Kiinalainen maahanmuuttaja saapuu Helsinkiin. Hän pysäyttää ensimmäisen näkemänsä henkilön ja sanoo:
"Kiitos herra. Suomi antoi minulle luvan asua tässä maassa, antoi minulle asunnon, rahaa ruokaan, ilmaisen sairaanhoidon, ilmaisen koulutuksen...!"
Ohikulkija vastaa: "En ole suomalainen, vaan olen afganistanilainen."
Kiinalainen jatkaa ja tapaa toisen ohikulkijan: "Kiitos, suomalainen, että on niin kaunis maa, Suomi! yms.."
Mies sanoo: "En ole suomalainen, vaan irakilainen!"
Kiinalainen siirtyy seuraavalle henkilölle, kättelee ja sanoo: "Kiitos kauniista Suomesta, Suomen kansa!"
Tämä mies nostaa kätensä ja sanoo:" Olen pakistanilainen, en Suomesta!
"Lopulta hän näkee naisen. Kysyy:" Oletko suomalainen? "Hän sanoo:" Ei, olen kotoisin Intiasta!”
Hämmentyneenä kiinalainen kysyy häneltä: "Missä ovat suomalaiset?"
VTTU MILLOIN TÄMÄ ON REALITEETTIÄ? PRKLE! ONKO ÄO 103 LIIKAA?
Kiinalainen muutti Suomeen, ajankohtainen "vitsi"
Anonyymi
4
1369
Vastaukset
- Anonyymi
Mietitäänpä aloittajan ÄO:ta.
Voihan sen niinkin sanoa.
- Anonyymi
Hän on varmaan saapunut johonkin VOKkiin.
- Anonyymi
Aloittaja edes ole käynyt Kiinassa. Toki Kiinalaisia on joskus Suomessa. Harva Kiinalainen jää kuitenkaan asumaan Suomeen. Australiassa ja Kanadassa enemmän Kiinalaisia, jotka asuu pysyvästi asuvat maassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt384496Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522409Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481452- 931288
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281257Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541159Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan139994Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 60931