Riihimäen pakkoliitos Hml:ään

Anonyymi

Nyt on Riksun munauskiintiö täynnä...pienkonekorjaajan katu remontit, kylätalo, liikenneympyröiden taide , paloaseman paikka, terveydenhuolto, etenkin vanhusten, koulusössimiset, kaupungintalon kohtalo, kotikulman asiakas pakoilu, uimahallin touhu, isoin vitsi..vesilaitos..tässä nyt osa. Kaupungin johto kuutamolla ja Kaivuri Kake porskuttaa. Valtionneuvostolta on tulossa päätös: Riihimäestä Hämeenlinnan osa. Nimi tulee olemaan Vaahteramäki. Varjo laskeutuu kaupungin ylle:))

13

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun mielestä olisi parempi jos Riihimäki liitettäisiin Tampereen kaupunkiin, ja Tampere liitettäisiin Jyväskylän kaupunginosaksi, ja sitten Jyväskylä liitetään Hyvinkääseen, siitä tulee sitten uusi iso kaupunki nimeltään ISORIIHIMÄKI.

    • Anonyymi

      Joka kuuseen kurkottaa, se-----

      • Anonyymi

        voi käydä nk. SCC:_lle.


    • Anonyymi

      Huomasin naamakirjan kavereissa Kiemuran. Apua.

      • Anonyymi

        siis johtajamme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis johtajamme

        apuva, siis johtajan naamakirjassa on demari kaverina, se SCC:stä kuuluisa,


    • Anonyymi

      Älykkyys on perussuomalaisille vieras asia.

      • Anonyymi

        Juu, on vaikeaa, jos ei äly päätä pakota ja pitäisi selvitä nyky yhteiskunnassa. Kukaan ei pidä heidän puoliaan. Heidän on pakko yrittää itse.


    • Anonyymi

      Riihimäki on pikkukaupunki. Asukkaat ovat joutuneet ponnistelemaan nykyisen elintason saavuttamiseksi. Ovat realistisia ja jalat maassa. On turha haihatella SUURESTA Riihimäestä,

      Voi jessus nimikin muutettu vastoin asukkaiden mieltä .


      SUURI SUURI RIKSU.

      • Anonyymi

        Eikö Riksu kuulu enemmän Hyvinkääseen. Sitähän pidetään Hyvinkään ratapihana. Sinne ohjataan etelän suunnasta sateenkaariväki eli lätynlyöjät ja banaanin ravistajat, leluauppiaat, ö-luokan näyttelijät ja onnettomat kansanedustajat. Riihimäen onneksi pahin edustaja-pösilö ajoi aikoinaan ohi ja majoittui asumaan Lopelle. On Riksulla sentään yksi asia hyvin, kymmenessä minuutissa pääsee eteläpuolella olevaan metropoliin. Metropolissa on parhaillaan menossa kansainväliset suurmarkkinat. Poiketkaahan naapurit haistelemaan ison maailman menoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Riksu kuulu enemmän Hyvinkääseen. Sitähän pidetään Hyvinkään ratapihana. Sinne ohjataan etelän suunnasta sateenkaariväki eli lätynlyöjät ja banaanin ravistajat, leluauppiaat, ö-luokan näyttelijät ja onnettomat kansanedustajat. Riihimäen onneksi pahin edustaja-pösilö ajoi aikoinaan ohi ja majoittui asumaan Lopelle. On Riksulla sentään yksi asia hyvin, kymmenessä minuutissa pääsee eteläpuolella olevaan metropoliin. Metropolissa on parhaillaan menossa kansainväliset suurmarkkinat. Poiketkaahan naapurit haistelemaan ison maailman menoa.

        Kuka nyt haluis mennä sekundasuurmarkkinoille johonkin käpykylään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt haluis mennä sekundasuurmarkkinoille johonkin käpykylään?

        Ne markkinat ovat täynnä ruokatelttoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne markkinat ovat täynnä ruokatelttoja.

        Kyllä sapuskaa kieltämättä oli runsaasti ja eksoottistakin. Australian pojilla oli ainakin kengurukebapia, alligaattori purilaisia ja trutsistroganofia. Kysäisin ausseilta että aikovatko joskus käydä Riihimäellä. Vastausta ei tullut, alkoivat vain nauramaan hervottomasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe