Kiinalainen maahanmuuttaja saapuu Helsinkiin. Hän pysäyttää ensimmäisen näkemänsä henkilön ja sanoo:
"Kiitos herra. Suomi antoi minulle luvan asua tässä maassa, antoi minulle asunnon, rahaa ruokaan, ilmaisen sairaanhoidon, ilmaisen koulutuksen...!"
Ohikulkija vastaa: "En ole suomalainen, vaan olen afganistanilainen."
Kiinalainen jatkaa ja tapaa toisen ohikulkijan: "Kiitos, suomalainen, että on niin kaunis maa, Suomi! yms.."
Mies sanoo: "En ole suomalainen, vaan irakilainen!"
Kiinalainen siirtyy seuraavalle henkilölle, kättelee ja sanoo: "Kiitos kauniista Suomesta, Suomen kansa!"
Tämä mies nostaa kätensä ja sanoo:" Olen pakistanilainen, en Suomesta!
"Lopulta hän näkee naisen. Kysyy:" Oletko suomalainen? "Hän sanoo:" Ei, olen kotoisin Intiasta!”
Hämmentyneenä kiinalainen kysyy häneltä: "Missä ovat suomalaiset?"
VTTU MILLOIN TÄMÄ ON REALITEETTIÄ? PRKLE! ONKO ÄO 103 LIIKAA?
Kiinalainen muutti Suomeen, ajankohtainen "vitsi"
Anonyymi
4
1352
Vastaukset
- Anonyymi
Mietitäänpä aloittajan ÄO:ta.
Voihan sen niinkin sanoa.
- Anonyymi
Hän on varmaan saapunut johonkin VOKkiin.
- Anonyymi
Aloittaja edes ole käynyt Kiinassa. Toki Kiinalaisia on joskus Suomessa. Harva Kiinalainen jää kuitenkaan asumaan Suomeen. Australiassa ja Kanadassa enemmän Kiinalaisia, jotka asuu pysyvästi asuvat maassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1591829Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631619- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121061
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82981