Kiinalainen maahanmuuttaja saapuu Helsinkiin. Hän pysäyttää ensimmäisen näkemänsä henkilön ja sanoo:
"Kiitos herra. Suomi antoi minulle luvan asua tässä maassa, antoi minulle asunnon, rahaa ruokaan, ilmaisen sairaanhoidon, ilmaisen koulutuksen...!"
Ohikulkija vastaa: "En ole suomalainen, vaan olen afganistanilainen."
Kiinalainen jatkaa ja tapaa toisen ohikulkijan: "Kiitos, suomalainen, että on niin kaunis maa, Suomi! yms.."
Mies sanoo: "En ole suomalainen, vaan irakilainen!"
Kiinalainen siirtyy seuraavalle henkilölle, kättelee ja sanoo: "Kiitos kauniista Suomesta, Suomen kansa!"
Tämä mies nostaa kätensä ja sanoo:" Olen pakistanilainen, en Suomesta!
"Lopulta hän näkee naisen. Kysyy:" Oletko suomalainen? "Hän sanoo:" Ei, olen kotoisin Intiasta!”
Hämmentyneenä kiinalainen kysyy häneltä: "Missä ovat suomalaiset?"
VTTU MILLOIN TÄMÄ ON REALITEETTIÄ? PRKLE! ONKO ÄO 103 LIIKAA?
Kiinalainen muutti Suomeen, ajankohtainen "vitsi"
Anonyymi
4
1381
Vastaukset 4
- Anonyymi
Mietitäänpä aloittajan ÄO:ta.
Voihan sen niinkin sanoa.
- Anonyymi
Hän on varmaan saapunut johonkin VOKkiin.
- Anonyymi
Aloittaja edes ole käynyt Kiinassa. Toki Kiinalaisia on joskus Suomessa. Harva Kiinalainen jää kuitenkaan asumaan Suomeen. Australiassa ja Kanadassa enemmän Kiinalaisia, jotka asuu pysyvästi asuvat maassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 143975
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?105926Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha108885- 63797
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät62706Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!27652- 155541
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett44535PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49527- 42499