluksesta, ja kerroin hänelle, että olen mestarini omaisuus, joka tekee kaiken viihdyttämään minua. He vakuuttivat minut täysin takuulla ja kutsuivat minua valkoisissa takkeissa oleviksi miehiksi. Pidin saunasta isännän kanssa. Makasin penkillä, pää herrani sylissä ja peittynyt, kun herrani kannon hiki putosi leukaani. Olin todella rakastunut tähän sadistiseen, pahaan komeaan mieheen, joka kuului minulle täysin. Käänsin päätäni ja nuolin mestarin hikistä karvatuppia, joka meni napaasta häntään. Oma häntäni on napaani. Viimeksi minun piti heittää pallo yli viikko sitten. Jatkoin mestarin sauvan laskemista ja siirrän käteni pillulle. Vedin hänen kukkoansa hiljaa, ikään kuin salaa. Helvetti, jos teit hyvin. Muutama aivohalvaus ja värähdin kuin kiristys, kun Orku heitti siemeniäni ilmaan. Käsityöni päättyi hetkeksi, kun Mestari osui kämmenelleni kasvoihin ja käski minun lopettaa. Vedin käteni nopeasti pois. Saunan jälkeen istuimme ulkona terassilla ja joimme olutta. Isännällä oli pyyhe mukanani, mutta olin täysin alasti. Kukkoni heilui kuin puoliheijastin ja laukkuni melkein riippuivat polvillani. Mestarin mielestä laukkuni olivat hauskoja roikkuessaan. Joskus se vei hänen kätensä, puristi ja venytti.
Rikoin elämäni mestarin paineen alla. Se on ihme. Mestari nojautui käsieni väliin ja imi Hepini hänen suuhunsa. Muutamilla imuilla se sai kukkani näyttämään rautapalkilta. Nautin siitä ja huokaisin, kun se väänsi ja imi kieleni pakarani pohjalle. Laukut alkoivat nousta nivusia vasten ja tunsin kuorman liikkuvan hieman viikon kuluttua. Hengitykseni syveni ja pääni säihkyi, kun mestari sylki äkisti kukkoani. Odotin, ettei se jatku, mutta mitä enemmän. Se nousi suoraan tuolilta ja sanoi: "Eikö tämä riitä orjille jonkin aikaa?" Ei naisia, ei rajoja, ei lentokoneita. Olin jo niin lähellä. Rukoilin mestaria, ettet jää hetkeksi tai etten kutistu, mutta paholaiselle musta mies ei välittänyt, hän käski minun seurata. Mua perseestä epäonnistuneen käsityön kanssa, mutta seurasin mestaria päälehdessä. Palasimme kellariin ja makasimme pian taas selällään tropiikissa. Mestari nosti jalkani ja kiinnitti ne hihnoihin. Se teki samoin käsilläni. Lopuksi laitoin toisen narun suuhuni. Pakarani oli avoinna mestarin lukemiseksi.
uudelleen, kun hän haastoi oikeuteen edessäni. Se laittoi Camin selälleen ja näin itseni näytöllä. Punainen raidallinen perse loisti ja paksu kukko oli edelleen karvaisella navallani. Hitto, minne muualle kuva katosi? Ja että tämä kuva ei todennäköisesti pääse mihinkään muualle, on jatkoa nauraen. Ei vittu! Tässä kohtaa salainen elämäni alkaa tulla hieman julkiseksi, minulla oli aikaa miettiä sitä, kun Mestari hyökkäsi perseeni. Mestari työnsi puolijäykän kukkonsa reikään ja punnitsi sitä pakaroita vasten. Hän pysähtyi ja sanoi: ”Orjalla ei näytä olevan tarpeeksi kestävyyttä ja orjan pitäisi saada kaikki heti. orjan on opittava odottamaan, ja isäntä opettaa tämän nyt orjilleen. "Samaan aikaan minusta tuntui, että vatsani alkoi täyttyä. Yksikään pakanallinen mestari ei ollut vihainen suolistani. Ja pissasta ei puhuttu. Tunsin vatsani täyttyvän tukehtumisesta ja vatsani alkoi kiristyä. huokaisin lujemmin suukappaleiden välissä ja vatsani alkoi kiristyä. Siirsin kaikki ajatukseni reikään ja puristin pakarani yhteen ja suljin reiän nopeasti. Vatsa oli täynnä mestarin kusta, kun se taputti turvonnutta vatsaani ja samalla napsautti kello näytöllä, jossa sekunnit kulkivat. "Tämä kello on asetettu toimimaan kahdestakymmenestä minuutista nollaan. Tänä aikana orja pitää isännän virtsan suolistossa. Jos orja tyhjentää nesteet aikaisemmin, orja saa ruoskan jokaisesta puuttuvasta minuutista, samoin kuin viive. tuli orjalle selväksi. " Nyökkäsin kauhuissani. Otsani oli jo hikinen ja kainalot hikoilivat kuin paine. No pakanallinen kaksoispää tämä kipu. Näin katseeni ruudulla tuskastani ja alla olevasta numerosarjasta, joka oli mielestäni hitaampi kuin kello. En selviäisi ilman ripsiä, olin varma. Mutta kun muistin tuskan saada niitä, puristin suustani ja keskitin kaikki voimani reikään puristamalla hulluja pakareitani yhteen. Mestari peitti minut hymyillen ja tuli kasvojeni eteen ja suuteli huuliani. En voinut va

2

1058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päällikköjutut on aina kivoja.
      Jatkavaan, hyvä tule...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe