Moi, oon 15v poika ja oon vähän yksinäinen. Eli miten voisin saada tyttöystävän?
En saa ikinä tyttöystävää
Anonyymi
3
196
Vastaukset
- Anonyymi
Tää voi kuulostaa tyhmältä tai ei ollenkaan siltä mitä haluisit kuulla, mut älä etsi. Se tulee itsestään. Aina kun oon ettiny poikaystävää, niin en ikinä löytäny ketään, ja aina ku en oo ees miettiny asiaa, niin joku vaan tuli mun elämään. Näin tutustuin mun exään ja alettii yhtee. Noin kuukaus sitte erottiin koska se muutti kauas pois emmekä voi nähdä, ja mustaki tuntuu että oon yksinäinen ja etten saa enää ketään, mut se ei oo niin. Kyllä se ajan myötä tulee, kun siihen on oikea hetki:)
- Anonyymi
Hyvä kommentti! Niin se on:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564