Kiinalainen maahanmuuttaja saapuu Helsinkiin. Hän pysäyttää ensimmäisen näkemänsä henkilön ja sanoo:
"Kiitos herra. Suomi antoi minulle luvan asua tässä maassa, antoi minulle asunnon, rahaa ruokaan, ilmaisen sairaanhoidon, ilmaisen koulutuksen...!"
Ohikulkija vastaa: "En ole suomalainen, vaan olen afganistanilainen."
Kiinalainen jatkaa ja tapaa toisen ohikulkijan: "Kiitos, suomalainen, että on niin kaunis maa, Suomi! yms.."
Mies sanoo: "En ole suomalainen, vaan irakilainen!"
Kiinalainen siirtyy seuraavalle henkilölle, kättelee ja sanoo: "Kiitos kauniista Suomesta, Suomen kansa!"
Tämä mies nostaa kätensä ja sanoo:" Olen pakistanilainen, en Suomesta!
"Lopulta hän näkee naisen. Kysyy:" Oletko suomalainen? "Hän sanoo:" Ei, olen kotoisin Intiasta!”
Hämmentyneenä kiinalainen kysyy häneltä: "Missä ovat suomalaiset?"
VTTU MILLOIN TÄMÄ ON REALITEETTIÄ? PRKLE! ONKO ÄO 103 LIIKAA?
Kiinalainen muutti Suomeen, ajankohtainen "vitsi"
Anonyymi
4
300
Vastaukset
- Anonyymi
Mietitäänpä aloittajan ÄO:ta.
Voihan sen niinkin sanoa.
- Anonyymi
Hän on varmaan saapunut johonkin VOKkiin.
- Anonyymi
Aloittaja edes ole käynyt Kiinassa. Toki Kiinalaisia on joskus Suomessa. Harva Kiinalainen jää kuitenkaan asumaan Suomeen. Australiassa ja Kanadassa enemmän Kiinalaisia, jotka asuu pysyvästi asuvat maassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja
Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit1922744Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"
Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli162354Pääsikö Martti
Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎1881397Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus
Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html961343Etkö voisi
Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näki841169- 471047
Voiko Martinaa muuta kuin nauraa
Baha oli "tiedän, että ollaan loppuelämä yhdessä."😂 Pikkarainen oli " tässä on nyt se oikea ihminen, en luovu susta koskaan."😂 Lippispojasta sanoo "2781044Petit miestäsi
Pettäisit myös minut. Sinulle ei merkitse rehellisyys mitään. Naisilla on selkäranka. Käärmellä sitä ei ole. Älä enää vaivaa minua.69985Mitäs ajattelisit
Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?77941- 62863